Pe 25.3.2022 Otteluseuranta (Liiga)

  • 33 586
  • 778

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ehkä täällä Lappeenrannassakin päästään vielä joskus pelaamaan kevään pelejä.

Ei oikein meinaa muistaa miltä nämä tuntuu.
Vastahan pelsut laitettiin laulukuoroon jatkoajalla.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Ihan sama kumpi tästä menee jatkoon, Jukurit saa vastaansa väsyneen joukkueen. Väsyttävät toisiaan vain enemmän jatkoerien jatkuessa. Kun pudotuspelien jatko-ohjelma on täysin älytön ja kaukana huippu-urheilusta, tullaan sääleistä jatkoon menevät jyräämään 4-0 tai 4-1.
 

DaFlexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
”Oltiin sitkeitä” IFK
Jumaleissön. Tajusin juuri, että olen ollut rekisteröityneenä palstalle tasan 20 vuotta ja 11 päivää. Olin nuori mies silloin.

Tämä siis erätaukoviihteenä mainittakoot.
On täällä kyllä eri ikästä porukkaa. Mä en ollu ees syntyny tuolloin, saati oli kukaan tietonen siitä että tämmönen nuorimies sitä maailmaan putkahtaapi muutaman vuoden päästä
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Jumaleissön. Tajusin juuri, että olen ollut rekisteröityneenä palstalle tasan 20 vuotta ja 11 päivää. Olin nuori mies silloin.

Tämä siis erätaukoviihteenä mainittakoot.
Itse olen ollut 16v, kun olen tänne rekisteröitynyt 18 vuotta sitten.

Jutut välillä aikalailla samaa tasoa kuin silloin :)
 

Quattro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyräsmiehet
Eikö teillä ihan oikeesti oo perjantai-iltana muuta tekemistä kun puida mitä Mertaranta sanoo? Ihan sama kuka siellä höpisee ja mitä, siellähän on helvetin jännittävä peli menossa!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
On täällä kyllä eri ikästä porukkaa. Mä en ollu ees syntyny tuolloin, saati oli kukaan tietonen siitä että tämmönen nuorimies sitä maailmaan putkahtaapi muutaman vuoden päästä
Oho, joku minua nuorempi kerrankin täällä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Eikö teillä ihan oikeesti oo perjantai-iltana muuta tekemistä kun puida mitä Mertaranta sanoo? Ihan sama kuka siellä höpisee ja mitä, siellähän on helvetin jännittävä peli menossa!
Merde voi minun puolesta mennä jonnekkin lahden paikallisradioon onanoimaan ihan rauhassa.
 

DaFlexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
”Oltiin sitkeitä” IFK

Oho, joku minua nuorempi kerrankin täällä.
Uskoisin olevani yksi palstan nuorimmista, taisin olla 14 kun rekisteröidyin tänne 2.5 vuotta sitten. Hassu ajatus että kasiluokkalainen tänne kirjottelee. Minkäs sille voi kun En gång IFK, Alltid IFK.
Nykyään kuitenkin lukiossa niin uskoisi juttujen olevan jo parempia
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös