Siirtoikkuna sulkeutuu – Tobbarin viimeiset peliliikkeet?

  • 112 592
  • 1 005

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuhat kertaa sanottu, mutta sanon vielä kerran, ja sanon vielä joka päivä nämä viimeiset 7-8 päivää: joukkueesta puuttuu kiekolliset pakit.
Niin mutta ei kait samaa viestiä viitsi tänne tai muuallekaan koko aikaa jankata. Eikö se ole säännöissäkin kielletty. Tai ainakin palstan lukukokemus kärsii kovasti.

Toivottavasti joo tulee vielä pakki, mutta on tälläkin rosterilla mahdollisuus pitkälle.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Tässä Pekka Virran mietteitä siirtorajan liikkeistä:


– Markkinoilla ei yksinkertaisesti ole enää pelaajia, Virta sanoo suoraan.

Bourque oli siis parasta, mitä rahalla sai tähän aikaan vuodesta.
Jos Melart ja Manninen olisivat loukkaantuneet hieman aiemmin, HIFK olisi voinut löytää paremman paikkaajan Liigasta. Nyt siirtotakaraja pakotti katseet ulkomaille.

--
Pahimmillaan Suomessa joudutaankin tyytymään Nick Ritchien kaltaisiin ”toivotaan, toivotaan -vahvistuksiin”, kun parempaakaan ei ole tarjolla.

Tiukkaa budjettia ja niukkaa tarjontaa kuvastaa hyvin sekin, että Iltalehden tietojen mukaan useat liigaseurat ovat taas Ben Bloodin, 34, perässä. Kauden alussa kukaan ei ollut valmis maksamaan jenkkipakin vaatimaa palkkaa, mutta nyt loppukauden paniikissa Saksan pääsarjassa pelaava konkarikin kelpaisi monelle.
 

Meedio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Atletico Madrid
En usko että tulee enää ketään. Pakarinen voi pelata pakkina. Sund ja Lindblom palaa pian kokoonpanoon. Eli näillä mennään.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
TB voi olla parhaassa tapauksessa upgrade Melartiin ja Manniseen. Jos haluamme jotain tällä kaudella saavuttaa niin osastosta Seppälä-Motin- Luhanka-Kotkansalo ei voi olla kuin 2/4 pelaavassa kokoonpanossa. Yksi pelaavassa kuusikossa ja toinen 7. puolustajana. Loput rotaatiossa. Kiekollinen puolustaja on aivan pakko hankkia tuonne. Viikko aikaa Jumppaajalla.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Jos haluamme jotain tällä kaudella saavuttaa niin osastosta Seppälä-Motin- Luhanka-Kotkansalo
Luhanka ei tuohon nelikkoon kuulu, valitettavasti. Motin/Seppälä pelaavaan kokoonpanoon ja Seppälä/Kotkansalo seiskapakiksi. Luhanka kasina ja vain akuutissa hädässä kentälle.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Mä en jaksa sun kanssa alkaa vääntää enemmän, kun tuntuu menevän vähän liikaa kehän kiertämiseen tää homma.

Agree to disagree niin sanotusti.
Tämä oli oletettavasti suunnattu minulle, joten vastataan: tarkoitus ei ollut missään vaiheessa vääntää, vaan kertoa oma mielipiteeni, jonka yritin tehdä selväksi.
 

Battlefield

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
TB:stä sen verran, että katsotaan nyt se 10 ottelua. Olihan se Marleaukin hyvä alkuun, nyt ei näy missään enää.
Mä oon hiukkasen eri mieltä. Kyllä se Marli näkyy ja tekee ihan hyviä ratkaisuja sekä poikkeuksellisesti myös taklaa. Ei nyt reppu oo ehkä niin hirmuisasti heilunut tulon jälkeen, mutta on esimerkiksi noin valovuoden Vesalaista edellä joka tuntuu olevan pyhä lehmä sementoidun top 2 ketjupaikkansa kanssa.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Toivottavasti joo tulee vielä pakki, mutta on tälläkin rosterilla mahdollisuus pitkälle.

Ei kun kaksi kiekollista pakkia. Sehän se pointti on, ettei yksi kiekollinen pakki riitä. Se Kiviharjun korvaaja on ollut puutteena jo lähes koko kauden, mutta kyllä Salin pitää myös korvata. Ja pitää olla Sundia kiekollisemmat, sellaista tasoa että pystyy nostamaan itse kiekolla, pystyy avaamaan, ja ainakin toinen niistä käyttökelpoinen, jopa (vastustajan päätyyn) vaarallinen YV:llä.
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Ei kun kaksi kiekollista pakkia. Sehän se pointti on, ettei yksi kiekollinen pakki riitä. Se Kiviharjun korvaaja on ollut puutteena jo lähes koko kauden, mutta kyllä Salin pitää myös korvata. Ja pitää olla Sundia kiekollisemmat, sellaista tasoa että pystyy nostamaan itse kiekolla, pystyy avaamaan, ja ainakin toinen niistä käyttökelpoinen, jopa (vastustajan päätyyn) vaarallinen YV:llä.
Kotkansalo pystyy terveenä ollessaan olemaan hyvä kolmosparin kiekollinen. Pelasi tänään tosi hyvin.

Yksi kiekollinen riittää hyvin.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Pe-la välisenä yönä 02:00 Cleveland Monsters pelaa seuraavan pelinsä.

Jos Blankenburg on kokoonpanossa sanoisin, että saaga on ohi. Jos hän ei ole kokoonpanossa niin toivo edelleen elää.
Hauska miten nykypäivänä huhu on yhtäkuin Instagram. Taitaa itseasiassa osumatarkkuus olla jo niin kova, jos ottanut joukkueen seurantaan, että ei mene edes enää huhuista. Tässä voi toki olla yksi poikkeus.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Blankenburg olisi kyllä ihan tajuton hankinta. Pelannut myös Martinin kanssa samassa yliopistojoukkueessa.
Taas täytyy pahoitella, että olen lukenut viime aikoina vähän Jatkoaikaa. Onko tästä Blankenburgista oikeasti joku käry, vai onko kyseessä fantasiasta lähtenyt palstalegenda?

Rivien välistä voi lukea, että olen hieman skeptinen siirron toteutumisen suhteen.
 
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga, Leijonat, U20,
Taas täytyy pahoitella, että olen lukenut viime aikoina vähän Jatkoaikaa. Onko tästä Blankenburgista oikeasti joku käry, vai onko kyseessä fantasiasta lähtenyt palstalegenda?

Rivien välistä voi lukea, että olen hieman skeptinen siirron toteutumisen suhteen.
Alkanut seuraamaan ifk:ta instagramissa, yleensä nää on osunut.
 

MattiPussi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tobbari räjäyttää vielä tänään pankin kello 15.00 -> The Tiedote ulos: ”Lyytinen tekee paluun punaisiin, oma poika jne” Tässä vaiheessa alkaa tuntua voimakasta pistävää kipua rinnassa. Vikoilla voimilla Tiedotteen toinen osa… Taikuri Aaltonen sisään ja Kaskimäki loppukauden lainalle Jyppiin. Tässä vaiheessa repeää aortta vitutuksen seurauksena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös