Hassutteluketju – ei mielensä pahoittajille

  • 133 840
  • 932

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vuotta myöhemmin toinen (24v) tekee läpimurtoa Liigan top-levelille ja toinen (22v) iskee puolen pinnan tahdilla tehoja NHL-farmissa. Ei kannata tämmösiä edes miettiä, saatikka mainita. Rautakorpi ja Brind´Amour toki näkivät asian toisin.
Ja samaa mieltä olen vieläkin. Ihan sama vaikka Honka painaisi sata pistettä farmissa, niin toivottavasti ei ikinä pelaa Lukossa.

Lahtisellakin vielä aika paljon näytettävää, vaikka kohokohdat hyvältä saattavat näyttääkin. Yhdelläkään kaudella ei mies ole kokonaisuudessa onnistunut ja tekeminen kentällä on ollut 5vs5 pelissä miinusmerkkistä.
 
Ja samaa mieltä olen vieläkin. Ihan sama vaikka Honka painaisi sata pistettä farmissa, niin toivottavasti ei ikinä pelaa Lukossa.

Lahtisellakin vielä aika paljon näytettävää, vaikka kohokohdat hyvältä saattavat näyttääkin. Yhdelläkään kaudella ei mies ole kokonaisuudessa onnistunut ja tekeminen kentällä on ollut 5vs5 pelissä miinusmerkkistä.
Taidat olla semmonen setä, joka tykkää arvostella muiden sanomisia, mutta uskaltaa ja sanoo aika vähän itse.
Tämmönen kuva siirtynyt JA:n kommunikaatiosta aivolohkoon.
Kyselet perusteluja sille ja tälle ja tuolle.
Mutta tuot aika vähän inputtia itse sisään.
Kerrohan, kun haluat tietäjänä profiloitua, että ketkä pelaajat itse näet Liigasta tai Euroopan kentiltä tai P-Amerikasta sellaisina realistisina vahvistuksina jotka sinä kelpuuttaisit Äijänsuon vaativan kiekkokansan silmäin eteen.

PS. Voit kertoa terveiset itse vaikka postikortilla Carolinan päävalmentaja Brind´Amourille (ja/tai Jukka Rautakorvelle). Rod-herra kuitenkin halusi Hongan Carolinan depth chartista näytille organisaatioon.
"Hello XX, this is A guy who calls himself by the name of the street in old town of Jerusalem - "Via Dolorosa" you know. Jesus was walking there and now its my turn.
Just wanted to let you know that Anttoni Honka will never play in my Lukko and Severi Lahtinen is just an awful hockey player. Maybe you know Severi. Byebye."
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
PS. Voit kertoa terveiset itse vaikka postikortilla Carolinan päävalmentaja Brind´Amourille (ja/tai Jukka Rautakorvelle). Rod-herra kuitenkin halusi Hongan Carolinan depth chartista näytille organisaatioon.
"Hello XX, this is A guy who calls himself by the name of the street in old town of Jerusalem - "Via Dolorosa" you know. Jesus was walking there and now its my turn.
Just wanted to let you know that Anttoni Honka will never play in my Lukko and Severi Lahtinen is just an awful hockey player. Maybe you know Severi. Byebye."
Sitten kun sinä lopetat tälläisellä paskalla ensinnäkin viestin, niin ei tekisi mieli vastata sinulle oikeastaan mitään. RBA kuitenkaan tuskin itse on halunnut miestä Carolinan organisaation, vaan kyllä ne päätökset tehdään toisaalla kuin päävalmentajan toimesta. Honkallakin olisi varaus umpeutunut, joten ihan luonnollista oli että hänet varannut seura halusi hänet pitää. Lahtinenkin taisi olla No Smoking Teamissa ennen Tukka-Jukkaa.

Kerrohan, kun haluat tietäjänä profiloitua, että ketkä pelaajat itse näet Liigasta tai Euroopan kentiltä tai P-Amerikasta sellaisina realistisina vahvistuksina jotka sinä kelpuuttaisit Äijänsuon vaativan kiekkokansan silmäin eteen.
Sattuneesta syystä en todellakaan ole ehtinyt katsomaan jääkiekkoa viimeisen puolentoista vuoden aikana kuin ehkä kourallisen siitä, mitä olen normaalisti sitä seurannut. Eikä minun työni luojan kiitos edes ole pelaajia tuoda Lukkoon, vaan ne hommat hoitaa muut tahot.

Vastataan nyt kuitenkin ystävällisesti, kun tähän saakka ollaan päästy, että esim. Aapeli Räsänen olisi hienoa nähdä Lukossa sentteröimässä.
 
Sitten kun sinä lopetat tälläisellä paskalla ensinnäkin viestin, niin ei tekisi mieli vastata sinulle oikeastaan mitään. RBA kuitenkaan tuskin itse on halunnut miestä Carolinan organisaation, vaan kyllä ne päätökset tehdään toisaalla kuin päävalmentajan toimesta. Honkallakin olisi varaus umpeutunut, joten ihan luonnollista oli että hänet varannut seura halusi hänet pitää. Lahtinenkin taisi olla No Smoking Teamissa ennen Tukka-Jukkaa.


Sattuneesta syystä en todellakaan ole ehtinyt katsomaan jääkiekkoa viimeisen puolentoista vuoden aikana kuin ehkä kourallisen siitä, mitä olen normaalisti sitä seurannut. Eikä minun työni luojan kiitos edes ole pelaajia tuoda Lukkoon, vaan ne hommat hoitaa muut tahot.

Vastataan nyt kuitenkin ystävällisesti, kun tähän saakka ollaan päästy, että esim. Aapeli Räsänen olisi hienoa nähdä Lukossa sentteröimässä.
Et ole ehtinyt seuraamaan, mutta arvostelemaan ja vinoilemaan ehdit. Joka saatanan käänteessä. Mitä se semmonen oikein on?
Ja kun pyysin sulta toissapäivänä, että voidaanko lopettaa tämä nokittelu, niin kerroit ylpeydestä väristen, että sulla ei ole syytä muuttaa mitään ja teet just kuten itse haluat. Ei tartte muiden fiiliksistä välittää paskan vertaa.

- "Pyydän, että lopetat mun viesteihin liittyvän ikävän nälvimisen ja kun luet kirjoitukseni, niin pidä sitä vaikka hullun puheina. Ei niihin tarvitse mitään ylipäällikön ylivittuilua antaa. Jätät vaan rauhaan ja annat olla."
- "No kyllä minä jatkossakin ajattelin kirjoittaa tänne omia mielipiteitä tyyliä muuttamatta ja nimimerkkiin katsomatta. Jos modet kokee sen sitten jonkunlaisena muulla tavalla, niin varmasti antavat lippua banaanisaarille."


Aapeli Räsäsellä on sopimus KalPaan kaudelle 23-24.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Et ole ehtinyt seuraamaan, mutta arvostelemaan ja vinoilemaan ehdit. Joka saatanan käänteessä. Mitä se semmonen oikein on?
Mikä vittu sua nyt oikein hiertää? Se, etten ole ollut samaa mieltä jostain yksittäisistä pelaajista kanssasi ei ole vittuilua. Se, etten näe järkeä siinä, että hommataan tohon yhtäkkiä kolme uutta pelaajaa, ei ole vittuilua. Sulle on niin saatanan hankalaa, että joku on eri mieltä kanssasi, jonka jälkeen vedät jonkun ihme marttyyriviitan päälle ja pyydät ettei sun viestejä kommentoida ja yrität jotain yksityisviestejäkin lähettää. Jos sinun kanssa ei ole samaa mieltä asioista, niin mitä helvettiä sitten? Älä välitä, äläkä ainakaan aloita tota ihme ruikuttamista mikä vituttaa varmaan 90% kanssalukijoista tällä hetkellä.

Tekisi sullekin varmaan hyvää vetä hetki happea ja katsoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan ja tuleeko Lukkoon joku/joitain. Se ei asiaa muuta suuntaan taikka toiseen, että itket 50 viestin verran asiaa päivässä.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Eikös tää ketjun otsikossa lue "ei mielensä pahoittajille"? Joten voisitteko molemmat mennä vaikka Rauman Torille ottamaan rehti 1vs1 ja lopettaa ton vitun unisen taistelun jossain helevetin jatkoajan keskustelupalstan Lukko-osiossa? Kiitos!
Onko täällä muita kuin mielensäpahoittajia?
 
Mikä vittu sua nyt oikein hiertää? Se, etten ole ollut samaa mieltä jostain yksittäisistä pelaajista kanssasi ei ole vittuilua. Se, etten näe järkeä siinä, että hommataan tohon yhtäkkiä kolme uutta pelaajaa, ei ole vittuilua. Sulle on niin saatanan hankalaa, että joku on eri mieltä kanssasi, jonka jälkeen vedät jonkun ihme marttyyriviitan päälle ja pyydät ettei sun viestejä kommentoida ja yrität jotain yksityisviestejäkin lähettää. Jos sinun kanssa ei ole samaa mieltä asioista, niin mitä helvettiä sitten? Älä välitä, äläkä ainakaan aloita tota ihme ruikuttamista mikä vituttaa varmaan 90% kanssalukijoista tällä hetkellä.

Tekisi sullekin varmaan hyvää vetä hetki happea ja katsoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan ja tuleeko Lukkoon joku/joitain. Se ei asiaa muuta, että itket 50 viestin verran asiaa päivässä.
Kyllä kait sitä tässä iässä tietää ja tuntee milloin joku keskittyy vain ja ainoastaan määrätietoiseen vittuiluun.
Etkö just itse myöntänyt, ettet ole ehtinyt kiekko seuraamaan? Mutta vinoilun ja kaiken sen kiekkoviisauden tuomaroinnin verran kuitenkin?
Jos et edes seuraa, niin miksi vinoilet ja etsimällä etsit aiheita joista pääsis huomauttelemaan?
Ei se mitään keskustelua ole.

En ala sua neuvomaan mikä tekis hyvää ja mikä ei. Kiitos kuitenkin sulle isällisistä "hapen veto"-vinkeistä.
Itseasiassa kun paljastit korttisi, niin mulle tuli melkein surullinen fiilis. Halusin sanoa, että olen pahoillani.
En jatka enää sun kanssa kinailua - minusta se ei ole nyt vain oikein.
Kaikkea hyvää sun kiekkokeväälle ja elämään - toivottavasti yhdessä voitetaan ja uskalletaan jättää vinoilut vähemmälle, itse kukin.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joku Severi Lahtinen ei sovi Rauman Lukon pelityyliin ei sitten yhtään. Ihan sama mitä hän tekee jossain jypinkylässä.
En osaa tuohon sanoa eikä mies nyt Lukkoon ole tulossakaan. Ihan uteliaisuuttani kuitenkin kysyn että miksei sopisi Lukkoon kun oli noin vahva mielipide?


Näyttäviä suorituksia mies ainakin tekee (voittomaali).


 
Viimeksi muokattu:

Rl

Jäsen
Taidat olla semmonen setä, joka tykkää arvostella muiden sanomisia, mutta uskaltaa ja sanoo aika vähän itse.
Tämmönen kuva siirtynyt JA:n kommunikaatiosta aivolohkoon.
Kyselet perusteluja sille ja tälle ja tuolle.
Mutta tuot aika vähän inputtia itse sisään.
Kerrohan, kun haluat tietäjänä profiloitua, että ketkä pelaajat itse näet Liigasta tai Euroopan kentiltä tai P-Amerikasta sellaisina realistisina vahvistuksina jotka sinä kelpuuttaisit Äijänsuon vaativan kiekkokansan silmäin eteen.

PS. Voit kertoa terveiset itse vaikka postikortilla Carolinan päävalmentaja Brind´Amourille (ja/tai Jukka Rautakorvelle). Rod-herra kuitenkin halusi Hongan Carolinan depth chartista näytille organisaatioon.
"Hello XX, this is A guy who calls himself by the name of the street in old town of Jerusalem - "Via Dolorosa" you know. Jesus was walking there and now its my turn.
Just wanted to let you know that Anttoni Honka will never play in my Lukko and Severi Lahtinen is just an awful hockey player. Maybe you know Severi. Byebye."
Voisitteko arvoisa vänkäävä mielensäpahoittaja poistua vaikka takaisin banaanisaarille, jotta muut saisivat rauhan tuolta sinun paskaltasi. Ei näihin pitäisi tarttua, mutta pakko alkaa olemaan. Joka ketju paskotaan, aivan jokainen.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Voisitteko arvoisa vänkäävä mielensäpahoittaja poistua vaikka takaisin banaanisaarille, jotta muut saisivat rauhan tuolta sinun paskaltasi. Ei näihin pitäisi tarttua, mutta pakko alkaa olemaan. Joka ketju paskotaan, aivan jokainen.

Ehkä hänen pitäisi katsoa googlesta, mikä on narsisti?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Rl

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
En osaa tuohon sanoa eikä mies nyt Lukkoon ole tulossakaan. Ihan uteliaisuuttani kuitenkin kysyn että miksei sopisi Lukkoon kun oli noin vahva mielipide?


Näyttäviä suorituksia mies ainakin tekee (voittomaali).



Allekirjoittaneelle Severi Lahtinen osuu samaan kategoriaan Juha-Matti Aaltonen kanssa. Taitava kun mikä, mutta pellailee. Pelaajatyyppinä ei ollenkaan Rauman Lukon näköinen. Tämä siis ihan män henkilökohtaisena mielipiteenä. En halua nähdä Lukon paidassa. Ei siinä sen kummempaa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Allekirjoittaneelle Severi Lahtinen osuu samaan kategoriaan Juha-Matti Aaltonen kanssa. Taitava kun mikä, mutta pellailee. Pelaajatyyppinä ei ollenkaan Rauman Lukon näköinen. Tämä siis ihan män henkilökohtaisena mielipiteenä. En halua nähdä Lukon paidassa. Ei siinä sen kummempaa.

Vähän samat. Taitoa on, mutta pystyisikö lopulta toteuttamaan sovittuja asioita 100%? Epäilen. Jotenkin tulisi sellainen Kikofiilis tästä, mutta huomattavasti heikompi versio.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Vähän samat. Taitoa on, mutta pystyisikö lopulta toteuttamaan sovittuja asioita 100%? Epäilen. Jotenkin tulisi sellainen Kikofiilis tästä, mutta huomattavasti heikompi versio.
Sama. Jonne Tammela olisi kyllä sopiva pelaaja Lukon muottiin, fyysisiltä ominaisuuksiltaan
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Severi Lahtinen on kyllä kumma kaveri. Vähän kuin ikuinen lupaus, joka ei koskaan ole saanut tehtyä sitä lopullista breikkausta. Tavallaan näen hänessä paljon samaa kuin Linus Nymanissa.

Hauskana nippelitietona Severi Lahtinen oli Teperin seurantalistalla breikkaamaan kaudella 19-20. Ei ihan silloin vielä lähtenyt, mutta kelpo Liigapelaaja sieltä kuoriutui joka tapauksessa.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Taisin jokunen aika sitten kirjoitella johonkin osioon, että nämä kaksi-kolme "taisteluparia" voisivat perustaa ihan oman osion, jotta me muut voisimme skipata ne suoraan lukematta. Ei niitä oikein enää jaksa.

Ja sitten varsinaiseen asiaan. Jos ja kun sitä rahhoo vielä jemmassa on, niin eiköhän jostain löytyisi se "The Kuningaslohi", vaikka hieman pienempikin. Kirjosellainenkin varmaan kävisi. Laituri tai sentteri, molempi olisi ok. Ne kottikärryt varmaan jostain löytyisivät, ja tarvittaessa ne voinee lainata, jotta sitä rahhoo voisi kärrätä. Ja samaa pätee siihen hampaattomaan kanukki - (tai jonkun muunmaalaiseen) pakkiin, joka kiekkojumalien ollessa jälleen kerran meitä vastaan, niin tunkisi sen Tapparan Savinaisen sinne minne hän kuuluu - pois siitä maalin edestä.

Toisaalta voi olla niinkin, että Lukon toimiston kassakaapin numeroyhdistelmä on kadonnut, eikä sitä mistään löydy, joten joudumme tyytymään nykyisiin pelaajiin.

Ja tuosta rosterin kierrätyksestä vielä. Aika ohut on meillä särkymävara (muistuu mieleen tapaus Vahalahti), joten kyllä ketjullinen äijiä olisi hyvä olla ilman, että kukaan mieltänsä pahoittaa. Niin ne muutkin jengit tekevät - futiksesta nyt puhumattakaan.

Ja maalivahdeista lopuksi. Lassi ei Raumalle tule, eikä Setänenkään. Ja kuten joku mainitsi, niin Westerholm ja Tuohimaa ovat yliarvostettuja. Oma mielipiteeni on, että Zagi jatkaa Raumalla myös ensi kaudella. Jos vaan se kassakaapin numeroyhdistelmä sattuisi jostain löytymään. Kannattaisi muuten alkaa jo etsimään sitä hyvissä ajoin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vaikka sitä ehkä vähän etukäteen naureskeltiin, niin siinä kuitenkin kävi että samana viikonloppuna Kevin Roy meni Hifkiin, Lukko-osiossa täysi rähinä päälle ja Parry kuukaudeksi huilaamaan banaanisaarille.
 
Viimeksi muokattu:

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Vaikka sitä ehkä vähän etukäteen naureskeltiin, niin siinä kuitenkin kävi että saman viikonlopun Kevin Roy meni Hifkiin, Lukko-osiossa täysi rähinä päälle ja Parry kuukaudeksi huilaamaan banaanisaarille.
No joo. Menihän se Parryn purkautuminen jo ihan älyttömyyksiin. Jos veikata saa, niinkuin tietysti saa, niin ei ota vieläkään onkeensa. Toi henkilökohtaisuuksiin meneminen on kyllä jotain käsittämätöntä.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
No joo. Menihän se Parryn purkautuminen jo ihan älyttömyyksiin. Jos veikata saa, niinkuin tietysti saa, niin ei ota vieläkään onkeensa. Toi henkilökohtaisuuksiin meneminen on kyllä jotain käsittämätöntä.
Kyllähän siina kärsimysten tie aika hyvin myös provosoi. Ja näköjään kaukalon kauhu laittoi melko henkilökohtaisen hyökkäyksen yksittäistä kirjoittajaa kohtaan. Toivottavasti lepotauko tekee kaikille hyvää.

Lukosta ei kirjoitettavaa. Vahvistuksia tuskin tälläkään viikolla kannattaa henkeään pidätellen odotella. Toivottavasti olen väärässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös