Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 218 755
  • 123 254

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Foden toi heti eloa tuohon hyökkäyspelaamiseen. Ensin Alvarezille syöttö josta hyvästä paikasta yli ja nyt toki vähän vahinko syöttö maaliin, mutta oli pelipaikoilla.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kyllä mä tän hyvän jännityksen Newcastlen ottelusta otan sata kertaa sadasta, kuin sen menneen vitutus-jännityksen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Kyllä mä tän hyvän jännityksen Newcastlen ottelusta otan sata kertaa sadasta, kuin sen menneen vitutus-jännityksen.
Voin uskoa. Mielenkiintoinen matsi alkamassa. Loppupeleissä voi tulla mitä vaan, mutta itse toivon vauhdikasta ottelua ja vaarallisia tilanteita.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
TAA muuten lentää pihalle tänään
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Olisi pitänyt antaa kortti. Nimi selässä pelasti.

No joo, oli kyllä Gordoniltakin kunnon Jurkka.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ei kai tuo ketään pallolla heittänyt. Nakkasi sen vittuuntuneen näköisenä kentälle takaisin. Ei ollut keltaisen arvoinen tilanne.

On se kun esti sen ettei Newcastle saanut nopeaa heittoa. Sama kuin menisi vaparin eteen seisomaan jne. Aina pitäisi olla keltainen.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Ei kai tuo ketään pallolla heittänyt. Nakkasi sen vittuuntuneen näköisenä kentälle takaisin. Ei ollut keltaisen arvoinen tilanne.
En väittänyt, että olisi ketään heittänyt. Nykyään kun palloa siirtelet johonkin jalalla tai kädellä katkon jälkeen tulee herkästi kortti. Onko tuo sitten ajanpeluuta vai mitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös