TPS kaudella 2024–2025

  • 249 530
  • 1 725

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Fröbergin pisteet olisi olleet jotain aivan muuta jos meidän ykkösheppa ennen kautta olisi suorittanut tasollaan. Palmu oli luvattoman heikko.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Agree to disagree.

Montako peliä niitten 10 jälkeen Lindberg oli kunnossa. Kai sillä nyt jotain vaikutusta on. Ja poffeissa erinomainen.

Hursti haluaisin itse nähdä ensi kaudella taas.
Lindsten oli muutamassa matsissa oikein erinomainen, mutta aika on ajanut vähän ehkä ohi. Hursti han olikin Lindstenin korvaaja selvästi. Ja jos yhtään ymmärrän mistään mitään molemmat oli todella halvoilla sopparilla. Ja kaikki paikat ei voi täyttää nuorisolle.

Minun silmissä Marjalan piti koko ajan olla ykkös sena. Eikä kukaan ole voinut oikeasti uskoa että Palven tehoja odotettiin.

Masokistina on kysyttävä, että miksi haluaisit nähdä Hurstin täällä ensikaudella?
 

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Silloin kun muutos tapahtui alkoi TPS:n pitkä tappio putki ja sijoitus sarjassa tippui kokoajan alaspäin eikä sieltä enää noustu. Näin se vaan ikävä kyllä meni.
Sen mitä minä olen kuullut ja käsittänyt, niin Ahokas pyyti itse apua johdolta tilanteeseen, kun tilanne tuntui olevan solmussa. Oliko hetki tuon tappioputken aikana, niin en tiedä.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Luulen että hänestä on hyötyä. Tykkäsin tavasta jolla hän meni maalille. Hyvä kesä alle niin hänestä saa hyvän stunttipelaajan.

Tulee olemaan kovaa valuuttaa pisin kautta, kun voi pelata mitä vain paikkaa pl. veskari. Kun ohuella rosterilla mennään, niin näitä jokapaikanhöyliä tarvitaan rosteriin.

Terryllä taitaa olla omatoiminen kesä? Vaikka oman käsitykseni mukaan on jo perheasunnon hommannut Aurajoen rannalta.
 

pullaristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS sekä muut yritteliäät ja joukkueet
Eikö Terry sen takia mennyt alkukesäksi kotiin kun on vastuuohjaajana kuntovalmennuspuolella yhdessä kesäakatemiassa joka on kohdennettu 16-17 vuotiaille jääkiekkoilijoille?. Kuulin myös semmoista juttua että Terryn vaimo on jo töissä ja asettunut Turun alueelle.
 

KB81

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voitteko nyt oikeasti tehdä jonkun hassuttelu-ketjun, johon voitte tuutata näitä poskettoman hauskoja Broadhurst-juttuja? Oli ihan ok juttuja sen ekat pari kertaa, mutta nyt alkaa olla jo väsynyttä. Ei jaksa joka ketjussa lukea näitä.
Täysin samaa mieltä mutta painotan että itse en hassuttele. Haluaisin oikeasti antaa mahdollisuuden.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Forn

pullaristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS sekä muut yritteliäät ja joukkueet
Lupaan olla laittamatta tänne enään mitään Broadhurst hassuttelujuttuja, niin pysyy myös rauha maassa täällä.
Pakko myöntää että kyllä Hurstissa oli hyviä puolia, ajoi maalille ja tsemppasi periksiantamattomasti, vielä kun liike tulisi paremmaksi ottaisin ilomielin vastaan jatkosopimuksen tiedotuksen.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Lupaan olla laittamatta tänne enään mitään Broadhurst hassuttelujuttuja, niin pysyy myös rauha maassa täällä.
Pakko myöntää että kyllä Hurstissa oli hyviä puolia, ajoi maalille ja tsemppasi periksiantamattomasti, vielä kun liike tulisi paremmaksi ottaisin ilomielin vastaan jatkosopimuksen tiedotuksen.

Kaveri teki 3 maalia ja ikää on 35 mittarissa.

Kyllä mä tiesin, että täällä on taso alhaalla, mutta näin alhaalla!
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Käyttäjälle on annettu useamman viestin kokonaisuudesta pelikielto.
Kärppien kannattajat ovat tyytyväisiä, kun Turunen jatkaa seurassa. Täällä unelmoidaan Broadhurstin jatkosta ihan vakavissaan. Kertoo todella paljon missä mennään kummankin organisaation kannattajien vaatimustason suhteen.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kärppien kannattajat ovat tyytyväisiä, kun Turunen jatkaa seurassa. Täällä unelmoidaan Broadhurstin jatkosta ihan vakavissaan. Kertoo todella paljon missä mennään kummankin organisaation kannattajien vaatimustason suhteen.
Sä se jaksat edelleen. Tiedoksi sulle taas että meidän kannattajien vaatimustasolla ei ole paskaakaan merkitystä Seurojen lompakon paksuudella ja sulle varmaan tulee isona yllätyksenä että Kärpille se lompakko on pikkasen paksumpi.
Siinä ollaan samaa mieltä vahvasti että Terrylle kiitos ei, meidän rahat on pakko sijoittaa nuorempiin jätkiin.
 

Elysée1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura
Ihan vakavissaan, niin ei Broadhurstille ole mitään käyttöä enää Liigassa. Siis ei mitään.
Eihän kaveri olisi ollut playoffeissa kokoonpanossa, jos sieltä olisi ollut joku muu kuin alle 5 kaksinkamppailua koko kaudella voittanut Vili Munkki tilalle. Hemming olisi ollut parempi, mutta väsähti keväällä.
Terry johonkin alppiliigaan.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kärppien kannattajat ovat tyytyväisiä, kun Turunen jatkaa seurassa. Täällä unelmoidaan Broadhurstin jatkosta ihan vakavissaan. Kertoo todella paljon missä mennään kummankin organisaation kannattajien vaatimustason suhteen.

Taitaa Kärppien kannattajat olla yhtä tyytyväisiä, kun täällä kannattajat Wernblomin jatkosta. Mutta hienompaa se on rakentaa olkiukkoa yhden käyttäjän mielipiteestä koko kannattajien vaatimustasoon.
 

pullaristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS sekä muut yritteliäät ja joukkueet
Joo tuota noin, en ainakaan itse ole unelmoinut mistään Hurstin jatkosta, kertonut vain missä hän mielestäni oli hyvä ja että jos liike paranisi tarpeeksi niin olisi ok jatko, sitähän minä en tiedä onko hänen liikkeensä parannettavissa, oliko täydessä kunnossa kun tuli/oliko kauden aikana loukkeja jotka hidasti j.ne. tai oliko tämä nähty liike hänen normaali nykypäivä?
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siinä ollaan samaa mieltä vahvasti että Terrylle kiitos ei, meidän rahat on pakko sijoittaa nuorempiin jätkiin.

Kyllä täällä nähtävästi niitäkin on joiden mielestä kyseisen herran jatko olisi ihan OK. Kommentti varmasti kärjistetty ja (turhaan) yleistetty, mutta kyllä itsekkin vähän ihmettelen jos ko. pelaajalle jatkoa halutaan. En näe mitään käyttöä sen perusteella mitä esitti, mielummin sitten niitä junioreita.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

Palmu, Arell ja Jürgens jatkavat kaikki odotetusti. Jürgensinkin ulkomaanoptio ei ollut kyllä itsellä muistissa.
Miten helvetin vaikeeta on ilmoittaa nuo sopparit sellaisessa muodossa mitä ne on? (Jürgensin ulkomaanoptiosta hämärä muistikuva)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Jännä juttu, Palmun paidat kun on -50% korissa muiden lähteneiden kanssa (Nurmi, Jasu, Rafkin).
Kuitenkin melkein pitäisi olla yhtä vahva lähde kun jonkun pelaajan perheenjäsen aloittaa IG-seurannan.

Tärkeätä kokemusta jatkajien muodossa ja Palmulla on todellisen paluun paikka. Kolmatta vihkoon menevää kautta ei kestä.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Palmu olisi kyllä saanut käyttää optionsa. Mitään hänellä ei ole annettavana joukkueeseen, joka haluaa urheilullista menestystä. Rystylätyt eivät ole tätä päivää ja se on asia, mikä Petruksenkin pitäisi jo pikku hiljaa tajuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös