HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 204 879
  • 30 541

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Nyt pitää kyllä antaa Tobbelle posia, jos sieltä on Jorsti (ja Savinainen?) tulossa. Sitten kelpaakin julistella.
Ja samalla pitää unohtaa kaikki menneet perseilyt (hymiö). Olisi ”alkkisfaijaa” parhaillaan, kun ostetaan tyhmät mukulat hiljaiseksi.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Juu ei. Vastahan toukokuussa samainen Iltalehden Kunnari osasi kertoa, että Tappara pistää Kuuselan ulos ennen kauden alkua koska Tapola ei aio tarjota Kuuselalle enää merkittävää roolia ja Kuusela yritetään laittaa ulos.
Tiedät itsekin ettei hän suoranaisesti väittänyt Kuuselan olevan lähdössä. Tosta roolista niin nelosketjussahan hän pelaa.
 

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Nyt on vähän helvetin tärkeetä tehdä Jääskälle jatkosoppari ja mielellään heti, koska muuten joku muu vie.

Vituttaisi aika paljon nähdä Jääskän painavan ensi kaudella maakunnassa 45-50 pistettä.
Jotenkaan en itse usko että Jääskä lähtisi ”paremman fyrkan” perässä maakuntiin, kun on ilman satiiria IFK:n oma kasvatti ja vaikuttaa pelaajatyyppinä sekä ihmisenä erittäin lojaalilta IFK:lle. Tietenkin eri asia jos tobbari sulkee oven jatkodiililtä.
 

Spartacus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tarkoittanut tilastoja vaan perusperiaatetta joukkueen kasaamisessa. Meneehän se Lehterä (jos nyt yleensä saapuu Mansesta Stadiin) joukkueen "isäpappana", mutta itse mieluummin näkisin yhden pelaajan vastaavalla rahalla palkattuna vaikkapa 2-3 nousevaa ja peliahnetta nuorta pelaajaa joukkueessa, joista kasvaisi kauden aikana ratkaisijoita kevään playoffseihin.


Täytyy kyllä arvostaa. Vaatisi ihan kohtalaisesti ”cojoneksia” todeta Liigan MVP:n hankkimista puntaroitaessa, että ”ei me tollaiseen aleta, nostetaan joku kolleista, ne on peliahneita”.
Mad respect!
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No onhan niitä kokkelivekkuleita ennenkin IFK:ssa nähty, että ei kai siinä. Mielelläni en kuitenkaan näkisi huumausainerikoksesta tuomittua pelaajaa IFK:ssa.

En myöskään arvosta. Varmasti taitava pelaaja, mutta yllä mainittu juttu ja venäjätausta eivät aiheuta hurraahuutoja. Ikääkin alkaa olla, eikö muita todellakaan löytynyt? Kalliskin varmaan kaiken lisäksi.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Jotenkaan en itse usko että Jääskä lähtisi ”paremman fyrkan” perässä maakuntiin, kun on ilman satiiria IFK:n oma kasvatti ja vaikuttaa pelaajatyyppinä sekä ihmisenä erittäin lojaalilta IFK:lle. Tietenkin eri asia jos tobbari sulkee oven jatkodiililtä.
Jospa Jääskällä on jo diili Tapparaan ja vaihdossa tulee tilalle Lehterä. Jollain pitää yrittää lepytellä HIFK:n kannattajat. Lehterä on Salmelaisen mielestä ryöstö.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kalliskin varmaan kaiken lisäksi.

Voisi hyvin uskoa, että 2023-24 Liigan arvokkain pelaaja, siis ainakin palkkapussin suhteen mitattuna.

Ne piirtää kellä on liitua.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Melkoinen siirto olis Lehterä. Tuohon vielä jos sais Koivistoisen, Vesalaisen ja Jääskän jatkot, niin alkais hyökkäys näyttää ennakkoon mukavalta.

Ei tollaselle moottorille (J.Lehterä) 35v ikä ole maailmanloppu. Hyvin näyttää kiekko ja mies liikkuvan.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Jospa Jääskällä on jo diili Tapparaan ja vaihdossa tulee tilalle Lehterä. Jollain pitää yrittää lepytellä HIFK:n kannattajat. Lehterä on Salmelaisen mielestä ryöstö.
Jollain taitaa olla hiukan huono päivä? Lehterä on liigan kiistatta top3 keskushyökkääjä ja täällä huudellaan jotain nuoria ja nälkäisiä IFK:n historialla sisään. EI halleluja
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mä luulen, että Salmelainen on kateellisena katsellut TPS:n keväistä menestymistä altavastaajajoukkueilla ja yrittänyt itse luoda oman ”Miracle on ice” tarinan, jossa epäonnistuneille pelaajille (Halonen, Palola, Dyk, Rantakari jne) annetaan uusi mahdollisuus isossa roolissa tavoitteena nappiosuma ja tarina, josta puhuttaisiin vielä pitkään. Salmelainen varmaan oletti, että satsaamista vähentämällä menestytään niinkuin TPS. Jotain erikoista ainakin joukkuetta rakentaessa on Salmelaisen päässä tapahtunut.
Mä taas luulen, että Salmelainen tosissaan yritti luoda jatkuvuutta, ja kiinnitti keskinkertaisia/ihan ok -pelaajia silloisella markkinahinnalla. Sitten tuli sota ja markkinat sekoittuivat. Yhtäkkiä tänne lappasi laatupelaajaa halvalla.

Teoria saattaa ontua aika pahasti sikäli, että ei ole IFK:n tapaista olla etujoukoissa valmiina joukkueenkokoamisen suhteen.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vai Lehterä kenties HIFK:n. No, silloin jatkuisi sama rekrylinja mitä on pidetty yllä jo aiemmin lukuisten muiden pelaajien kohdalla, viimeksi esim. Palola. Palkataan näitä jo parhaat pelipäivänsä nähneitä jäähdyttelijöitä tienaamaan vielä hyvät massit HIFK:n pohjattomasta kassasta. Moti ei näillä kavereilla ole enää täysin tapissa ja jalkakaan ei liiku enää entiseen malliin. Itse näkisin joukkueessa mieluummin peliahneita ja nopeasti kehittyviä nuoria löytöjä kuin Lehteröitä, jotka ovat jo kaiken voittaneet. Saa ja pitää olla eri mieltä.
Just tämä. Jos nyt siis pitää paikkansa. Miksi vitussa näitä kehäraakkeja pitää vielä just Tapparasta tuoda? Jotenkin ihan todella noloa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eihän nämä narritaustaiset porkkanapöksyt sielua läikytä, mutta perkele, pelimies on aina pelimies. Tulkoot, jos ovat Paajasenkin saaneet siivottua alta pois.

Tsugu-tsugu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös