MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 579 216
  • 18 217
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Sen jälkeen kun tuli muutama kallonmurtuma Valioliigassa tuli niitä sääntöjä, että saa tehdä ylimääräisen vaihdon ja että aina pitäisi ottaa pelaaja kentältä kovan pääosuman jälkeen mutta ikävä kyllä todella huonosti tätä noudatetaan.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Käyn pistämässä puoliajalla auton roikkaan. Kertokaa jos studiossa kattovat tuon "2-0" maalin uudestaan niin kelailen taaksenpäin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eikös Loris Karius siinä surullisen kuuluisassa 2018 UCL finaalissa törmännyt Sergio Ramosin kanssa aika pahasti ja oli sen takia sen verran kujalla, että päästi ne kaksi maalia, joilla Real Madrid sitten voitti Liverpoolin?
Joo ei hahmottanut käytännössä syvyyssuunnassa näkökentässä mitään.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko muuten Iran-USA -pelissä iranilaisia ”faneja” paikalla? Sain tänään korvanappiini aiemmin tiedon, että niitä ei sinne päästettäisi enää omilleen buuaamaan, koska edustavat kapinallisten mielestä diktaattoria eikä kansaa. Oisin halunnu paljon mieluummin sitä peliä kattoa ku tota lädien keskinäistä dumb and dumber -urpoilua.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Petri Pasanen näyttää ja kuulostaa Kaj Kunnakselta, joka on vetänyt steroideja.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kolmosen studio on ihan hanurista. Aivan hirveä kiire koko ajan että ehditään mainoksille. Useasti todennut mutta todetaan nyt taas. Kolmosen ei pitäisi näyttää mitään urheilua.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mitenköhän Wales onnistui häviämään Iranille? Siitä pelistä näin itse vain viimeiset minuutit ja se oli toki ihan yhtä päätä kun Hennessey oli ajettu mäelle
No tässähän sä just vastasit itelles. Väitän että Hennesseyn saamalla punasella kortilla oli melko iso vaikutus ottelun kääntymisessä Iranille.
 

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No tässähän sä just vastasit itelles. Väitän että Hennesseyn saamalla punasella kortilla oli melko iso vaikutus ottelun kääntymisessä Iranille.

Oliko se sitten ihan Walesin hallintaa siihen asti, kysyn siis ihan vilpittömästi kun en nähnyt. Tilastojen perusteella aika tasainen peli. Joka tapauksessa olen tyytyväinen että porukan vedossa olen ainoa joka laittoi USAn jatkoon, muut meni Walesilla.

Olen se kaveri joka kysyy kysymyksiä joihin vastaa itse ja muistuttaa opettajaa kotiläksyjen antamisesta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös