TPS kaudella 2024–2025

  • 249 661
  • 1 725

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

– Jokainen viime kauden joukkueen pelaaja halusi jatkaa meillä. Näin exit-palavereissa ilmeni. Meillä ei valitettavasti ollut taloudellisia mahdollisuuksia vastata kaikkien palkkapyyntöön, kiekkopomo paljastaa.

Väisänen ja Makkekin halus jatkaa täällä. Hih. On se Urama melkonen velikulta.
Uramakin haluaa jatkaa vaikka on paskonut muroihin kusemisen sijasta.
 

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä se meidän onneksemme taitaa mennä niin että eurokin tappiota ensikaudella niin Urama lentää pihalle. Nyt sen on pakko olla hyvä johtaja ja jos ei onnistu mutta silti saa jatkaa niin siinä kohtaa kyllä Tepsi on kokonaan menetetty Erkkaklaanille
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kyllä se meidän onneksemme taitaa mennä niin että eurokin tappiota ensikaudella niin Urama lentää pihalle. Nyt sen on pakko olla hyvä johtaja ja jos ei onnistu mutta silti saa jatkaa niin siinä kohtaa kyllä Tepsi on kokonaan menetetty Erkkaklaanille
Tä? Anteeksi, mutta sinun anti palsalle on luvalla sanoen lyhyen urasi aikana melko vaatimaton. Tai lähinnä sisältö.
Mutta, kukas minä olen tuomitsemaan. Kummastuttaa vain kovasti lainaamani kaltaiset viestit.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Höpöhöpö. Täällä on muutamalla nimimerkillä niin pahasti sama surullisen viulumusiikin kasetti soimassa jo ties kuinka monetta vuotta, että varmasti pääasia kirjoittajista osaa nämä sinffoniat kirjoittaa nuottivihkoon ihan ulkomuistista. Temetsu taas on luonut koko ”hot take”-käsitteen aivan uudestaan ja näistä teikeistä pääsemme naatiskelemaan monien eri aiheiden ja tulokulmien parissa. I support Teme!
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Höpöhöpö. Täällä on muutamalla nimimerkillä niin pahasti sama surullisen viulumusiikin kasetti soimassa jo ties kuinka monetta vuotta, että varmasti pääasia kirjoittajista osaa nämä sinffoniat kirjoittaa nuottivihkoon ihan ulkomuistista. Temetsu taas on luonut koko ”hot take”-käsitteen aivan uudestaan ja näistä teikeistä pääsemme naatiskelemaan monien eri aiheiden ja tulokulmien parissa. I support Teme!
Voi hellanlettas. Vai oikein viulumusiikkia. Sinun torvet ne tööttää niin posia aina ties kuinka monetta vuotta, mutta antaa soida hei. Sovit hyvin support temen pompo joukkueeseen vaikka ihan kapteeniksi.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Edelleen mulle mysteeri miten voi ammatti pelaajalla olla niin huono laukaus. Silti teki liigassa muutamalla kaudella 9 maalia.

Joka on haukkunut Forrströmin laukausta paskaksi, mikä ei pidä paikkaansa. Kunnianloukkauksesta on ilmoitettu poliisille. Saa. Maksaa. Kalliisti. :D
 
Viimeksi muokattu:

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Voi hellanlettas. Vai oikein viulumusiikkia. Sinun torvet ne tööttää niin posia aina ties kuinka monetta vuotta, mutta antaa soida hei. Sovit hyvin support temen pompo joukkueeseen vaikka ihan kapteeniksi.
Ota pari geeteetä tai muuta elämänkoulujuomaa ja relaa vähän. En ihan tätä kiukunpuuskaa ymmärtänyt, mutta kiva et oon jääny positiivisuustorvena mieleen, cheers!
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ota pari geeteetä tai muuta elämänkoulujuomaa ja relaa vähän. En ihan tätä kiukunpuuskaa ymmärtänyt, mutta kiva et oon jääny positiivisuustorvena mieleen, cheers!
Sulla selkeesti menee tunteisiin tietyt kirjoittajat, niin kannattaa ehkä blokata, niin ei tarvitse piikitellä jatkuvasti. Mutta kippis sullekin. GT on Jumalten juoma, piste!
 
Viimeksi muokattu:

Rambuster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Colorado
1. Jasu
2. Rafkin
3. Väisänen
4. Suomi
5. Anttila
6. Lindberg
7. Nurmi
8. (Korpikoski)
9. (Dudas)
10. (Fröberg)
11. (Broadhurst)
12. (Lauridsen)
13. (Lindroth)
14. TPS shopissa Palmun paita 50% alessa niinkuin muidenkin lähtevien.
Kyllä se 9 on ohitettu aikoja sitten. Toni noista toivottavasti ainakin Lindroth ja Lauridsen jatkaa joten sitten olisi lähdössä 12
Pitäisikö tässä kohtaa laskea vain ne joita Seura kiittänyt?
 
Olen jo pari kertaa linkannut ulkopuolisen yrityksen tekemän tutkimuksen, josta voi käydä itse toteamassa, kuinka pieleen TPS:n johto on käyttänyt organisaation resurssit.

Jaa siis kyllähän minäkin tilinpäätöstietoja olen lukenut. En vain arvannut yhteyttä niiden ja ensi kauden välillä, huomioiden ketju, jossa keskustelua nyt käydään.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets
Eikös se ollut et 9 ulos ja 4 sisään? Mikäs nyt on tilanne 6-2?
Edelleen käydään tätä mahdollisesti harhaanjohtavaa spekulointia sen yhden Uraman melkein puoli vuotta sitten antaman kommentin perusteella. Olen aiemminkin nostanut esiin sen mahdollisuuden että sitä tulkitaan väärin ja Urama ei sanatarkasti tarkoitranut että tällä kaudella Tepsissä pelanneista yhdeksän lähtee ja neljä tulee tilalle ja sillä selvä. Sen uskallan sanoa varmaksi että sen kommentin antamisen jälkeen on tilanteet muuttunut kulisseissa ja viimeisin muutos on Makken lähtö mikä tyhjentää yhden ison ruudun ja vapauttaa myös ison rahasumman. Jos Palmukin vielä lähtisi niin sitten voi jo täysin viitata kintaalla vanhentuneisiin lausuntoihin kun toimintaympäristö ei enää täsmää
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Paco

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Edelleen käydään tätä mahdollisesti harhaanjohtavaa spekulointia sen yhden Uraman melkein puoli vuotta sitten antaman kommentin perusteella. Olen aiemminkin nostanut esiin sen mahdollisuuden että sitä tulkitaan väärin ja Urama ei sanatarkasti tarkoitranut että tällä kaudella Tepsissä pelanneista yhdeksän lähtee ja neljä tulee tilalle ja sillä selvä. Sen uskallan sanoa varmaksi että sen kommentin antamisen jälkeen on tilanteet muuttunut kulisseissa ja viimeisin muutos on Makken lähtö mikä tyhjentää yhden ison ruudun ja vapauttaa myös ison rahasumman. Jos Palmukin vielä lähtisi niin sitten voi jo täysin viitata kintaalla vanhentuneisiin lausuntoihin kun toimintaympäristö ei enää täsmää
Mutta kun Uraman lausuntoja on kiva lukea kuin piru Raamattua.. saa mukavasti aiheita haukkua lisää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Paco

Pukuhuone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Päkkilästä sen verran että on nopea ja laukauskin ihan ok,hyvä alivoimapelaaja mutta fyysisyys ja röyhkeys puuttuu lähes kokonaan,siksi ei saanut Ilveksessä enempää peliaikaa. Puhui itse viime kesänä että on treenannut lisää voimaa mutta ei se kyllä missään näkynyt. Mukava tyyppi ehkä vähän ”liian kiltti” luonne. Toivottavasti teillä onnistuu.
 

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
Mutta kun Uraman lausuntoja on kiva lukea kuin piru Raamattua.. saa mukavasti aiheita haukkua lisää.
Mun mielestä Urama hoisi asian hienosti ulospäin. Olisihan Urama myös voinut myös lähteä pelaajia arvostelemaan julkisesti, mutta parempi kertoa noin että ei pystytä maksamaan pelaajien vaatimaa palkkapyyntöä. Ainakin Rafkin, Jasu ja maalivahdit olisivat varmasti jatkaneet Turussa jos se heille olisi maksanut TPS:n näkökulmasta liian isoa palkkaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Paco

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Kuten yllä olevista viesteistä huomataan, niin onhan tuo Urama todella hieno mies ja meidän pitää arvostaa todella korkealle tätä tilannetta, että hän on osa TPS-organisaatiota. Olisi ihan kauhea juttu, jos hän olisi jonkun kilpailevan liigaorganisaation palveluksessa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kuten yllä olevista viesteistä huomataan, niin onhan tuo Urama todella hieno mies ja meidän pitää arvostaa todella korkealle tätä tilannetta, että hän on osa TPS-organisaatiota. Olisi ihan kauhea juttu, jos hän olisi jonkun kilpailevan liigaorganisaation palveluksessa.
Onko sun elämässä keskitietä lainkaan vai elätkö niin että on vain ääripäät? Tai sun tapauksessa vain ääripää.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hienoa analyysiä jälleen kerran sinulta koskien minua. Keep on going.
Analyysia? Se oli sinulle kysymys nro. aika mones..
Kerro nyt toki ne viestit missä kerrottiin että Urama on hieno mies ja miten muut kadehtii että mies on meillä? Se jos ei hauku miestä alimpaan helvettiin ei tarkoita sitä että olisi onnistunut täysin työssään. Siksi tuota ääripäätä käytin.
 

Holy Diver

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS & AVS
Kuten yllä olevista viesteistä huomataan, niin onhan tuo Urama todella hieno mies ja meidän pitää arvostaa todella korkealle tätä tilannetta, että hän on osa TPS-organisaatiota. Olisi ihan kauhea juttu, jos hän olisi jonkun kilpailevan liigaorganisaation palveluksessa.
Mitkä asiat ovat menneet mielestäsi Uraman ja täysin Uraman takia täysin vihkoon?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös