Ei välttämättä, koska pommisuojia käytetään jäljellä olevan siviiliväestön osalta erittäin paljon tällä hetkellä.Voisi kuvitella, että pelkästään näiden kahden videon iskuista on tullut satoja siviiliuhreja.
Ei välttämättä, koska pommisuojia käytetään jäljellä olevan siviiliväestön osalta erittäin paljon tällä hetkellä.Voisi kuvitella, että pelkästään näiden kahden videon iskuista on tullut satoja siviiliuhreja.
Rauhanturvaoperaatiota viime yöltä. V*ttu.
Jos helvetti on olemassa ni ei tollasta ihmispaskaa hyväksytä edes sinne.Jos Putin kohtelee tuolla tavoin veljeskansaansa, niin se kertoo kaiken tarvittavan hänestä.
Helsingin kaupunki voisi myös harkita tuon tontin vuokrasopimuksen purkamista, jossa tuo Venäjän pehmeän vaikuttamisen muistomerkki sijaitsee.Hartwallin kylttejä ollaan parhaillaan poistamassa Areenan seinästä.
Areenan voisi ottaa valtion haltuun ja vaikka majoittaa sinne Ukrainasta tulevia pakolaisia.Helsingin kaupunki voisi myös harkita tuon tontin vuokran tarkistamista, jossa tuo Venäjän pehmeän vaikuttamisen muistomerkki sijaitsee.
Se riippuu aika paljon siitä, että kuinka paljon noita asuntoja asutetaan tällä hetkellä.Voisi kuvitella, että pelkästään näiden kahden videon iskuista on tullut satoja siviiliuhreja.
Ja laittaa noiden Hartwallin logojen tilalle mahdollisimman ison Zelenskyi Arena - kyltin.Areenan voisi ottaa valtion haltuun ja vaikka majoittaa sinne Ukrainasta tulevia pakolaisia.
Totta. Liian paljon on kuitenkin Twitterissä videoita, joissa kuvataan hyökkäyshetkellä omasta kämpästä käsin.Ei välttämättä, koska pommisuojia käytetään jäljellä olevan siviiliväestön osalta erittäin paljon tällä hetkellä.
Toivottavasti siellä on suurin osa päässyt pakenemaan joko kokonaan tai sitten pommisuojiin.Voisi kuvitella, että pelkästään näiden kahden videon iskuista on tullut satoja siviiliuhreja.
Ottawan sopimukseen aikoinaan liittymisen voi rinnastaa tähän 2020-luvun ilmastokeskusteluun ja toimiin siinä.
Halutaan olla maailman parantajia ja "etulinjassa kaikessa hyvässä", vaikka suurvallat eivät itse talkoisiin edes osallistuisi.
Putler Minskiläisen puudelinsa kanssa siis julistanut ww3:n. Nyt NATO väliin vain. Droneilla ja ilmaiskuilla nuo kulkueet paskaksi. F35:t auttamaan Ukrainaa ilmasta käsin. Ei Putlerin ydinaseen käyttäminen ole enää siitä kiinni. Se paska yrittää käyttää sitä kuitenkin. Ja jonkun on kaivettava se paskaläjä piilostaan ja raahattava Haagiin.
Tulen tekemään samallalailla, kun pääsen kotiin. Osaisiko joku palstalainen kääntää tuon tekstin venäjäksi?Pientä raporttia tähän väliin: Laitoin Tinderissä sijainniksi Moskovan, ikähaarukaksi 18-100v., etäisyydeksi suurimman mahdollisen (olisiko ollut 160km), bioon Google translaten avulla Venäjäksi "Putin kills in Ukraine! Your government is lying to you! You need to stop him!", käytin yhden ilmaisen tinder-boostin, ja aloin swaippailemaan.
Kaikki, joiden kanssa olen saanut keskusteluyhteyden aikaiseksi, ovat tietoisia mitä Ukrainassa tapahtuu, ja vihaavat Putinia. Yksi on ollut jopa protestoimassa kaduilla. Pakotteet ovat alkaneet jo isosti vaikuttamaan. Aloin tuntemaan isoa sympatiaa tätä nuorta naista kohtaan joka putkan uhalla on ollut protestoimassa kaduilla Putinia ja sotaa vastaan ja silti joutuu kärsimään pakotteista, mutta me kummatkin ymmärrettiin tilanne, ja että nyt on vain kärsittävä. Hän myös valitteli että hän on 20-vuotta joutunut elämään saman saatanan "presidentin" alaisuudessa, ja että muutosta on yritetty saada aikaiseksi mutta se on kovin vaikeaa.
Eli jonkin verran toivoa siis on! Kyllä se taitaa olla niin että nuorissa on tulevaisuus. Ainakaan vielä en ole jutellut kenenkään kanssa joka ei olisi tietoinen siitä mitä tapahtuu.
ps. Venäläiset naiset ovat uskomattoman kauniita.
Itse olen jo alusta asti jättänyt katsomatta kaikki videot, jotka todennäköisesti aiheuttavat tunnekuohuja. Ei todennäköisesti psyyke kestäisi katsoa noita pommituksien jälkiä jne.Suosittelen kaikille oman mielenterveyden suojelemiseksi irtiottoja mediasta sekä esim tästäkin palstasta. Tilanne elää niin nopeasti ja todellisen tilannekuvan saaminen on todella vaikeaa.
Mulle osuu pahiten yksilöihmisten kokemukset, ja siksi jäi vituttamaan suuresti twiittiupotukset itsensä sillan kera räjäyttäneestä parikymppisestä ja Ukrainan ensimmäisen naispilotin menehtymisestä. Kasvot tekee yksilön. Eikä siis vituta, että ne tänne linkattiin, vaan jäi vaan vituttamaan se, että yksi kyrpäperse saa aikaan niin paljon pahaa, että mm. noiden yksilöiden unelmat on nyt ikuisesti kuopattu.Itse olen jo alusta asti jättänyt katsomatta kaikki videot, jotka todennäköisesti aiheuttavat tunnekuohuja. Ei todennäköisesti psyyke kestäisi katsoa noita pommituksien jälkiä jne.
Sotaa ylipäätään.Julistanut erikseen, vai meinaatko tätä sota ylipäänsä? Koska näissä on aika iso ero.
Mielenkiintoinen skenaario.. Jos Janukovits yritetään asettaa nukkehallitsijaksi, niin miten kauan tuollainen hallinto voi kestää ukrainalaisten nykyisessä mielentilassa?