Kärppien peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 008 195
  • 19 703

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
On kyllä uskomaton poika tämä! Toivottavasti meillä on 4 vuoden jatkosoppari jo tekeillä. Sen verran vakuuttavaa hiihtelyä.
Kaikkihan ne tuola hiihtelee kun ei joukkueen pelitapa onnistu, pitää vaan nähdä se metsä puilta. Onnistuisko?
 

Mandrake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bayern München
Meille tuli yks eli Jacobsson. On hyvä poika jahka saahaan ketjukaverit kuntoon. Pellailee enskauellaki.
Aihiota on mutta en ole miehen otteita nähnyt SHL:ssa, joten vaikea sanoa, pelaako poika tällä hetkellä uransa parasta kautta. Melkein toivoisin, että on esittänyt vakuuttavampia otteita joskus aiemmin. Toki on annettava vähän siimaa ja aikaa yrittää totutella uuteen sarjaan ja marjamäkiläisyyteen, mikä ei välttämättä ole ollenkaan helppo rasti.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Mikä ominaisuus tästä kaverista tekee ulkomaalaisVAHVISTUKSEN Kärpille?
22v ja tulevaisuus. Minä ainakin näen hänessä hyviä aihioita tulevaan ENKÄ odota heti SATEENTEKIJÄÄ tähänkauteen.
Nämä sateentekijät on jo menny ajat sitten tällekaudelle. Jos ei niin soita toimistolle että tarvitaan hetimiten jantteri joka tekee +20 maalia loppukautena.

Muttakun pitää saada heti nyt mulle tänne kaikki. Vittukun ei pysty oottaan hetkeekään.
Vedettäiskö me hetki henkeä?
Paskaahan tää on mutta ei niin paskaa että ollaan siinä iskuetäisyydellä.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tämä on täysin absurdi tilanne. Huippujätkät ja valmentajat, tammikuuta mennään eikä homma oikene.
Virkamisekiekko taitaa vaivata kun katsoo Junttilaa, Leskistä, Byströmiä, Kivistöä, Ohtamaata, Rundbladia ja montaa muuta. Ari Hilli on epäonnistunut luottaessaan kahteen (kolmeen) veskarijunioriin. Ehkäpä tätäkään ei saisi sanoa, mutta Joonas Kemppainen on mielestäni ollut suuri pettymys. Tämän lisäksi valmentajat eivät ole saaneet ajettua pelitapaa tehokkasti sisään, siispä Latekin on pettymys. Joukkue tekee joukkuepeliä hyvin sekavasti omaan henkilökohtaiseen taitotasoonsa luottaen, siinä on siis valmennus epäonnistunut. Rahaa on palanut ja palaa, playoffit varmasti pelataan johonkin asti, mutta tämä kausi näin pitkällä, saa unohtaa mitalipelit, ikävä kyllä. CHL paikkakin ollaan menetetty kohtmiten, sekin harmittaa.
 

Håkanhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
22v ja tulevaisuus. Minä ainakin näen hänessä hyviä aihioita tulevaan ENKÄ odota heti SATEENTEKIJÄÄ tähänkauteen.
Nämä sateentekijät on jo menny ajat sitten tällekaudelle. Jos ei niin soita toimistolle että tarvitaan hetimiten jantteri joka tekee +20 maalia loppukautena.

Muttakun pitää saada heti nyt mulle tänne kaikki. Vittukun ei pysty oottaan hetkeekään.
Vedettäiskö me hetki henkeä?
Paskaahan tää on mutta ei niin paskaa että ollaan siinä iskuetäisyydellä.

Minä näen omissa junnuissa hyviä aihioita tulevaan. En koe, että Kärppien tarvitsee hakea projektipelaajia muualta. Huippuvahvistukset voidaan hankkia ulkoa.
 

Blackhawker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Oulun Kärpät
Itse siirryin jo katsomaan shl:ää. Pelit tulee parempaan katseluaikaan, kun yleensä kuuden aikaan tulee itse oltua jossain urheilemassa, kahdeksasta kymmeneen on mukava katsella lätkää. Iso ero vauhdin, tunteen ja taidon määrässä.

Saattaa tehdä musta paskan fanin, mutta mikä tuossa nykymeiningissä on katsomisen arvoista?
 

Mandrake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bayern München
Minä näen omissa junnuissa hyviä aihioita tulevaan. En koe, että Kärppien tarvitsee hakea projektipelaajia muualta. Huippuvahvistukset voidaan hankkia ulkoa.
Näkisin mielelläni ulkoa hankittavan jonkun 22-25 -vuotiaan juuri liigan huipulle kurkottavan pelimiehen. Ei niitä liikaa kasva omista junioreista. Suurin osa tuntuu olevan kelvollisia stunttaajia tai sitten joutuvat hakemaan peliaikaa muualta.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Minä näen omissa junnuissa hyviä aihioita tulevaan. En koe, että Kärppien tarvitsee hakea projektipelaajia muualta. Huippuvahvistukset voidaan hankkia ulkoa.
Eipä oo niitä huippuvahvistuksianäkyny sitten Tenkratin yms.
Olen samaa mieltä että omia junnuja kehiin jne. mutta tässä tilanteessa niistä vaan ei yksinkertaisesti ole apuja kesken kauden.
Ne pitää ajaa sisään jo aiemmin.
Ei nyt ruveta väittämään mikä on oikein ja mikä on väärin.

Se joku Ns. pelin sydän on hukassa. Se pitää löytää että ovat parempia yhdessä eikä erikseen.
Ymmärrän sun pointin mutta ei ne junnarit tähän sitä uutta loppua tee.
Sori jos oli kömpelöitä sananvalintoja.
 

Niedermayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Hokki, Chicago Blackhawks
Kyllä oli kauheaa koomailua 3:n erän alussa, kun joku neropää pisti kentälle joukkueen pienimmät pakit. Sinänsä Yv:ssä Paaso oli ihan hyvä. Niemelällä on nyt vaikeaa.
 

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arttu Hyry
Peliä en nähnyt, mutta ilmeisesti Kärpät kävi ottamassa suihin joltain Porin hitsareilta? En ole menossa launtaina hallille vieläkään. Viimeisin peli minkä olen nähnyt paikan päällä, oli se karmea Saipa räpellys marraskuussa.
 

Håkanhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
Eipä oo niitä huippuvahvistuksianäkyny sitten Tenkratin yms.
Olen samaa mieltä että omia junnuja kehiin jne. mutta tässä tilanteessa niistä vaan ei yksinkertaisesti ole apuja kesken kauden.
Ne pitää ajaa sisään jo aiemmin.
Ei nyt ruveta väittämään mikä on oikein ja mikä on väärin.

Se joku Ns. pelin sydän on hukassa. Se pitää löytää että ovat parempia yhdessä eikä erikseen.
Ymmärrän sun pointin mutta ei ne junnarit tähän sitä uutta loppua tee.
Sori jos oli kömpelöitä sananvalintoja.

Tähän joukkueeseen ei tarvitsisi hankkia yhtään ketään(pl. maalivahti jos/kun Blomman aivotärähdykset aiheuttavat ongelmia). Jos tälläistä joukkuetta ei saada pelaamaan tuota paremmin, niin muutama vahvistus ei kevättä tuo.

Enkä puhunut Jakobssonin osalta pelkästään tästä kaudesta, sillä miehellä taitaa olla sopimus jo ensi kaudeksi. Ei varmasti halvin mies ja siitä pitää huolen pelimäärä SHL:ssä. Ei tarvitse miettiä miksi meidän budjetit huitelee siellä 4miljoonan korvilla.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Peliä en nähnyt, mutta ilmeisesti Kärpät kävi ottamassa suihin joltain Porin hitsareilta? En ole menossa launtaina hallille vieläkään. Viimeisin peli minkä olen nähnyt paikan päällä, oli se karmea Saipa räpellys marraskuussa.
Minulla se oli KalPa -tuplan jälkimmäinen matsi, mikä otettiin railakkaasti turpaan. Taisi olla marraskuun alussa, en muista.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Tähän joukkueeseen ei tarvitsisi hankkia yhtään ketään(pl. maalivahti jos/kun Blomman aivotärähdykset aiheuttavat ongelmia). Jos tälläistä joukkuetta ei saada pelaamaan tuota paremmin, niin muutama vahvistus ei kevättä tuo.

Enkä puhunut Jakobssonin osalta pelkästään tästä kaudesta, sillä miehellä taitaa olla sopimus jo ensi kaudeksi. Ei varmasti halvin mies ja siitä pitää huolen pelimäärä SHL:ssä. Ei tarvitse miettiä miksi meidän budjetit huitelee siellä 4miljoonan korvilla.
Jep, maalivahtia huutaa jos Blomma ei pysty pelaan. Jakobssonin soppari kattaa myös enskauden, miksi se vituttaa? Onko se syöny sun eväät?
Jätkä pelaa paremmin kuin muutama muu esim. Junttila. Liian pehmeetä kaikki.
Ja ei muuten Jackobsson tienaa paljoakaan. Lähti Ruottista paremman peliajan perään näyttämään ja on mun mielestä näyttänyt. On hyvä poika.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Pelin jälkimmäisellä puoliskolla oli parempaa peliä ja pääsääntöisesti ihan hyviä vaihtoja (kunnon yritystä ja luistelua) jota näkisi mielellään enemmänkin. Pelin ensimmäinen puolisko oli täyttä paskaa. Sekä ylivoima. Miksi herättiin pelaamaan niin myöhään? Vaikea käsittää.

36 peliä kautta takana ja sääliviiva kutittelee niskassa. Joko alkais pikkuhiljaa kiinnostaa. Peli alkaa 1. erästä. Vinkki.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
En, mutta jos häntä ei kärkivahvistukseksi hankittu, niin en usko kovin suureen hintalappuun.
En minäkään, halus lähtee näyttämään osaamistaan mitä ei Färjestadissa saanut. Ei ole paha hintalappu.
On saanu näyttää ja on vastannu odotuksiin. Katotaan jatkot.
Iskenee enskaudella kauheet pojot ja lähtee meneen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös