Ke 1.2.2023 Otteluseuranta (Liiga)

  • 7 806
  • 169

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tää oli mulle aivan uus sääntö että maalivahtia päin saa luistella, kunhan vain tekee maali ensin :D

Sport tasoihin. Maalikin oli vielä juuri sellainen, jota voi kriisijoukkueelta odottaa.
Mietipä vielä uudestaan mitä sanottiin tosissaan. Mutta tässä liigassa kyllä vihellykset loppuu kiekon ollessa maalissa. Tosin niin melkein kaikkialla muuallakin.

Tosin oikeasti kontakti ei ole kovin mainittava ja selkeä väistöyrits on havaittavissa, Hovinen vähän kalastelee.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jahas, vähän taisi olla paikkojäähyn makua :D

e. Nojaa, vähän liian kovaa löi Tikan mailaa.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olipa MAHTAVA osuma Kärpiltä!
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Noniin, enää 15 pojat ni mun tulosveikkaus on kiinni! 2-0
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Jahas, Paukku ajatteli että silmä silmästä. Nyt oli selkeä kontakti kyllä puolustajalta Paukkuun ennen osumista maalivahtiin. Jännä nähdä mikä on tuomio, kun videoilta katsotaan.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Kylläpä pomppii Sportille. Molemmat maalit ihme kimpoiluja ja varsinkin eka maali kunnon "omari". Paskaa säkää SaiPalla ja hyvää säkää Sportilla.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jahas, Paukku ajatteli että silmä silmästä. Nyt oli selkeä kontakti kyllä puolustajalta Paukkuun ennen osumista maalivahtiin. Jännä nähdä mikä on tuomio, kun videoilta katsotaan.
Myös kontakti maalivahtiin oli isompi. Mutta luulen että puolustajan rike on nyt tässä riittävän iso jotta hyväksyntä saadaan. Mutta Liigassa ei koskaan tiedä.
 

Altec

Jäsen
Selostaja ei tiedä miksi SaiPa sai jäähyn. Hohhoijaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös