Pitsiturnaus 05.08.2022

  • 62 654
  • 399

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Huomioita:

- Pavelka, ihana tsekki. Todella offensiivinen, usein laiturina hyökkäyksessä. Lukolla on aivan liigan kärkeä puolustajien kiekollinen taito. Myös Reunanen oli hyvä vikassa pelissä.

- Somppi, ekassa pelissä en laittanut merkille, mutta TPS-pelissä seurasin. Hyvä liike, iso ja voittaa kaksinkamppailut. Päätypelissä voittaa kiekot. Kokonaisvaltainen kahden suunnan sentteri, miten tehokkuus. Se jää nähtäväksi.

- Zagidulin..kehnolla prosentilla veti turnauksen. Mulla ei ollut täyttä luottoa viime kaudella kevään heikon jakson vuoksi eikä se nyt varsinaisesti tästä parantunut. Toki ei Zagia voi kaikista maaleista syyttää, mutta voittavia torjuntoja jäi huutamaan.

- Saarela, melko varovaista vielä. Jäin odottamaan laukauksen käyttöä ylivoimalla jossa oli viivamiehenä.

- Ajoittain Lukko dominoi, TPS-pelissä helvetisti enemmän intensiteettiä mitä Ässät-matsissa. 8 kertaa kolautettiin rimoja, joten huonoa tuuria kun oli.

- Kärkisentterin tarve. Somppi voi lyödä isotkin pisteet ja Mattilan kanssa erinomaisia 2-3 kenttien senttereitä liigaan. Ylivoiman moottoria kaipaa.

- Ervasti, nousee pelaavaan kuusikkoon.

Nämä yhden kokonaisen pelin perusteella käytännössä, joten unohda lukemasi.
 
Viimeksi muokattu:

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kylläpä oli Zagidulin maansa myyneen näköinen Prismassa...

Onko jengiä menossa Kallioon tänään?
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Prosentteja en tiedä, mutta olisiko Somppi ollut hyvä myös aloituksissa. Ainakin silloin, kun huomasin seurata, vei Artulta.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Kylläpä oli Zagidulin maansa myyneen näköinen Prismassa...

Onko jengiä menossa Kallioon tänään?
Jotkut varmasti. Wanhalla Kyttiksellä pari erilaista olutta ja nukkumaan. Wanha mies jo….
 

omaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Suomi eurooppalaistuu edelleen pikkuhiljaa ja oluttakin on jo saanut juoda melkein joka vuosi vapaammin Äijänsuolla. Tänään tuli kuitenkin hieman ”sääntö-Suomi” mieleen, kun 9v pojan kanssa kävimme välillä päivällä ostamassa lähikaupasta irtokarkkeja hänelle. Äijänsuolle palatessa menin ekana turvatarkastuksesta ja poju sen jälkeen. Hän joutui ”kiinni” Candy king karkkipussista, neuvotteluja, ja tarkastajan ehdotuksesta laitettiin karkkipussi minun reppuun piiloon ja napostellaan sieltä kiellettyjä karkkeja. Omia karkkeja ei saa tuoda.
Tarkastajalle propsit tästä, tilanne meni lopuksi ihan ok.
Poika tosin on vähän herkkä asioille ja kyseenalaisti usean hetken jälkeenpäin miksi Lukko ei anna hänen syödä/tuoda omia karkkeja peliin. Jouduin toteamaan hänelle, että ei hän tehnyt mitään väärin, minä tein väärin. Silti haluan vähän mussuttaa, että tämä on sääntö-Suomen peruja. Minä sain tuoda sisuaskin kyllä.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Ylläolevaan: ostin pullon vissyä pleksibaarista. Sain sen pullon näppiin, ei kaadettu lasiin. En päässyt takaisin sisälle ennenkuin se oli kaadettu mukiin. Mitvit
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Silti haluan vähän mussuttaa, että tämä on sääntö-Suomen peruja. Minä sain tuoda sisuaskin kyllä.

Ei ole sääntö-Suomea. Sääntö-Suomi koskee lainsäädäntöä, jota on muun muassa anniskelun rajoittaminen. Omien karkkien tuominen taas tapahtumajärjestäjän omaa sääntöä, jolla halutaan ihmiset laittamaan rahaa hallin omiin palveluihin.

Tarkastajalta tosiaan hyvää pelisilmää.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Ilomäki hautoo Tepsin paidassakin. Piti kiekkoa varmaan 20 sekuntia kun veskari pois. Laukois tai syöttäis herran tähden.
 

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
Noh annetaan tää nyt Ässille. Ens kauden derbyissä ei oo suipoilla mitään palaa:)
Pelko haisee?
Henkisesti valmistautunut taas samaan ryöpytykseen mitä on ollut 2 vuotta Lukolta mutta ainakin nyt on valoa tunnelin päässä enemmän kuin viime kaudella :)
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kaikkein suurinta nasulia tässä hommassa on se, miten Lukko täysin kiistatta aivan viime hetkellä pelasti Ässät ajautumasta jumbofinaaliin. Ja sitten Ässät kiitti siitä nappaamalla turnausvoiton! Ai perhana tuosta ei tänään Rauman yössä porukka pääsekään ihan helposti yli *hymiö*
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
1-1
1-1
1-1

Finaali 0-1

Pata dominoi ja ansaitusti knypyl-pysti Poriin. :)
Täytyy kyllä sanoa ihan rehellisesti, etten muista yhtä huonoa pitsiturnausvoittajaa nähneeni koskaan. Ja on mulla pitsiturnauksiakin nähtynä varmaan 15-20. Melkein jopa kannustin Ässiä pitämään sen johdon finaalin lopussa, sen verran huvittavaa se oli. Taitaa tulla Ässäfaneille pitkä talvi, mutta tämä pysti lämmittää silloin.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Täytyy kyllä sanoa ihan rehellisesti, etten muista yhtä huonoa pitsiturnausvoittajaa nähneeni koskaan. Ja on mulla pitsiturnauksiakin nähtynä varmaan 15-20. Melkein jopa kannustin Ässiä pitämään sen johdon finaalin lopussa, sen verran huvittavaa se oli. Taitaa tulla Ässäfaneille pitkä talvi, mutta tämä pysti lämmittää silloin.
Kauden eka kunnon itku sieltä.
Kauden eka kuitti sille:
Nasulia.

Katsellaan syssymmällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös