Ma 4.4.2022 => Ti 5.4.2022 Kärpät - Ilves

  • 72 049
  • 1 142

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Myös Topi Niemelä tipahtanut samaan railoon kuin Haapala, Taneli Ronkainen seiskapakkina ja vanhempi Niemelä Byströmin vierellä. Siinäkin siis nyt puntit tasan
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tai Kärppien. Topi Niemelä pudonnut pois ja Ronkainen nostettu tilalle.
Kappas. Se lienee selvää, että Niemelän ja Haapalan poissaolot ovat takuulla lääketieteellisiä, eikä heitä ole pudotettu taktisista/pelillisistä syistä.

Varmaan siellä sitten pellaillaan tänään. Tässä vaiheessa jo kyllä tiedettäisiin, jos ei pystyttäisi pellailemaan.
 
Miltä näyttää paikanpäällä, eilen se nurkka oli ihan litimärkä ja sohjoinen jo kun aloituskiekko tippui, onko nyt tasaisesti kaukalo jäässä?
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Ei ilmeisesti Suomi saanut ainakaan lämmittelyssä jäätä rikottua. Vielä ei ole peruttu.

Homma etenee.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Niemelä sanoi haastattelussa, ettei halua ottaa riskiä loukkaantumisen suhteen, kun jää on sen verran arveluttavassa kunnossa.


*vitsi*
 

Prophet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kirjoittelin aamulla tuosta Telia keissistä että eilisen pelin keskeytystä ei hyvitetä kun ostin pelin kertaostona. No tänään olin teliaan yhteydessä kolmeen eri kertaan. Kaksi ensimmäistä yhteydenottoa tuotti nolla tuloksen eli sanottiin että voivoi telian suunnalta. Annettettiin yksi ilmainen leffalippu telian leffavuokraamoon. Otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen joka oli samoilla linjoilla puhelimessa siitä että keskeytynyt ottelu pitää korvata tai siirtää tälle päivälle.

Telialle kolmas yhteydenotto tuotti tuloksen että jos maksan 10€ Kaikista loppukauden peleistä niin näen myös tämän illan matsin ja kaikki loppukauden pelit. Otin tämän tarjouksen telialta kun laskin että näen loppupelit olkoot oma joukkue mukana tai ei. Kyllä mua silti kiinnostaa katsoa hyvää lätkää.

En tiedä paljonko eilisen pelin kertaostona tehteitä on mutta näköjään aina kannattaa tarpeeksi valittaa. Tuo10€ loppukauden peleistä on mulle ihan ok ratkaisu. Säikähtivät telialle ilmeisesti kun sanoin että tein valituksen kuluttaja-asiamiehelle
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihanko oikeasti ihmetteli? Mahtaako vieläkin ihmetellä kun vaihtoi Niemelän.
Ei mitään muuta mielessä silläkään, kun härski oman jengin edun ajaminen. Varmaan harmitteli, kun ei lähtenyt vatsatautikin kunnolla kiertämään viime yönä Ilveksessä.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Late just ihmetteli pre-gamessa liigan päätöstä hyväksyä Ipan pelaajavaihto... Saa kyllä hävetä silimät päästä tuota Ilves-koulun tamperelaista päävalmentajaa!

Eli ihmetteli Ilveksen tekemää vaihtoa, mutta ei omaansa? Vai ihmetteli vaihtojen sallimista ja sinä itse lisäsit tuon kohdan että se kommentti olisi koskenut vain vierailijoita?
 
Tänään jos pelallaillaan niin nähhään maaleja. Ei tosiaan tarvi mennä jatkoille, kun toisella ajatukset jäi eiliseen.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Late just ihmetteli pre-gamessa liigan päätöstä hyväksyä Ipan pelaajavaihto... Saa kyllä hävetä silimät päästä tuota Ilves-koulun tamperelaista päävalmentajaa!
Myös Topi Niemelä tipahtanut samaan railoon kuin Haapala, Taneli Ronkainen seiskapakkina ja vanhempi Niemelä Byströmin vierellä. Siinäkin siis nyt puntit tasan
Onkohan tässä nyt joku ristiriita vai onko liiga itse päättänyt vaihtaa Kärppien kokoonpanoa ilman että ovat Latelle kertoneet?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: GNR

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Ihanko Marjamäki oikeasti narisi ja ihmetteli miksi Ilves sai vaihtaa Haapalan Beckiin?

Kummelikamaa kyllä, sitten mennyt itse tekemään saman :D
 

rubberpuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eli ihmetteli Ilveksen tekemää vaihtoa, mutta ei omaansa? Vai ihmetteli vaihtojen sallimista ja sinä itse lisäsit tuon kohdan että se kommentti olisi koskenut vain vierailijoita?
Itseasiassa en tiedä missä vaiheessa päivää Radio Cityn haastattelu oli tehty. Silloin ymmärtääkseni luuli, ettei 1üga salli vaihtoa, mutta yllätyksekseen Ipa olikin onnistunut siinä. Sittemmin kai Topinkin vaihto onnistui... Tms.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihanko Marjamäki oikeasti narisi ja ihmetteli miksi Ilves sai vaihtaa Haapalan Beckiin?

Kummelikamaa kyllä, sitten mennyt itse tekemään saman :D
No kai se ajatteli että no minäkin sitten saatana alan pelleilemään kun kaverikin saa, kattonu vaan että kukas on eka pelaaja joka tulee vastaan, jaaha Topi Niemelä, sinä lennät nyt vittuun kokoonpanosta ja otan tilalle Mobyn! Ai ei meillä oo sen nimistä.. no onks ketään bändin tai artistin nimistä, Ilvekselläkin oli Beck niin mäkin haluisin.. no ei sitten saatana, otetaan joku Ronkainen sieltä vaikka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös