Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 798 138
  • 8 834

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ettei vaan olis taas jotain yläparven paikkoja niinkuin viime pelissä. Kun kerran verkoston veljet rantautuu merileijona#79 hoodeille

Nyt jos Turussa ois pelisilmää ja tilannetajua, onhan kyseessä GAME 7, eli SEITSEMÄS peli, aloituskiekon pudottaisi itse oikeutetusti Tami. Mielestäni kokemuksen tuomat tilastot kertovat omaa kieltänsä, millaisesta legendasta on kyse molempien seurojen historiassa.
Jos kiekon pudottaa joku muu, on se häpeällistä
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Nyt jos Turussa ois pelisilmää ja tilannetajua, onhan kyseessä GAME 7, eli SEITSEMÄS peli, aloituskiekon pudottaisi itse oikeutetusti Tami. Mielestäni kokemuksen tuomat tilastot kertovat omaa kieltänsä, millaisesta legendasta on kyse molempien seurojen historiassa.
Jos kiekon pudottaa joku muu, on se häpeällistä
Mä häpeän! vai Veli Kunnaksen sanoin, Teppo, mäki itken -!!
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nyt jos Turussa ois pelisilmää ja tilannetajua, onhan kyseessä GAME 7, eli SEITSEMÄS peli, aloituskiekon pudottaisi itse oikeutetusti Tami. Mielestäni kokemuksen tuomat tilastot kertovat omaa kieltänsä, millaisesta legendasta on kyse molempien seurojen historiassa.
Jos kiekon pudottaa joku muu, on se häpeällistä
Ei Tami mitään kiekkoja ehdi pudottelemaan. Siellähän on ns. " häkki täynnä" Tamin asiakkaita ( Eurotam Oy). In case epäselvää!! katso lisää eurotam.com siellä ei ole oikeasti mitään lisää. shake my sword!!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Arvon hiiret miten se nyt menikään!!

"
Juhani Tamminen on kovan luokan ammattilainen monessa sarjassa. Pelaajana Tamin saavutukset ovat omaa luokkaansa. Lisäksi hän on arvostettu valmentaja isolla sydämellä ja aidolla eteenpäin viemisellä. Kouluttajana Tami on vuosien varrella muuttanut lukemattomien tiimien ajattelua ja lisännyt motivaatiota, joka on avain tuloksen tekemiseen.

Tamin tiimistä kasvaa oikeita voittajia!"

Itsehän kuulun oikeutetusti Team Tamiin, joten olen voittaja!!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
"
Jo 40 vuoden ajan Tamminen on vetänyt koulutuksia niin pienille pk-yrityksille kuin globaalien suuryritysten johtoryhmille. Yli 4000 menestyksekästä luentotilaisuutta puhuu puolestaan – nämä valmennukset antavat loistavat eväät yksilöiden ja tiimien kehitykselle.

Tammisen yksinkertainen valmennusfilosofia perustuu yhteen sanaan – KISS! Koulutuspaketteja on 5 erilaista, lue lisää ja varaa omasi nyt!"

Tehkää perässä!!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja veli @aurora borealis pää pystyyn, hienosti taisteli Kärpät.
Kiitos kannustuksesta!! Se lämmittää -vaikka olo onkin hieman tyhjä -take my word!! AB
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tamin raporttia tämän illan otteluista odotellessa. MY GOD, sanon minä!!

Ja veli @aurora borealis pää pystyyn, hienosti taisteli Kärpät. Kuten myös IFK-miehet @Bat79 , @Frankie ja @CuJo#31 to name a few.
Kiitos komplimentista se lämmittää aina!! Varsinkin sinun!! IFK-fanina since 80-luku (eighties) in case olet kielimiehiä on tähän tottunut!! Se on siten että max. yksi mestaruus per vuosikymmen (decade) niin se vain menee!! Take My word!! Nyt yksi Koff ja "hit the sack"!! Siinä jokakeväisen vitutuksen hengessä onnea TPS ja muut semifinalistit!! BR BAT79 IFK-fani jo aikana kun Hakki #20 RIP teki taikojaan Nordiksella!! Take My word!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tamin raporttia tämän illan otteluista odotellessa. MY GOD, sanon minä!!

Ja veli @aurora borealis pää pystyyn, hienosti taisteli Kärpät. Kuten myös IFK-miehet @Bat79 , @Frankie ja @CuJo#31 to name a few.
Kiitän legendaa komplimentista ja vastaan: ”Kiitos, @Steril . Jos tarvitsen apua surutyössä, tiedän, että sinä olet Espoon vaikutusvaltaisin mies.” Steril kasvaa harmaassa puvussaan välittömästi 15 senttiä, yake my word!! Br, Frankie, CEO, EuroFrank Ky
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Mahtaa se olla Kuusamakujalla nyt käynnissä intensiivinen kirjoitusurakka laatien otteluraportteja, joita pitkin Eurooppaa odotetaan kuin kuuta nousevaa. Saattaa siinä urakan ohessa livahtaa alas muutama Kukko inspiraatiota kiihdyttämään. Simply great, sanon minä!!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Mahtaa se olla Kuusamakujalla nyt käynnissä intensiivinen kirjoitusurakka laatien otteluraportteja, joita pitkin Eurooppaa odotetaan kuin kuuta nousevaa. Saattaa siinä urakan ohessa livahtaa alas muutama Kukko inspiraatiota kiihdyttämään. Simply great, sanon minä!!

Justiin tässä La Gazettan sivuja päivittelen, että millon tulee Manun raportti!!
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Justiin tässä La Gazettan sivuja päivittelen, että millon tulee Manun raportti!!

Onko vielä raporttia tullut? L'Equipen sivuja tässä olen seuraillut, ei ainakaan vielä ole raporttia tipahtanut. Odottajien hengessä- slow and steady gets you ready!!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ja veli @aurora borealis pää pystyyn, hienosti taisteli Kärpät. Kuten myös IFK-miehet @Bat79 , @Frankie ja @CuJo#31 to name a few.
Kiitos komplimentistasi. Se lämmitää aina, varsinkin sinun. IFK:n pitkäaikaisena kannattajana (since the 90s) olen tottunut tähän. Välillä toki osuu (mm. 1998 & 2011), mutta muuten on hieman hiljaisempaa. Slow and steady gets you ready, take my word !!

No, en sentään ole Ipa-fani (Lukkofanihan taas kelpaakin olla viime kevään jälkeen). Ei mestaruuksia since 1985, mutta ehkä jo tänä vuonna! I assume !!

Saatoinpa hieman v*tutusta häviön hetkellä verbaalisesti purkaessani pahoittaa vaimoni mielen. Kovin hiljaista ainakin oli tässä pirtissä pelin jälkeen. Siinä intohimoisen kannatuksen ja vaimon ärsyttämisen hengessä toivotan hyvää illan jatkoa. Kohta time to hit the sack !!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kiitos komplimentistasi. Se lämmitää aina, varsinkin sinun. IFK:n pitkäaikaisena kannattajana (since the 90s) olen tottunut tähän. Välillä toki osuu (mm. 1998 & 2011), mutta muuten on hieman hiljaisempaa. Slow and steady gets you ready, take my word !!

No, en sentään ole Ipa-fani (Lukkofanihan taas kelpaakin olla viime kevään jälkeen). Ei mestaruuksia since 1985, mutta ehkä jo tänä vuonna! I assume !!

Saatoinpa hieman v*tutusta häviön hetkellä verbaalisesti purkaessani pahoittaa vaimoni mielen. Kovin hiljaista ainakin oli tässä pirtissä pelin jälkeen. Siinä intohimoisen kannatuksen ja vaimon ärsyttämisen hengessä toivotan hyvää illan jatkoa. Kohta time to hit the sack !!
Muista kukko ennen sänkyä ja kova pelisarja mistä molemmat ois voinut mennä jatkoon.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Muista kukko ennen sänkyä ja kova pelisarja mistä molemmat ois voinut mennä jatkoon.
Saunassa tuli otettua yksi
Foster's
Oluen merkki oli pakko laittaa harhautukseksi spoileriin. Mitä jos maestro näkisi !! OMG sanon minä !!
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Odottelen jo tiukkoja raportteja välieräsarjasta. Onko nykyveljillä mahdollisuuksia samaan kuin aikanaan Kuismanen # 12 - Wahlsten # 8 (R.I.P) - Tamminen # 14 ja lentääkö hatut ilmaan, vai viekö voiton Tamin entinen huippupelaaja ja samalla Tamilta valmennusopit imenyt Jouko Myrrä. Oli miten oli, latu on aurattu nyky " veljille".
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Kiitos komplimentistasi. Se lämmitää aina, varsinkin sinun. IFK:n pitkäaikaisena kannattajana (since the 90s) olen tottunut tähän. Välillä toki osuu (mm. 1998 & 2011), mutta muuten on hieman hiljaisempaa. Slow and steady gets you ready, take my word !!

No, en sentään ole Ipa-fani (Lukkofanihan taas kelpaakin olla viime kevään jälkeen). Ei mestaruuksia since 1985, mutta ehkä jo tänä vuonna! I assume !!

Saatoinpa hieman v*tutusta häviön hetkellä verbaalisesti purkaessani pahoittaa vaimoni mielen. Kovin hiljaista ainakin oli tässä pirtissä pelin jälkeen. Siinä intohimoisen kannatuksen ja vaimon ärsyttämisen hengessä toivotan hyvää illan jatkoa. Kohta time to hit the sack !!

Loihdit vain maailmanluokan brekkarin by @CuJo#31 - veli Antsan sanoin: kyllä se siitä!!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mahtaa se olla Kuusamakujalla nyt käynnissä intensiivinen kirjoitusurakka laatien otteluraportteja, joita pitkin Eurooppaa odotetaan kuin kuuta nousevaa. Saattaa siinä urakan ohessa livahtaa alas muutama Kukko inspiraatiota kiihdyttämään. Simply great, sanon minä!!
Mahtaa olla toimitussihteerillä in Gazetta, NY Times, L'equipe etc. olla pokassa pitelemistä, kun Manu meilaa viikosta toiseen otteluraportteja jostain Turun jääkendosta - simply great!! Ettei jopa olisi toimistusten oma 60 minuutin paine antaa world class repparit jonkun harjoittelija tasalakin luettavaksi??

Veli Ampuja on varmasti jo laittanut Tamin kommentit ylös välieriä varten. Vielä kun olisivat Tamin itsensä kirjoittamia, niin Seiskan 7 000 000 tilaajaa ( luvut by Eurotam OY) saisivat lukea kuinka oikea buumi luodaan.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Onkohan Turussa ollu kovat Jälkipelit hallilla. Onko Tamminen käynyt onnittelemassa TPS kopissa pelin jälkeen ja siitä sitten kiittämään HIFK:ta kaudesta?
Luulisi, että molempien seurojen, entisenä Legendana saisi mennä koppikäytäville vai voiko olla niin, että Pääsy asiattomilta kielletty, koskee myös Tammista

P.S tsemppiä @aurora borealis @CuJo#31 to name a few.
Kun seuraavan kerran tulen Oulu tai Helsinki peliin, tarjoan Teille oluen tai lonkeron ( kalikoilla tai ilman ). Pohjoisen mies oletettavasti tietää mitä kalikat ovat

Edit. Korjattu oikeaan muotoon sana mies
 
Viimeksi muokattu:

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ja sieltä se tuli..

"Rauhallinen aamu , nyt vielä aamiaispöydän ja aamukahvin parissa!! Aamun Yle auki ja case Venäjä , Saksa etc.. eniten esillä!! Uusia pakotteita Venäjälle pohditaan , its about time ; missähän pullossa Venäjän nykyjohto oikein elää!!?? Tuskin koskaan em. veljet tempauksinnen ovat kovin suosittuja olleet ja nykykäytöksellä menee se vähäinenkin popularitetti muun maailman silmissä !! OMG, sanon minä - they never learn!! Tänään iltapäivällä opiskelijoiden tempaus Turussa , pyysivät mukaan " erotuomarin / kommentaattorin " rooliin arvioimaan laskiaisriehan suorituksia!! Joten jää nähtäväksi kun menen paikalle klo 13.30 kuten järjestäjien kanssa sovimme!! Siitä lisää huomenna!! Ps. Eilinen hieno TPS vs.Hifk ( 3-1 ) vielä tuoreessa muistissa!! Hieno peli ja tapahtuma , kuten aina kun " jättiläiset" TPS & HIFK kohtaavat!! Eilinen ei tehnyt poikkeusta - take my word!! Asiakkaita mukana ympäri Suomen ; olivat todella tyytyväisiä näkemäänsä!! Joten nykytepsille, tsemppiä välieriin ; siellä vastaan Ilves!! Joten nähdään silloin Tampereella!! Be there, Br Tami, Lion # 79, TPS # 14 C ( 1977-82 ) , silloin mitaleita ropisi , nyt ovat kirjastoni hyllyllä muistuttamassa , siitä että " osattiin sitä ennenkin" !! Siinä - nostalgian - hengessä: Have A Great Day!! Br Tami, Lion # 79, TPS # 14 C, CEO Eurotam OY , lisää: www.eurotam.com"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös