Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 208 385
  • 123 127

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tykkääks tää selostelija riidellä kommentoijien kanssa?

Selostais peliä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EP34

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Siitä kolmisenkymmentä Valioliigamaalia viime kaudella kentälle.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Viime kaudella mulle naurettiin kun sanoin Newcastlella olevan top5-keskikenttä Valioliigassa. Tällä kaudella on Arsun ja Cityn kanssa top3:ssa. Guimaraes-Tonali ihan sarjan kärkeä ja siihen päälle Longstaff, Joelinton, Willock jne.

Tonali. Kova, kova pelimies.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Tykkään paljon tuosta Newcastlen jengistä.
Todella urheilullinen nippu.
Työmäärä valtava ja vaikuttaa ulospäin todella hyvähenkiseltä jengiltä.

Mahtava meininki myös stadionilla.

Vaikea on tuolta pisteitä hakea.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tää on nöyryytystä. Barnes tekee yli kymmenen maalia tälläkin kaudella.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Nyt kun kaikki mestarisuosikit ovat pelanneet avausottelunsa niin kyllä Newcastle on ollut vakuuttavin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Viime kaudella mulle naurettiin kun sanoin Newcastlella olevan top5-keskikenttä Valioliigassa. Tällä kaudella on Arsun ja Cityn kanssa top3:ssa. Guimaraes-Tonali ihan sarjan kärkeä ja siihen päälle Longstaff, Joelinton, Willock jne.

Tonali. Kova, kova pelimies.
Meinaat, että on parempi kuin Bruno - Mount - Casemiro - Eriksen - McTominay - Hannibal (- Amrabat/Thuram)? ;)
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Viime kaudella mulle naurettiin kun sanoin Newcastlella olevan top5-keskikenttä Valioliigassa. Tällä kaudella on Arsun ja Cityn kanssa top3:ssa. Guimaraes-Tonali ihan sarjan kärkeä ja siihen päälle Longstaff, Joelinton, Willock jne.

Tonali. Kova, kova pelimies.
Mun on vaikea laittaa Newcastles Unitedin edelle, jos/kun Amrabat siirtyy sinne. Neljänneksi toki mahtuu, vaikka Chelsean keksikenttä Caicedon ja Lavian jälkeen on timanttinen. Pool on perässä, ja kyllä myös Tottenham.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mun on vaikea laittaa Newcastles Unitedin edelle, jos/kun Amrabat siirtyy sinne. Neljänneksi toki mahtuu, vaikka Chelsean keksikenttä Caicedon ja Lavian jälkeen on timanttinen. Pool on perässä, ja kyllä myös Tottenham.

Casemiro nyt hidastuu vaan lisää, Eriksenillä ei riittänyt edes viime kaudella. Mountilla huono kausi takana. Bruno ihan Valioliigan kärkeä kyllä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Newcastle hävinnyt viisi kertaa viimeisestä 40. ottelusta Valioliigassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös