Jalkapallon vuosivisa, 16.8.2022–16.8.2023

  • 62 959
  • 2 176

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Päivä 133. Nimeä pelaajat.
 

Liitteet

  • 45C91F80-781C-4A55-8948-DC1354379D94.jpeg
    45C91F80-781C-4A55-8948-DC1354379D94.jpeg
    715,8 KB · kertaa luettu: 60

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Sterling, Bellingham, Crouch ja Mount
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Raheem Sterling, Peter Crouch, Jadon Sancho ja Mason Mount

Edit. ei Bellingham vaan Crouch!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Sancho, Crouch, Sterling ja Mount
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Raheem Sterling, Peter Crouch, Jadon Sancho ja Mason Mount

Edit. ei Bellingham vaan Crouch!

Khyl.

1. V-G- 51p
2. Barney 20p (VAR-tarkastus tehty)
2. Proffa_20 20p

Hiltsu04 12p
Pokerjoker 9p
Malkkinen 8p
Jeffrey 7,1p
Tjapalala 6p
Myrsky74 4p
maken veivi jr. 4p +del Horno-pinssi
Stevie 4p
Frankie 3p
Ralph 2p
Jarnan Rysty 2p
Rara 2p
Jay 2p
Axbor Nocturne 1p
Mängimies 1p
Gostisbehere 1p
motamoro 1p
Roger Moore 1p
Iisoppi 1p
Unkka 1p
Malmi 1p
Nelone 1p
FASlapsi 1p
 
Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ehm, saako nykyään muokata vastauksen jälkikäteen?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mjooh. Juuri olin lisäämässä että sullekin piste tästä.
Ok, tänks, mutta en mä sillä, vaan että saako muokata jälkikäteen? Edellisessä visassa se oli kielletty jos en väärin muista.

Eli en siis kapinoi tässä pisteitä itselleni tai pois muilta, vaan yritän selventää tilannetta itselleni.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ok, tänks, mutta en mä sillä, vaan että saako muokata jälkikäteen? Edellisessä visassa se oli kielletty jos en väärin muista.

Eli en siis kapinoi tässä pisteitä itselleni tai pois muilta, vaan yritän selventää tilannetta itselleni.

Ei saa muokata, mutta tämä just siinä rajalla mitä on hyväksytty. Muistaakseni minuutin jälkeen näkyy että viesti on muokattu, muuten ei. Eli jos kukaan muu ei ole ehtinyt vastata, niin silloin olen katsonut että ei haittaa muokkaus. Nyt meni siinä ja siinä rajoilla ettei näy merkintää muokkauksesta ja sun viesti näkyy ns. minuutin myöhemmin tulleen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ei saa muokata, mutta tämä just siinä rajalla mitä on hyväksytty. Muistaakseni minuutin jälkeen näkyy että viesti on muokattu, muuten ei. Eli jos kukaan muu ei ole ehtinyt vastata, niin silloin olen katsonut että ei haittaa muokkaus. Nyt meni siinä ja siinä rajoilla ettei näy merkintää muokkauksesta ja sun viesti näkyy ns. minuutin myöhemmin tulleen.
Ok.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Ehm, saako nykyään muokata vastauksen jälkikäteen?
Tunnistin kyllä Sterlingin ja Mountin heti, sitä yhtä oik.yläkulman kaveri en. Mutta mulla kävi semmonen viba tossa, että katoin eka, että Sancho on Bellingham ja kirjoitin siihen alkuperäiseen listaani Bellinghamin nimen. Ja sen sijaan kun tajusin, että onkin Sancho, niin että olisin pyyhkinyt sen Bellinghmamin pois siitä, niin kirjoitinkin sitten siihen yhdelle vapaalle slotille, että Sancho ja samalla sekunnilla kun painoin lähetä -nappia, niin katoin, että perhana, piti pyyhkiä se Bellingham pois ja pistää se Crouch vielä siihen. Sitten nopeasti vaan muokkasin heti sen ja lisäsin sen Crouchin siihen Bellinghamin paikalle. Eli se ihan originaali lista minkä hätäsesti siinä pistin oli siis Sterling, Bellingham, Sancho ja Mount, jossa nyt myös krhmm, eräistä sattuneista syistä sattuu olemaan sellainen ns. "ristiriita", kun mulla luki siinä Crouchin paikalla Bellingham...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tunnistin kyllä Sterlingin ja Mountin heti, sitä yhtä oik.yläkulman kaveri en. Mutta mulla kävi semmonen viba tossa, että katoin eka, että Sancho on Bellingham ja kirjoitin siihen alkuperäiseen listaani Bellinghamin nimen. Ja sen sijaan kun tajusin, että onkin Sancho, niin että olisin pyyhkinyt sen Bellinghmamin pois siitä, niin kirjoitinkin sitten siihen yhdelle vapaalle slotille, että Sancho ja samalla sekunnilla kun painoin lähetä -nappia, niin katoin, että perhana, piti pyyhkiä se Bellingham pois ja pistää se Crouch vielä siihen. Sitten nopeasti vaan muokkasin heti sen ja lisäsin sen Crouchin siihen Bellinghamin paikalle. Eli se ihan originaali lista minkä hätäsesti siinä pistin oli siis Sterling, Bellingham, Sancho ja Mount, jossa nyt myös krhmm, eräistä sattuneista syistä sattuu olemaan sellainen ns. "ristiriita", kun mulla luki siinä Crouchin paikalla Bellingham...
Juu ei siinä mitään. Mun kysymys Mikolle oli vain ja pelkästään siksi, että edellisen vastaavan visan aikana tuo oli mainittu säännöissä ja halusin selvennyksen. Itse pisteistä yms. vastaa Mikko eikä mulla ole niihin sinänsä tarvetta mitään haluakaan vaikuttaa. Lähinnä siis jatkoa ajatellen, että miten itse voin toimia vastaavassa tilanteessa jos tulee esim. stiplu tai ajatusvirhe.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Päivä 134. Harry Kane on yksin kohta Spursin kaikkien aikojen maalintekijä ja jo nyt myös tehnyt eniten maaleja yhdelle joukkueelle Valioliigassa. Kuka on tehnyt toiseksi eniten? Eli maaleja yhden joukkueen riveissä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Sergio Aguero Manchester Citylle

Kyl. Ja tänään tuplapisteet Newcastlen voiton myötä.

1. V-G- 51p
2. Proffa_20 22p
3. Barney 20p (VAR-tarkastus tehty)

Hiltsu04 12p
Pokerjoker 9p
Malkkinen 8p
Jeffrey 7,1p
Tjapalala 6p
Myrsky74 4p
maken veivi jr. 4p +del Horno-pinssi
Stevie 4p
Frankie 3p
Ralph 2p
Jarnan Rysty 2p
Rara 2p
Jay 2p
Axbor Nocturne 1p
Mängimies 1p
Gostisbehere 1p
motamoro 1p
Roger Moore 1p
Iisoppi 1p
Unkka 1p
Malmi 1p
Nelone 1p
FASlapsi 1p
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Päivä 135. Mikä joukkue on saanut eniten rahaa siirroista 2000-luvulla? Eli eniten sisäänpäin tullutta rahaa pelaajamyynneistä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Juventus FC

Noni. Hienosti meni sääntöjen mukaan, hoh.

1. V-G- 51p
2. Proffa_20 23p
3. Barney 20p (VAR-tarkastus tehty)

Hiltsu04 12p
Pokerjoker 9p
Malkkinen 8p
Jeffrey 7,1p
Tjapalala 6p
Myrsky74 4p
maken veivi jr. 4p +del Horno-pinssi
Stevie 4p
Frankie 3p
Ralph 2p
Jarnan Rysty 2p
Rara 2p
Jay 2p
Axbor Nocturne 1p
Mängimies 1p
Gostisbehere 1p
motamoro 1p
Roger Moore 1p
Iisoppi 1p
Unkka 1p
Malmi 1p
Nelone 1p
FASlapsi 1p
 

Liitteet

  • 6EEDBE9D-3A96-4729-BB2C-9017BCF34CA2.jpeg
    6EEDBE9D-3A96-4729-BB2C-9017BCF34CA2.jpeg
    262,7 KB · kertaa luettu: 51
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös