Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 238 937
  • 123 426

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mä olin tuolloin vielä -11 vuotta eli en edes syntynytkään hyvään toviin!
Minä olin tuolloin 7-vuotias pikkupoika, eikä mulle jäänyt tuosta mestaruudesta muistikuvaa. Hankalaa on ollut pitkään. 1990-luvulla haastettiin Manua pikkasen, mutta muutoin tavoiteet ja toiveet ovat olleet aika alhaalla, paisti nyt.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vittu, Martinez on ollut tänään loistava. Kohta tekee Arsenal maalin, ellei meno muutu Villan kenttäpelaajilla.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Siinä oli monta käsivirhettä, mutta kenellä oli ensimmäinen?
Rankkari vai no goal?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Emi itkee verta :O
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Tää Evertonin meno on kyllä aikamoista romurallia, siinä hajoaa omat ja vieraat.

Jamesille taisi tulla jo aivotärähdys, kun otettiin pois 27. minuutin kohdilla. Young hajosi myös.
 

kalitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jets, Ässät
Hradecky vaikuttaa ihan pätevältä maalivahdilta. Stuttgart painanut ekaan puoleen tuntiin huippupaikkoja xG:n ollessa n. kaksi, mutta niin vain isolla taululla on nolla nolla. Taisi ottelun alussa vilahtaa tilasto Hradeckyn torjuneen eniten yli odottaman tällä kaudella. Iän puolesta ei taida enää kuitenkaan olla vientiä esim. saarille vielä isompiin seuroihin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ja Fulham on tehnyt nyt neljään peliin 15 maalia. Manchester United on tehnyt koko kaudella 18.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös