HIFK:n sairastupa ja muut poissaolot kaudella 2023–2024

  • 158 709
  • 730

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
RELEASEBULI
Viikon tauko tulee nyt hyvään saumaan. Mikäli Lindbohm saadaan tällä aikaa terveiden kirjoihin, niin pakistohan on Kalpaa vastaan seuraava:

Martin-Sund
Lindbohm-Kotkansalo
Seppälä-Motin

Ilman Lindbohmia sitten

Martin-Sund
Seppälä-Kotkansalo
Luhanka-Motin
Kotkansalolla ei pitäisi olla mitään asiaa minkään liigajoukkueen pelaavaan kokoonpanoon. Aivan käsittämättömän paskaa tekemistä häneltä viime peleissä.
 

Bourne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kotkansalolla ei pitäisi olla mitään asiaa minkään liigajoukkueen pelaavaan kokoonpanoon. Aivan käsittämättömän paskaa tekemistä häneltä viime peleissä.
Sund ja Kotkansalo ollut suhteellisen unessa. Aiheuttiko Kotkis jopa kolme läpiajoa tänään leikkimällä Makaria viivalla. Ilun puuttumista ei edes huomannut pelissä, joten olisikohan aika ojentaa natsat vaikka Koivistoiselle.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
En näe Mannisen palaavan, ei kyennyt laittamaan yhtään painoa jalalle kun poistui. Lädällä näytti että menikö siinä kun blokkasi vedon kädellä?
Joku kyllä sainataan ja ehkä joku lainataankin, kun Sund lähtee höntsäämään.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaahas, lauantain jälkeen olin ihan varma että Mannisen kausi on ohitse, mutta jos Melartinkin niin sitten ollaan kyllä ongelmissa.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Kuka olisi uskonut viikko sitten, että tarvitaan vielä kaksi puukätistä puolustajaa lisää rosteriin?
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teitkö myös kausi ohi -diagnoosin näkemäsi perusteella vai ilmoittiko Ilu itse näin?
Itse kuulin, että hauislihas olisi revennyt ja kausi paketissa. No, eiköhän se kohta selviä.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Eikö ne tarkat diagnoosit voisi jälleen kerran olla vuotamatta julki, ellei seura (pelaaja) itse näitä tuo esiin.

Haloo.
 

Hakki#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bayern München
Itse kuulin, että hauislihas olisi revennyt ja kausi paketissa. No, eiköhän se kohta selviä.
Ravintola Hookin eilisessä Instagram-postauksessa Komarov ja Melart olivat käyneet Espoossa syömässä.
Kuvassa Melart on t-paita päällä eikä näy mitään kantosidettä/vast. käsissään.
Tosin sitä ei mainittu milloin kuva on otettu.
 

Kalka50

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ravintola Hookin eilisessä Instagram-postauksessa Komarov ja Melart olivat käyneet Espoossa syömässä.
Kuvassa Melart on t-paita päällä eikä näy mitään kantosidettä/vast. käsissään.
Tosin sitä ei mainittu milloin kuva on otettu.
Vanha kuva koska leksalla on vielä parta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös