Itsenäisyyspäivän seurantaketju 6.12.2022

  • 18 081
  • 421

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Sale vetää vielä viimeisillä kofeiinihöyryillä
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Antakaa sen Saulin puhua nyt edes suomea, älkää kiusatko ruotsinkielisillä kysymyksillä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Lähetys jo loppuu, kun Don pääsemässä vasta vauhtiin. Ehtiköhän vetää mini-koulutukset tuolla?
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Viimeinkin saavat juontajatkin narauttaa korkin auki.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP




Laitanpa nyt tähän tällaisen viittauksen tiktokiin koskien itsenäisyyttä ja itsenäisyyspäivää.

Jokainen saa olla sitä mieltä kun haluaa. Minä olen hieman eri mieltä kuin nuori nainen videolla.

Minulle tulee mieleen mm., että vanhemmat ovat epäonnistuneet. koululaitos on epäonnistunut - ja jokin ryhmä on taas onnistunut.

Mikäli kyseinen nuori nainen ymmärtäisi mielestäni itsenäisyyden merkityksen, hän ymmärtäisi myös sen, että voi puhua tuolla tavoin. Käsittääkseni tämä juuri jää häneltä ymmärtämättä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tänä vuonna ”mitä itsenäisyys sinulle merkitsee?” - kysymykset olivat minimissä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Olen melko varma, että nuorisolätkäräppiä kuullaan seuraavaksi
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kuinkahan moni noista kutsuvieraista katselee presidentinlinnan ikkunoista snapsi-lasi kädessään Kolera-altaan suuntaan, jossa Tiinan ja Panun luku-urakka jatkuu ja ihmettelee, mitä kummaa nuo kaksi oikein tekevät?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pitää kattoo jatkot loppuun asti, jos Marzi vetää perinteitä kunnioittaen Finlandia-hymnin kunnon skittasäröllä.
 
Viimeksi muokattu:

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö tuolla jatkoilla ole vieraita ollenkaan? Mitä ihmettä mä tässä nyt sitten oikein katson.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuulema karjalaisaktivisti eli miten sen nyt ottaa.
Nämä "karjalaisten oikeudet" särähtivät korvaan kyllä. Vaikka Toisen maailmansodan aikana suomalaistenkaan toimet miehittämillään alueilla eivät olleet esimerkillisiä, sanoisin itänaapurin olleen se karjalaisia kyykyttänyt ja pakkovenäläistänyt taho.

Vaikka Suomessa ongelmansa ja puutteensa onkin, ei taida millään toisella valtiolla olla merkittävästi parempaa rekordia ihmisoikeusrintamalla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös