Pitsiturnaus 05.08.2022

  • 62 790
  • 399

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Somppi näyttää harrastavan tuota mailasta ottamista aika paljon. Olen huomannut jo kolmesti tekevän noin.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Onko meillä maalivahtiongelma?
En nyt vielä kriisiä julistaisi...

Lukolla on oikeasti se ongelma, että saadaan pitkiä hyökkäysjaksoja, joiden aikana ei tehdä maalia ja vastustaja pääsee iskemään vastaan kylmää veskaria vasten.
 
Onko meillä maalivahtiongelma?
Yksi Suomenmestarivahti lähti Turkuun, ketään ei tullut tilalle.
Lukon nykyistä pelaajahankintapolitiikkaa tälläkin osastolla.
Kassa on tyhjä - eihän tässä muusta voi olla kyse.
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Hartain toiveeni on, että Lukolla on kasassa joukkueellinen porukkaa kun kausi alkaa.
Hyvää viikonloppua kaikille.
Olipa yllättävä kannanotto, tätä ei olekkaan paljoa kuultu viime aikoina.

Yksi Suomenmestarivahti lähti Turkuun, ketään ei tullut tilalle.
Lukon nykyistä pelaajahankintapolitiikkaa tälläkin osastolla.
Kassa on tyhjä - eihän tässä muusta voi olla kyse.
No kyllä voi sanoa vaikka että tilalle tuli NHL-maalivahti kun halutaan näin dramaattisesti asioita ilmaista. Se kun ei olisi tullut Lukkoon jos kakkosvahti Jukuri olis ollut terve viime kaudella. Nyt se on terve.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Rauhoitutaas nyt. Lukko hallitsi tätä festivaali peliä mielinmäärin. Koskaan ei ole ensimmäisten harjoitusotteluiden perusteella jaettu yhtään suomenmestaruutta. Täsmähankintoja pari kappaletta niin se on siinä! Hyvä tästä tulee!
En tiedä muista, mutta minä olen näkemääni tyytyväinen. Tuohon vielä se 1+1 hyökkääjää niin hyvä tulee.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Yksi Suomenmestarivahti lähti Turkuun, ketään ei tullut tilalle.
Lukon nykyistä pelaajahankintapolitiikkaa tälläkin osastolla.
Kassa on tyhjä - eihän tässä muusta voi olla kyse.
No joo, toisaalta Zagidulin tuli tuolla logiikalla ei kenenkään tilalle.

Tai jos tuli Jukurin tilalle niin Jukuri ei ole lähtenyt. Että en nyt tuolla logiikalla itse ainakaan kovin järkevästi voi perustella mitään.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Miten mahtaa vaikuttaa turnauksen taloudelliseen tulokseen Lukon jääminen finaalista?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voi se olla, että jäi mieleen se yksi tukala tuplatorjunta liian selvästi. En pidä minään luottomiehenä millään lailla.
Jäi se minullekin mieleen. Epävarman oloinen Jukuri oli ilman sitä. Onneksi kuitenkin otti sen tuplatorjunnan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös