Peliesitykset 2023–2024

  • 262 755
  • 3 829

Mibo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kouvolan KooKoo
Meidän ex-pelaajalla Toni Hyvärisellä taitaa olla joku suuri patouma KooKoota vastaan. Aivan helvetin halpoja jäähyjä KooKoolle ja sama laulu oli kotiavauksessa.... Miten tuo saa edes tuomaroida..jos tulee vastaan Kouvolan tai minkä tahansa kaupungin yöelämässä niin saa kyllä kunniansa mukaan...
 

One-timer

Jäsen
Meidän ex-pelaajalla Toni Hyvärisellä taitaa olla joku suuri patouma KooKoota vastaan. Aivan helvetin halpoja jäähyjä KooKoolle ja sama laulu oli kotiavauksessa.... Miten tuo saa edes tuomaroida..jos tulee vastaan Kouvolan tai minkä tahansa kaupungin yöelämässä niin saa kyllä kunniansa mukaan...
En mä kyllä saa tällä kaudella yhtäkään piste menetystä tungettua tuomareiden piikkiin, ja ainakin kotiavauksessa kyllä ne kaikki jäähyt oli ihan oikein vihelletty mitä sieltä tuli.
Kyllä tänäänkin ongelma on se ettei tolla joukkueella tällä hetkellä vaan riitä ja siihen päälle koko kausi on keskitytty ottamaan tosi idioottimaisia jäähyjä.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Onko tuo Koblizek jonkun mielestä vielä kärkikenttien vahvistus?
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Ei mitään hätää! Alkukausi, loukkaantumiset ja Dödö puuttuu!

20 pelin päästä aletaan sitten pääsemään asiaan.

Nämä pelit tuli vaan vähän liian ajoissa, on noita loukkaantumisia ja tsemppiä on kuitenkin.
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Salon passiivinen ultra pieni neliö on tuttu, ei mikään vahinko ja kyllä itse vierastan tätä tapaa
Tuollaisen neliön ympäri on niin helppo syötellä ja hajottaa jo valmiiksi "tiivis" paketti nimeltä KooKoon alivoimanelikko. JYP teki sitä ja onnistui kahdesti.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Noniin minineliö saadaan taas kentälle
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
2-0 on tällä hetkellä ihan hyvä tulos siihen nähden, miten pihalla KooKoo on ollut. Nyt pari tuurimaalia ja peli jatkoille.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Jaaha jäähy! Hienoa
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
No mutta kun se teki sen maalin sillon pleijareissa Pelicansia vastaan kerran…

Teki joo, mutta tuntui moni sen vuoksi unohtaneen että millaisesta pelaajasta on kyse. Olin aivan äimänkäkenä kun moni häntä sovitteli ykköskenttään.
 

Yarbba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
Teki joo, mutta tuntui moni sen vuoksi unohtaneen että millaisesta pelaajasta on kyse. Olin aivan äimänkäkenä kun moni häntä sovitteli ykköskenttään.
Moni on vissiin unohtanut muutenkin että tässä seurataan Kouvolan KooKoota eikä mitään liigan kärkijengiä jonka kuuluisi dominoida jokaista matsia. Tämän tason jengeissä kärkimiesten poissaolot näkyy varmasti pelissä. Ja kuuluukin näkyä.

Kolmas erä on näyttänyt ihan hyvältä olosuhteisiin nähden
 

Housu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Moni on vissiin unohtanut muutenkin että tässä seurataan Kouvolan KooKoota eikä mitään liigan kärkijengiä jonka kuuluisi dominoida jokaista matsia. Tämän tason jengeissä kärkimiesten poissaolot näkyy varmasti pelissä. Ja kuuluukin näkyä.

Kolmas erä on näyttänyt ihan hyvältä olosuhteisiin nähden
Totta, mikäli tällä nyt jalkeilla olevalla nipulla jotenkin näyttävästi dominoitaisiin joka peliä, niin oltaisiin kyllä varmoja mestareita sitten kun sairaslomat on ohi ja joka äijä askissa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Moni on vissiin unohtanut muutenkin että tässä seurataan Kouvolan KooKoota eikä mitään liigan kärkijengiä jonka kuuluisi dominoida jokaista matsia. Tämän tason jengeissä kärkimiesten poissaolot näkyy varmasti pelissä. Ja kuuluukin näkyä.

Kolmas erä on näyttänyt ihan hyvältä olosuhteisiin nähden
Realistinen odotus on kuitenkin se, että KooKoo olisi vähintään keskitason jengi, ja näihin odotuksiin joukkue ei ole vielä vastannut. Varsinkin kun vastustajat ovat olleet enemmänkin sieltä häntäpäästä poislukien IFK. Itse olen valmis antamaan aikaa edelleen, mutta eihän tämä kausi ole kovin hyvin alkanut. Eteenpäinmenoa pitäisi alkaa kohta näkyä.
 

Yarbba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
Realistinen odotus on kuitenkin se, että KooKoo olisi vähintään keskitason jengi, ja näihin odotuksiin joukkue ei ole vielä vastannut. Varsinkin kun vastustajat ovat olleet enemmänkin sieltä häntäpäästä poislukien IFK. Itse olen valmis antamaan aikaa edelleen, mutta eihän tämä kausi ole kovin hyvin alkanut. Eteenpäinmenoa pitäisi alkaa kohta näkyä.
Toki, olisi se voinut paremminkin alkaa mutta miltään osin jaettu käsi kauden alussa ei ole keskikastin jengille ollut optimaalinen. Sairastelut ja loukit vaikuttaa vaikka täällä ei niiden taakse saa missään nimessä mennä.

Tottakai tässä itsekin mielummin katselisi laadukkaampaa erikoistilanne peliä ja voittoihin päättyviä matseja. Samalla kiroilen ja mietin että mitä vittua Helenius esim tekee tuolla tai että miten tasapaksun keskinkertainen pelaaja on Valkeejärvi tai Aaltonen, mutta ei mulla oo kyllä mitään varmasti toimivia muutoksiakaan esittää.

Silti, ei tässä vielä ole menetetty yhtään mitään.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Paajanen tällä hetkellä 1+1. Vähän enemmän odotettiin, mutta jospa se siitä.

Joka tapauksessa tämän tason (ja odotusarvon) ukoilla ei ole varaa flopata KooKoossa, muutenhan tästä hommasta ei tule mitään.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kolmas erä on näyttänyt ihan hyvältä olosuhteisiin nähden

Jollekin riittää tsemppi. Winners never quit, quitters never win - näin se vain on - sanoisi Tami.

Tekosyitä riittää aina, dominointia ei vaadita, mutta aivan selvä fakta on se, että millä tahansa kokoonpanolla näistä kahdesta ensimmäisestä viikosta olisi pitänyt enemmän pisteitä ottaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös