TPS:n peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 729 242
  • 13 341

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Siis kyllähän se nyt alkaa vituttaa, että Ahokkaan pelikirjalla vedetään vielä tämä ja seuraava kausi. Näin vitun nihkeää lätkää Tepsi ei pelannut edes Kaskisen aikana. Ihan sama jos vaikka pistekeskiarvo on ihan helvetin kova, niin tällä touhulla ei mitään pystejä voiteta ja näin katsojana täytyy sanoa, että koko kausi on ollut niin puisevaa 2-1 -skeidaa, että alkaa oikeasti loppua huumori tämän touhun kanssa.

Nuo pelaajat eivät ole niin paskoja kuin miltä tuolla näyttävät.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mä otan loppupeli iso juomapelin. Aina kun Hulttio sählää, juon viinilasin tyhjäksi. Pahoittelen jo nyt kirjoitusvirheitä.
Mä oon mukana. Jallushotti jokaisesta sössimisestä!
 

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä oon miettiny et oisko tuosta Hultsista päässy eroon alkukaudesta kun tilastot imarteli mut perssilmälläkin näki et kaveri on iha paska. Nyt tuota ei huoli enää kukaan.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Ja sieltä. Hyvää yötä taas.
 

Wildhockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boston Bruins
Vaikuttaa siltä että hyvä vaan että en tänää kerkee kattoo pelistä muutaku vaa 3.erän, ja taian ehkä jättää jopa kattomatta..
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Joukkue pitää rakentaa ennen kauden alkua eikä enää kauden aikana.
Tästä olen sen verran eri mieltä, että joukkueen ei tarvitse olla kokonaan valmis ennen kauden alkua. Hyvä runko pitää olla kasassa kauden alussa ja joukkueen pitää olla lopullisesti valmis siirtorajalla. Siihen asti sen joukkueen rakentaminen jatkuu.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Joukkue pitää rakentaa ennen kauden alkua eikä enää kauden aikana.

Kyl. Toki siellä voisi olla Wayne Gretzky, Brett Hull ja Patrick Kane ja silti menisi ihan pisin vittuja kun kukaan ei näytä tietävän yhtään mitään mitä tehdä, paitsi räiskiä kiekkoa ränniin ja käydä siellä vähän heilumassa.
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Miettii sitä, että jonkun pitäisi vielä hyvällä omallatunnolla myydä tällaista tuotetta kotiyleisölle. Viihdettä koko rahalla. Koko Liigan taso on tällä hetkellä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta sellaista huumoria, että naurattaisi jos ei itkettäisi.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Tästä olen sen verran eri mieltä, että joukkueen ei tarvitse olla kokonaan valmis ennen kauden alkua. Hyvä runko pitää olla kasassa kauden alussa ja joukkueen pitää olla lopullisesti valmis siirtorajalla. Siihen asti sen joukkueen rakentaminen jatkuu.
Jos joukkue on rakennettu jo ennen kauden alkua, niin sen jälkeen ei tarvitse itkeä, että markkinat ovat tyhjät. Myös valmennus varmasti haluaisi, että joukkue olisi kauden alussa valmis, jotta ryhmädynamiikka ja pelitapa saataisiin iskostettua runkosarjan aikana joukkueen dna:han. Ei joukkuetta voi rakentaa enää siirtorajalla. Korkeintaan voidaan pieni paikkaus tehdä, jos siihen nähdään tarvetta.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
On kyllä paskaa. Nämä "vahvistukset" niin jätän sanomatta..
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ehdotan tulevien vkl pelien osalta ms teams liveotteluseurantaa webkamerat päällä, jossa juomapanoksena aina eräkohtaisesti joko döönönnöön selkä suorana hiihtely, tai Hultsin hutilointi.

Tepsin maalista saa luvan oksentaa ylimääräiset alkoholit pois vatsalaukusta.ä, eli ns. Hard reset.

Steenbergen maalista saa 'vapaudu seuraavilta viideltä juomiselta' kortin.

Niitti nauhoitetaan ja lähetetään toimistolle raskauttavana todisteena siitä miten rakkaan seuramme tietyt pelaajat aiheuttavat kannattajille maksakirroosin ja eron parisuhteesta ja irtautumisen yhteiskunnasa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös