Vedonlyöntivihjeet

  • 3 089 813
  • 15 050

Zohan

Jäsen
EPL

BetBoom - FlyQuest
FlyQuest ML @2.19

Ei pysty millään ostamaan BetBoomin osakkeita ''isoissa otteluissa''. Mielestäni tämän pitäisi olla lähellä tasabookkia.

Hellcase Cup

Sashi - 9 Pandas
Sashi -1.5 @2.60

Sashi huippuvireessä. Pandoilla rosterimuutoksia huhuissa.
 

Zohan

Jäsen
EPL

BIG - G2
BIG ML @3.20

G2 ollut todella heikko. Vain monesyn uskomaton vire on pitänyt heidät pinnalla. Lohkopeleissä tappiot Mongolzille ja M80:lle. Saksalaisilla hyvä sauma voittaa tänään.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Haminassa ilmeisesti kova vastainen tuuli tällä hetkellä, joten olisiko siellä underia tiedossa Hamina - Sotkamo -pelissä? Ja ehkä myös Hamina +7,5? En kyllä eilisen perusteella olisi valmis pelaamaan kumpaakaan noista, jos olisi suotuisammat olosuhteet.
 

Gemondo

Jäsen
Tekee enemmän maaleja turnauksessa: Dahlin vs Puustinen, Puustinen 2,40 (PAF)

Dahlin saattaa pelata pari peliä enemmän kuin Puustinen, mutta Puustinen taas pelaa (tai ainakin aloittaa) ykkösketjussa ja -ylivoimassa Granlundin vierellä.

Edit. Korjattu pisteitä --> maaleja
 
Viimeksi muokattu:

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Tsekeistä saatu Suomea vastaan kotiavauksessaan altavastaaja. Voiko olla näin?

2,60 - 4,15 - 2,45


Tsekin maaliero viime viikonlopun Eht-turnauksessa 2-8 ja turnauksen viimeinen sijoitus.

Suomi taas maalierolla 11-5 ja turnauksen voitto.

Tsekillä oli mukana jo Nhl avut tuossa turnauksessa.

Kyseessä todellakin oli vain Eht-turnaus mutta jonkinlaista ongelmaa Tsekeillä on selkeästi ollut. Suomella muutenkin tänä vuonna nuo ottelut menneet aika hyvin, 12 ottelua ja vain yksi tappio.

En minä ihan hirveänä vääryytenä näe jos Suomea pidetään pienoisena suosikkina tuohon otteluun. Aika tasanhan nuo kertoimet kuitenkin ovat.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tsekin maaliero viime viikonlopun Eht-turnauksessa 2-8 ja turnauksen viimeinen sijoitus.

Suomi taas maalierolla 11-5 ja turnauksen voitto.

Tsekillä oli mukana jo Nhl avut tuossa turnauksessa.

Kyseessä todellakin oli vain Eht-turnaus mutta jonkinlaista ongelmaa Tsekeillä on selkeästi ollut. Suomella muutenkin tänä vuonna nuo ottelut menneet aika hyvin, 12 ottelua ja vain yksi tappio.

En minä ihan hirveänä vääryytenä näe jos Suomea pidetään pienoisena suosikkina tuohon otteluun. Aika tasanhan nuo kertoimet kuitenkin ovat.

Joo, samoja ajatuksia mutta mietin että eka kotipeli ja ”näytön paikka” niin luulen että ne änäri äijät tuohon kyllä syttyy. On se pakko Suomea vastaan tässä itse snadisti ainakin pelata.
 

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Joo, samoja ajatuksia mutta mietin että eka kotipeli ja ”näytön paikka” niin luulen että ne änäri äijät tuohon kyllä syttyy. On se pakko Suomea vastaan tässä itse snadisti ainakin pelata.
Joo, pelaa tuossa oikeastaan kumpaa vain niin ei voi sanoa että olisi jollakin tavalla huono valinta!
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja kai se länsinaapuriakin pitää kokeilla jenkkejä vastaan.

Kova on Mr. Natolla jengi mutta ties vaikka alkusarja menisi viellä tuopin ääressä.

Pahoja pelejä mutta jos nyt molemmille
(Tšekki ja Ruotsi) tarjotaan 2,7 nurkilla olevia kertoimia niin kannattanee kokeilla *.

* ei pääomaturvattu veto.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Lähes perinteisen viisuviikon vetojen suhteen on tänä vuonna muiden kiireiden takia ollut hiljaista, mutta laitetaan muutama pikaisesti etsitty tärppi illan finaaliin, kaikki Unibetin listoilta. Perusteluina vahva mutu ja kansallistunne.
  • H2H: Suomi sijoittuu finaalissa paremmin kuin Norja [1.65]
  • H2H: Suomi sijoittuu finaalissa paremmin kuin Portugali [1.40]
  • H2H: Ranska sijoittuu finaalissa paremmin kuin Italia [1.60]
  • Suomi finaalin TOP10 [2.10]
  • Ruotsi finaalin TOP10 [2.10]
  • Suomi on finaalin paras pohjoismaa [3.00]
e: 3/6 osumalla ei liiemmin leijuta. Palautus tasapanoksella heikko 89 %. Omilla painotetuilla lapuilla "ylsin" 95 prossaan. Pitkästä aikaa tappiolliset viisupelit.
 
Viimeksi muokattu:
Tänään kun lyö MM-kisoissa suosikit voittamaan samalle lapulle eli Suomi, Ruotsi, Kanada ja USA. Voi sitten esim. tuhannen yksikön panoksella ottaa helpot 300 yksikköä kotiin.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
En sentään omilla rahoilla. Ja tietysti livestä sitten isoa monnia katiskaan Itävallan voitolla. Ai että usko vai, istukaa kaktukseen t: vala
Kaakatan kateellisena. Perhana kun olisin osannut lukea vinkkisi oikein, oltaisiin molemmat rikkaita.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No ei tässä ketjussa koskaan turhan paljoa vinkkejä ole, kaikki vihjeet tervetulleita.

Eiköhän toi nyt keskustelua herättänyt vinkki ollut enemmän huumoria. Tai tietty jos se oli järjestelmällä pelattu niin lappu vielä jonkun tunnin hengissä :-)

Itse pelasin Itävalta +3,5.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös