Kerho kaudella 2022–2023

  • 366 701
  • 2 306

LeftinKessel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pike-Team, Puhvelit
Onko tämä Hietasen tulo nyt viimein varma vai mennäänkö vielä samalla kaavalla tämä kevät? Itse suhtaudun tähän vielä pienellä varauksella.
 
Suosikkijoukkue
HPK,Dallas Stars
Taitaapi olla niin sittenkin, että vaikka olen täällä varmaksi huudellut Frimanin jatkoa ja lähteet hyvin läheltä kuultuna niin valitettavasti jatkoa ei tule ainakaan ensi kaudelle. Peetro Seppälä siis ottanee Niklaksen paikan tuossa rosterissa. Harmi homma kun olen ymmärtänyt Niklaksen lähipiiristä,että halua olisi ollut jatkaa täällä vielä vuoden mutta Kaippa se puolustus lyötiin kauan sitten jo ns lukkoon. Pahoittelut kaikille! Tästä lähin huutelen vain kun on jotain 100% varmaa.
 
Viimeksi muokattu:
L

luigitar

Vähän kyllä jännityksellä odotan Mikan hyökkäyksen kiinnityksiä jo julkisuuteen vuotaneiden lisäksi.
Pakisto on kyllä viimeisen päälle ja en muista olisko omana aikanani ollut näin kovaa puolustusta koskaan.

Seppälä - Pelli
Nurmi - Hietanen
Ahonen - Pärssinen
Ikonen - X
+junnut
 

koutsikaitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taitaapi olla niin sittenkin, että vaikka olen täällä varmaksi huudellut Frimanin jatkoa ja lähteet hyvin läheltä kuultuna niin valitettavasti jatkoa ei tule ainakaan ensi kaudelle. Peetro Seppälä siis ottanee Niklaksen paikan tuossa rosterissa. Harmi homma kun olen ymmärtänyt Niklaksen lähipiiristä,että halua olisi ollut jatkaa täällä vielä vuoden mutta Kaippa se puolustus lyötiin kauan sitten jo ns lukkoon. Pahoittelut kaikille! Tästä lähin huutelen vain kun on jotain 100% varmaa.
Oliskohan Rautakorpi & Nemo houkutelleet Frimannin omaan jengiinsä JYPiin...?
 

laimeasilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vieläkö Zaborsky menis ykkösen laitaan? On kumminkin tommonen aika peliätekevä kaveri...SaiPassa kahtena kautena noin 40 pinnaa ja nyt yksi kausi muualla. Ei ihan nappiin. Onko jo has been?
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Ja nyt alkaa sitten todellisuus iskemään. Veikkaanpa, että merkittävä osa näistä huhuista menee ohi.

Seppälä meni jo ja eiköhän se Liukas ole samaa kategoriaa. Pärssinen taisi onneksi olla varma.
Erona tietysti näillä, että Seppälä taisi olla enemmän täältä lähtenyt huhu, kun HäSa jonka osumatarkkuus on aikalailla 100% huhuili Liukasta.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Alkaa viimeisimpien käänteiden näyttää siltä, että ensi kauden puolustus on luokkaa:

Nurmi - Pelli
Ahonen - Pärssinen
Ikonen - Jeskanen
Lehtinen - Tyni
+junnut

Ja eiköhän tuostakin lähde vielä Pelli jollain ulkomaan pykälällä...
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Alkaa viimeisimpien käänteiden näyttää siltä, että ensi kauden puolustus on luokkaa:

Nurmi - Pelli
Ahonen - Pärssinen
Ikonen - Jeskanen
Lehtinen - Tyni
+junnut

Toteutuessaan Liigan heikoin puolustus. 2020–21 revisited.
 

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Johnston ---> Hietanen
Laatikainen ---> Ahonen
Latvala ---> Karjalainen
Grman --->?

Itse tekisin Grmanille jatkot.

Toki jos Friman on tarjolla vielä kesällä, niin Friman kyllä 100 kertaa 100 ennemmin.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Erona tietysti näillä, että Seppälä taisi olla enemmän täältä lähtenyt huhu, kun HäSa jonka osumatarkkuus on aikalailla 100% huhuili Liukasta.
Toivotaan tosiaan, että Liukas pelaa Kerhossa ensi kaudella. Olisi iso juttu seuralle saada nuori, jo osaamisensa näyttänyt pelaaja mukaan. Sopii täysin siihen strategiaan.
 
L

luigitar

Johnston ---> Hietanen
Laatikainen ---> Ahonen
Latvala ---> Karjalainen
Grman --->?

Itse tekisin Grmanille jatkot.

Toki jos Friman on tarjolla vielä kesällä, niin Friman kyllä 100 kertaa 100 ennemmin.

Itse en näkisi Grmanille käyttöä, jos Karjalainen saadaan takaisin.

Nurmi - Hietanen
Ikonen - Pelli
Ahonen - Karjalainen
X - Pärssinen

X = Teppo, A Laakso, Jeskanen
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Siis pronssipeli pelataan vasta ensi sunnuntaina. Jo on taukoa. Eli mikäli KooKoosta tai Ilveksestä joku olisi tulossa, niin ei sitä tulevana perjantaina julkaista.

Hietanen - Nurmi
Pelli - Ikonen
Ahonen - Karjalainen
PikkuPärä - Muut

Edit.
Samat kuin Luigilla.
 
Suosikkijoukkue
Aito oranssi
Olihan se Hietanen viime keväänäkin varma.. vähän skeptisesti suhtaudun edelleen siihen asti kunnes sopimus Kerhon puolelta vahvistettu.
Viime keväänä Sveitsistä painettiin se kuuluisa mottipäinen nenän eteen ja sopparia tehdessä väläyteltiin mahdollisuudella olympialaisiin. Liigasta ei olympialaisiin olisi yhtä todennäköisesti noussut. Ja nyt se soppari on 100% varma mikäli ko. pelaajan lähisukua on uskominen.
 
L

luigitar

Jarkko Malinen voisi olla aika edullinen haku kolmosen keskelle, jos ajatuksena olisi saada pari puolustavaa sentteriä kolmoseen ja neloseen.

Liukas - Järvinen - Joly
Mustonen - "Sallinen" - Nenonen
Jokinen - "Malinen" - Pihlström
Janatuinen - Toivola - Kiljunen

Mikan suunnitelmaan kuuluu aina muutama hybridi.
 

Kymppitonni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Philadelphia Flyers
Se mitä jengistä puuttu on käsiä, käsiä ja käsiä, sekä ripaus kovuutta. Kovuus on kunnossa, mikä Karjalainen&Liukas pelaa meillä. Joukkueeseen on pakko löytää kiekollista osaamista, koska muuten meillä on kausi 21-22 osa2 edessä. Turha voivotella budjetin riittävyyttä, jos sitä ollaan nostamassa ja sen suuruudessa ollaan liigan keskitasoa. Kerhon pitää tavoitella menestystä, eikä ainoastaan osallistua sarjaan.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Eli siis tällä hetkellä joukkue näyttäisi jotakuinkin tältä?

Liukas - Järvinen - Joly
Pihlström - Mustonen - Nenonen
Cornet - Toivola - Jokinen
Janatuinen - X - Kiljunen

Nurmi - Pelli
Ahonen - Pärssinen
Ikonen - Jeskanen
Lehtinen

Lebedeff
(Rajaniemi)

Sellasta...
Kyllä. Täysin tämä joukkue ja enään nelosen keskelle yksi sentteri. Itse jo rälläköin ranteitani auki.
 

TJ MACKEY

Jäsen
Jarkko Malinen voisi olla aika edullinen haku kolmosen keskelle, jos ajatuksena olisi saada pari puolustavaa sentteriä kolmoseen ja neloseen.

Liukas - Järvinen - Joly
Mustonen - "Sallinen" - Nenonen
Jokinen - "Malinen" - Pihlström
Janatuinen - Toivola - Kiljunen

Mikan suunnitelmaan kuuluu aina muutama hybridi.
Mikan kokeneet hybridijoukkuepelaajat.

Siinä sitä olisi Kerhon kaikkien aikojen kallein sentteristö. Samalla myös todella puolustusvoittoinen ja kukaan noista ei todellisuudessa ole ikinä pyörittönyt ylivoimaa.

Toki koodinimi ”JarkkoMalinen” löytyy Mikan pikavalinnasta numeron yksi takaa. Kokenut, kallis ja kokenut.

Kick off tilanne juuri nyt:

Uudet:
Rajaniemi
Ahonen
Järvinen

jatkot:
Grman
Jeskanen

Pelit kesken, julkaisu myöhemmin:
Liukas
Pärssinen

Märkä uni:
Karjalainen

Pelkkä uni:
Hietanen

Ehkä se on hyvä hakea vähän realismia ennen ensi perjantaita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös