Playoffs 2022 finaalit: Tappara (1.) – TPS (4.)

  • 122 549
  • 1 287

1827

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tapparan diesel tukahduttaa peli-ilon tällä anti-jääkiekolla. Tehokasta, mutta kuolettavan tylsää. Heräsin vasta ja toivon, että tasoitus herättäisi katsojat niin hallissa kuin TV:n äärillä.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Turun pelit astetta viihdyttävämpiä, varsinkin 2. Peli oikein viihdyttävä, Tampereella ei muuta tehty kuin peruuteltu ja katseltu ihan molempien toimesta ja varsinkin Tepsin osalta olen tähän hyvin pettynyt.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1827
Suosikkijoukkue
Maajoukkue
YLE Puheen lähetystä muuten nautinto kuunnella, mutta kyllä tuo Sirkkiä on käsittämättömän iso punainen vaate minulle. Jotenkin onnistuu aina valitsemaan lähestysmiskulman, joka ei mielestäni vie lähetystä yhtään eteenpäin. Yleensä tekee sen vielä ylipitkällä alustuksella. Raskasta.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Turun pelit astetta viihdyttävämpiä, varsinkin 2. Peli oikein viihdyttävä, Tampereella ei muuta tehty kuin peruuteltu ja katseltu ihan molempien toimesta ja varsinkin Tepsin osalta olen tähän hyvin pettynyt.
Jaa, ei Tappara tänään ole mitään peruutellut, vahvaa karvausta tehnyt ja päässyt usein riistoihin hyökkäyspäässä.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
On valitetavaa ja surullista, että niinkin hieno joukkue kuin Tappara onkin, niin he eivät saa sellaista kannatusta, jonka ansaitsevat. Enkä puhu nyt mistään träppikiekosta, sillä ei noi kannattajat sen intohimoisempia olisi, vaikka siellä pelattaisiin oikeasti jääkiekkoakin. Itse huutaisin kurkku verillä tällä hetkellä, vaikka minkälaisella antijääkiekolla Lukko olisi mestaruudessa kiinni.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
On valitetavaa ja surullista, että niinkin hieno joukkue kuin Tappara onkin, niin he eivät saa sellaista kannatusta, jonka ansaitsevat. Enkä puhu nyt mistään träppikiekosta, sillä ei noi kannattajat sen intohimoisempia olisi, vaikka siellä pelattaisiin oikeasti jääkiekkoakin. Itse huutaisin kurkku verillä tällä hetkellä, vaikka minkälaisella antijääkiekolla Lukko olisi mestaruudessa kiinni.
Tätä myös pohtinut usein, ensimmäistä kertaa fanipäädyn lisäksi kättä yhteen Tapparan pelissä tällä kaudella. Siis maalin johdossa mestaruus katkolla fanit mukaan. Ja mikä joukkue! Ilveksen fanit+Tapparan jengi olisi aika saatanallinen hurmio tällä hetkellä ja Tampere varmaan 2 viikkoa kiinni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös