Pe 20.5.2022 Otteluseuranta (8. kisapäivä)

  • 23 538
  • 601

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
En ole kyllä koskaan nähnyt ottelussa neljää "omaa maalia". Tämä viimeisin taisi mennä sekä oman mailan että oman luistimen kautta...

Britit on lätkän Suomi fudiksessa! Monenkos suomalaiskosketuksen kautta se Unkari aikoinaan teki karsintamatsin voittomaalin stadikalla... Neljän??
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Masentunut viittamies portailla tais just tajuta että ei vittu mä oon spede näiden vermeideni kanssa, miks mä teen tätä, voi vittu.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olkinuora on päästänyt kolmeen matsiin yhden maalin. Sekin oli se joku kauhee Usan pelleily-pullamaali kun peli oli jo ohi.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jee voitettiin, vaikka tehtiin vähemmän maaleja. Ei aina tarvi tehdä enemmän kuin vastustaja.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Voitto kotiin, vaikka tiukille meni. Tylsä ottelu, vaikka maaleja tehtiin kuusi kappaletta.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
On se Beni hyvä mokke. 4 pomppua omiin ja 2 muuta mahdottomia ohjureita. Kaiken muun ottikin kiinni.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lindell jos saa joskus tommosen palkintokellon niin se vetää sen vessasta alas. Se ei tommosia kindermuna-kelloja ees katso.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Friman Suomen paras?

Turhaanko me se Heiskanen tänne raahattiin?
 

Wildhockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boston Bruins
Jalonen vissii sanonu enne peliä Ottamaalle että pelää yhtä paskasti ku Pokka nii kukaa ei valita valinnoista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös