Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 906 040
  • 20 457
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Tuloksellisesti aivan karmea viikko.
Tämä on tuloksellisesti karmea ajanjakso. Yksi kolmen pisteen voitto miesmuistiin.

Vituttaa tuo joukkueen olemus. Vituttaa Lämsän pelikirja, jota ei ilmiselvästi ole tai se on hukassa. Vajaa keskitason joukkue kamppailee ynnämuut sijoituksista, kuitenkin ihan varteenotettavalla budjetilla. Aivan silkkaa paskaa.

Oli helppo laittaa ykkönen tänään vetoon.
 

sohvakoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hermes
Ei voida kun joku pahottaa vielä mielensä
En mä tiedä mistä tää johtuu ettei sitä rosteria voida leveentää. Mutta jos kolmatta vuotta selitellään kauden aikana loukkaantumisilla ja tiiviillä pelitahdilla niin yksi lääke olis isompi pelaajamateriaali. Se että voidaan kierrättää oikeasti liigakelpoisia pelaajia ja pisteitä voidaan napsia vakavasti otettavalla kokoonpanolla.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
En mä tiedä mistä tää johtuu ettei sitä rosteria voida leveentää. Mutta jos kolmatta vuotta selitellään kauden aikana loukkaantumisilla ja tiiviillä pelitahdilla niin yksi lääke olis isompi pelaajamateriaali. Se että voidaan kierrättää oikeasti liigakelpoisia pelaajia ja pisteitä voidaan napsia vakavasti otettavalla kokoonpanolla.
Ja selitellään, että markkinat on kuivat. Tai ettei ainakaan ketään meille sopivaa ole tarjolla. Sieltä AHL:stä KooKookin naarasi just yhden puolustajan.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Se sinne pujahti!
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
En sano että menee Harveyn piikkiin mutta ei ota tällä hetkellä yhtään ylimääräistä torjuntaa. Lebe maaliin, kiitos.
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
En mä tiedä mistä tää johtuu ettei sitä rosteria voida leveentää. Mutta jos kolmatta vuotta selitellään kauden aikana loukkaantumisilla ja tiiviillä pelitahdilla niin yksi lääke olis isompi pelaajamateriaali. Se että voidaan kierrättää oikeasti liigakelpoisia pelaajia ja pisteitä voidaan napsia vakavasti otettavalla kokoonpanolla.
Tismalleen näin. Vittu joka kausi sama laulu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös