To 26.5.2022 Otteluseuranta (13. kisapäivä)

  • 86 879
  • 1 889

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
On jännästi näköjään Heiskasen itseluottamus mennyt hetkellisesti pakkasen puolelle.
Valmennukselta ei tule mitään luottoa, niin ei ihme että itseluottamus nollissa. Änärissä pelaat puolta tuntia, ja MM-kisoissa taso riittääkin vain alle 20 minuuttiin.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä on tähtiin kirjoitettu. Slovakian hakiessa tasoitusta ilman maalivahtia, Björninen taistelee kiekon itselleen ja vapauttaa Anttilan tekemään tyhjiin hattutempun. Kentälle lentää yksi puolikas lippis, peli keskeytetään, yleisö suljetaan loppukisojen ajaksi pois halleista ja kuuluttaja silti huudattaa ”YLÄKERTA MISSÄ
VITUSSA TE OOTTE!”
MörköMarko luki tän ja ei kehannu laittaa tyhjiin ja syötti Sakulle
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Slovakia antoi kyllä kovan vastuksen ja laittoi Suomen ahtaalle. Lopulta kuitenkin voitto plakkariin ja mitalipeleihin vie Leijonan tie.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen helvetin ylpeä noista Slovakian pelaajista. Jokaisesta heistä. He pelasivat melkein täydellisen pelin, johtivat kahdella maalilla ja vaikka he joutuvat lähtemään kotimatkalle, he olivat kyllä voittajia. Jokainen heistä. Tulevina vuosina pelit eivät tule yhtään helpottumaan heitä vastaan ja se on juuri jääkiekon suola.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Suomi osoitti taas valtavan hienoa taktista silmää, ensin Slovakialle se vaarallisin kahden maalin johto, ja sitten itse odotettiin että peliaikaa oli enää 0,3 sekuntia jäljellä kun itse mentiin kahden maalin johtoon. Jalonen on niin nero.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Suomi-Kanada finaali.

EI TAAS.

Pelottaa.

Mut Mörkö laittaa sisään.

Tulisko Kultaa? Tuleehan?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Noni, Jenkkejä vastaan Mörkö painaa hatullisen ja leipoo kaupanpäälle Watsonia turpaan!
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Suomi-USA.

Sveitsin kupla puhkesi rumasti.
Ai että, mulla on yks hyvä suomessa asuva jenkkifrendi ja toi matsi on lauantai-iltana.

Se ei oo juuri välittänyt näistä MM-peleistä, mutta tällä kertaa vaihtoehtoja ei ole. Tulee olemaan Valtaisaa Ryöpytystä(tm). Ns. Möröcle on Ice.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös