Ke 30.11.2022 TPS - JYP

  • 5 381
  • 195

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Toivottavasti JYP ei yritä kaventaa/tasoittaa ilman maalivahtia.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Heikkilä kuitenkin vielä mukava mies.
Oma valmentaja heitti mut vilttiin, kun naureskelin vaihtoaitioon tullessani tehtyäni toisen maalin ja sanoin ”olisit antanut jatkaa niin olisin tehnyt kolmannen” Ei pelattu enää siinä pelissä eikä seuraavissa viidessä. Haukkui kaikki pelin jälkeen, kun oli itse aloittanut sen haukkumisen kun johdettiin muistaakseni 5-0 ja kaveri teki ensimmäisen.
Tämä d-junnuissa.
Tuohan kuulostaa ihan terveeltä junnuvalmennukselta.... Otan osaa.
 

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuohan kuulostaa ihan terveeltä junnuvalmennukselta.... Otan osaa.
Tuli siitä porukasta ihan pelimiehiä alasarjoihin. Itse lopetin kesken kyseisen kauden, kun ei ollut intoa enää koko hommaan ja pelit näki paremmin katsomosta kuin penkiltä. Ei ollut mulle ainakaan oikea tapa, mutta eipä tuo mun uraani kaatanut. Oli vähän muut lajit ja asiat jo mielessä.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
No tappioita tulee mutta pahoin pelkään, että tämä tuottaa taas pidemmän tappioputken… Toivon todella, että oon väärässä.
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
TPS näytti eka erässä sen verran vaisulta, että oletin pisteiden haun olevan tänään ihan mahdollista.. Mutta se olikin JYP, joka heittäytyi uniseksi..
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
JYPpi heittelee epätoivoisia päätykiekkoja huonoilla ajoituksilla ja TPS kiekottelee helposti hyökkäyksiin. Ei saa JYP missään kohtaa viisikkoa kasaan.
 
TPS pelaa hyvin. Taklaukset viedään loppuun, kiekko irti vastustajalta ja lähituki nappaa kiekon. Hyökkäys vähän tehotonta, mutta hyvin pelaavat suoraviivaisesti maalia kohti.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miten en ole lainkaan yllättynyt, että Tepsiä vastaan pelataan vähämaalinen ja tylsä ottelu. Tuo Tepsin pelityyli tappaa koko pelin.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Jaa eli 4-2 päättyy… Jotenkin en jaksa edelleenkään uskoa edes pisteeseen.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Juur jotakin tällaista haettiin: vähän taitoa ja vähän pomppua.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tuuria ollut molemmat JYPin maalit eikä JYP millään tavalla ole ollut hyvä tänään. Mutta toki pisteet kelpaisi silti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös