Peking 2022 – liveseuranta

  • 322 430
  • 8 655

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aika paljon Iivon pronssia hehkutetaan, vaikka mies ei itse juuri tuuletellut, kun hiihtää voitosta.

Ymmärtäisin tämän, jos Porilaisten Marssi olisi soinut Pasilasta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Missä viipyy ohjaskelkkailu? Tämä on niin nähty... Areenaanko tässä pitää siirtyä?
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Siis ihmiset jotka on sairastaneet mutta joilla jäännöspositiivinen? Ei perustu mihinkään, nyt suosittelen ottamaan vähän selvää asioista.
Käsittääkseni näissä kisoissa - jos missä - on ollut alusta saakka selvää, että karanteeni napsahtaa, jos mittari värähtää. Toki jos kisojen karanteenisäännöissä on poikkeus jäännöspositiivisuuden osalta niin sitten mielelläni olen asiassa väärässä.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nojaa, tuskinpa kukaan, edes Iivo, odotti tästä kisasta kultaa. Tämä pronssikin oli mun mielestä ylisuorittamista tästä kilpailusta, kun joutuu 15km hiihtämään vapaata.

 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllähän urheilija itse aina uskoo omaan mitaliinsa. Eri asia sitten objektiiviset arviot. Monien arvioiden mukaan Niskanen ei ollut ennakkosuosikki voittamaan mitalin, vaan kuului siihen "haastajaporukkaan", johon kuului siskonsa Kerttu eilen.

Ei tämä Iivon pronssi mikään jytky ollut, mutta oli tämä silti pieni ylläri, ainakin minulle.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Käsittääkseni näissä kisoissa - jos missä - on ollut alusta saakka selvää, että karanteeni napsahtaa, jos mittari värähtää. Toki jos kisojen karanteenisäännöissä on poikkeus jäännöspositiivisuuden osalta niin sitten mielelläni olen asiassa väärässä.
No siis on siinä systeemissä ollut tiettyjä epäselvyyksiä joita selvinnyt vasta viime tipassa. Ja varmaan järjestelmän typeryyttä nyt saa silti haukkua eikä se ole mitään vitun ininää.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Joo-o siellä taas olisi ollut ihan suoraakin kisaa taas tarjolla muissa lajeissa niin näytetään kahdeksannen kerran tuo Iivon hiihto. Ja tuohon palataan sitten kahden tunnin päästä urheilustudiossa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hieno laji tämä ohjaskelkkailu mitä just Yle näyttää. Ajattelin vähän erilaiseksi kyllä... ;-)
-
-
-
Ai hitto, tämä olikin hiihtoa aamulta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miten nämä kuviot menevät talviolympialaisissa? Yle ei saa näyttää lätkää mutta muuta saa?
Joo just näin. Ja oliko että kahdelta tv-kanavalta ja netissä muistaakseni viisi lähetystä samaan aikaan, talvikisoissahan tuo ei ole ongelma kun niin paljon ei samaan aikaan kuitenkaan ole.

Lisäksi on sitten se että klo 19-21 Yle ei lähetä mitään mutta eipä silloin suoria tapahtumia olekaan.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo just näin. Ja oliko että kahdelta tv-kanavalta ja netissä muistaakseni viisi lähetystä samaan aikaan, talvikisoissahan tuo ei ole ongelma kun niin paljon ei samaan aikaan kuitenkaan ole.

Lisäksi on sitten se että klo 19-21 Yle ei lähetä mitään mutta eipä silloin suoria tapahtumia olekaan.
Eli siis 2026 Milanossa jos on hiihtoa kello 19:30, niin YLE ei saa sitä näyttää?

Olisi saanut jäädä oikeudet kokonaan Ylelle. Aika kökköä laatua on ollut TV5:lla studiot ja selostus.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt tulee kelkkailua, jee! Siis paljon en lajista ymmärrä mutta kiva katsella eri lajeja. Juuri tulee pientä infoa lajista joten olen heti vähän enemmän kärryllä...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ei ole vielä kukaan kaatunut tai tippunut kelkasta ohjaskelkkailussa. Edellisten olympialaisten voittaja kyllä oli lähellä pudota kelkan matkasta mutta roikkui mukana.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Saa kyllä olla aika hullu että tuota lajia lähtee harrastamaan. Itseäni pelottaa jo pelkkä katsominen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös