La 4.2.2023 Otteluseuranta (Liiga)

  • 17 432
  • 481

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuo olisi hylätty pelitilanteessakin kun tulee kontakti veskariin ennen kuin laittaa kiekon pussiin. Tekemätön paikka maalivahdille.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Jep. Mulla löytyy myös kelaus-nappi sovelluksesta.
Juu, siitäkin sitten näkyy. Kurkkaa nyt samalla, osuiko vielä kilvelläkin.

Kiekko pysähtyi Rubiniin, josta Joly sen potkaisi sivulle. Tuon nyt näkee vaikks ja ketä.
 

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat
+1000 peliä raitapaidassa takana enkä olisi ikimaailmassa voinut hyväksyä tuota Jolyn maalia. Ja noilla on tuolla vielä videotkin jumalauta.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Taasko Tepsin kannattajat paukuttelee jotain pommeja?

Kyllä. Tällä kertaa syyllinen jäi sentään kiinni.

En nyt mitenkään halua leimata kaikkia turkulaisia, koska nuo hölmöilijät edustavat ainoastaan pientä vähemmistöä, mutta joka tapauksessa aiemman kokemuksen perusteella tänään kaikki hallissa olijat kärsivät nimenomaan noiden vuoksi ja lopuksi joku helvetin uuno oli kuin olikin onnistunut muiluttamaan paukkupommin halliin ja pakkohan se oli taas kerran vähän paukutella. Olisiko pieni väliaikainen porttikielto hyvä motivaattori siihen, että ryhmä saisi mädät omenat pois joukosta?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Tärkeint et kaikki käy suihkus
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä. Tällä kertaa syyllinen jäi sentään kiinni.

En nyt mitenkään halua leimata kaikkia turkulaisia, koska nuo hölmöilijät edustavat ainoastaan pientä vähemmistöä, mutta joka tapauksessa aiemman kokemuksen perusteella tänään kaikki hallissa olijat kärsivät nimenomaan noiden vuoksi ja lopuksi joku helvetin uuno oli kuin olikin onnistunut muiluttamaan paukkupommin halliin ja pakkohan se oli taas kerran vähän paukutella. Olisiko pieni väliaikainen porttikielto hyvä motivaattori siihen, että ryhmä saisi mädät omenat pois joukosta?
No joo, leimaaminen sikseen mutta eipähän noita pommeja muiden joukkueiden kannattajat räjäyttele. Tepsin kannattajilla on tuosta jo monen vuoden historia.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Juu, siitäkin sitten näkyy. Kurkkaa nyt samalla, osuiko vielä kilvelläkin.

Kiekko pysähtyi Rubiniin, josta Joly sen potkaisi sivulle. Tuon nyt näkee vaikks ja ketä.

Missä hidastuksessa ja millä sekunnilla näkyy tuo osuma? Ja jotkut oli sitä mieltä, että maalivahdin häirintä, niin missä näkyy hylkäyksen aiheuttava kontakti? Itsekin olin toki livetilanteen jälkeen suoran hylyn kannalla, mutta nyt näyttää mielestäni sille, että tuomarit toimivat oikein.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Missä hidastuksessa ja millä sekunnilla näkyy tuo osuma? Ja jotkut oli sitä mieltä, että maalivahdin häirintä, niin missä näkyy hylkäyksen aiheuttava kontakti? Itsekin olin toki livetilanteen jälkeen suoran hylyn kannalla, mutta nyt näyttää mielestäni sille, että tuomarit toimivat oikein.
Sama täällä.

Olisin livenä levittänyt kädet kerta kerrasta, mutta hidastus ja parempi kamerakulma kertoi toisen totuuden.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Missä hidastuksessa ja millä sekunnilla näkyy tuo osuma? Ja jotkut oli sitä mieltä, että maalivahdin häirintä, niin missä näkyy hylkäyksen aiheuttava kontakti? Itsekin olin toki livetilanteen jälkeen suoran hylyn kannalla, mutta nyt näyttää mielestäni sille, että tuomarit toimivat oikein.
Ylhäältä päin kuvatusta ainakin näki. Todnäk muistakin. Livekuvastakin tuon erottaa, mutta eivät ilmeisesti kaikki.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Ylhäältä päin kuvatusta ainakin näki. Todnäk muistakin. Livekuvastakin tuon erottaa, mutta eivät ilmeisesti kaikki.

Katselin tuon muutamaan kertaan Cmoren nettilähetyksestä, enkä edelleenkään nähnyt mitään kontaktia. Ehkä joku pystyy osoittamaan tarkan ajankohdan jälkitallenteelta, jossa tuo Rubinin kontakti kiekkoon näkyy. Olen sen jälkeen valmis kääntämään uudelleen takkiani.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Katselin tuon muutamaan kertaan Cmoren nettilähetyksestä, enkä edelleenkään nähnyt mitään kontaktia. Ehkä joku pystyy osoittamaan tarkan ajankohdan jälkitallenteelta, jossa tuo Rubinin kontakti kiekkoon näkyy. Olen sen jälkeen valmis kääntämään uudelleen takkiani.
Noh, kait Rubinin reaktio riittänee sitten teikäläiselle. Ei kukaan molke ala raivoamaan tyhjästä, kontakti (tai kaksi) näkyy ainakin Elisan suomaa mobiiliyhteyttä pitkin Poriin.

Toivottavasti joku tuomaritarkkailija tai mikä lie, kommentoi tapausta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös