Suosikkimuistosi Passi ja Hammasharja -ohjelmasta?

  • 4 231
  • 10

Mikä?

  • Tino Singhin laulamat kappaleet

    Ääniä: 3 27,3%
  • Arvi heittämässä noppaa

    Ääniä: 5 45,5%
  • Joku muu, mikä?

    Ääniä: 3 27,3%

  • Äänestäjiä
    11

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ennen osattiin Suomessakin tehdä näyttävää showta televisioon. Passi ja Hammasharja oli viihdeohjelma, joka toi Las Vegasin tunteen kotisohville kerran viikossa. Se tarjosi musiikkia, kilpailuja ja kaikkea muuta hienoa, jota ei enää tarjota. Kisaamaan pääsi, jos oli passi ja hammasharja mukana, se oli jännä ja hauska tvisti.

Itse muistan ikuisesti sen, kun vahvasti humalainen herrasmies, jonka nimi oli Arvi, oli kisaamassa ja eihän siitä mitään tullut. Yritys oli kuitenkin hyvä ja kaikki kannusti positiivisessa hengessä Arvia, yleisö laivalla ja ihmiset kodeissaan. Tinokin taputti Arvia olkapäälle.

Mikä on teidän suosikkimuisto tästä viikottaisesta giganttisesta viihdespektaakkelista? Tietysti voi olla vaikea nostaa yhtä juttua ylitse muiden, koska show oli niin huigee ja mahtava.

Jos joku haluaa verestää muistoja, niin tästä pääsee katsomaan tätä hurmiollista huumaa youtubeen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Äänestin Arvia vaikka onhan sitä ihan mahdotonta valita yhtä huippuhetkeä ohjelmasta, joka oli yksi huippuhetki.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Joo, maailmanluokan show oli massiivinen highlight itsessään.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuoltako ne t.A.T.u. ja Eeka tulivat?

Se ohjelma kuitenkin on syy, miksi Tino Singhin kaltaisia vihataan. Siis parikymmentä vuotta sitten hetken pinnalla olleita, ärsyttäviä hasbeenejä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mikä se Tatu ja Eeka -ohjelman nimi oli? Valpio sitä juonti Jaana Pelkosen kanssa.
 

Koge

Jäsen
Tuoltako ne t.A.T.u. ja Eeka tulivat?
Ei vaan Far Outista, täysin eri ohjelma.

Mikähän siinä oli, että ysärillä piti mennä kuvaamaan kaiken maailman tv-ohjelmia laivalle? Onnenpyörä, Passi ja hammasharja, oliko muita? Etenkään Onnenpyörään ei tullut mitään lisäarvoa siitä, että kuvattiin laivalla.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikähän siinä oli, että ysärillä piti mennä kuvaamaan kaiken maailman tv-ohjelmia laivalle? Onnenpyörä, Passi ja hammasharja, oliko muita? Etenkään Onnenpyörään ei tullut mitään lisäarvoa siitä, että kuvattiin laivalla.
Megavisa. Oli siitä ainakin se lisäarvo, että kilpailijat olivat välillä kännissä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Laiva oli hyvä diili kaikille, kun ne toi lisää asiakkaita laivoille ja tuotanto sai hyvät tilat käyttöön. Siihen päälle laivamatkailu oli kovassa nosteessa. Näkihän sen jo siitä, että joskus iltapäivällä rullattiin Lemmenlaivan uusintoja töllössä.

Myöhemmin nämä tino singhin näköiset ottivat laivat haltuun ja ovat herättäneet paljon keskustelua.
 

Tammerforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei vaan Far Outista, täysin eri ohjelma.

Mikähän siinä oli, että ysärillä piti mennä kuvaamaan kaiken maailman tv-ohjelmia laivalle? Onnenpyörä, Passi ja hammasharja, oliko muita? Etenkään Onnenpyörään ei tullut mitään lisäarvoa siitä, että kuvattiin laivalla.

Kyllähän (ainakin Kim Floorin juontama) onnenpyörä kummasti piristyi kun oli hieman aaltoja ja kamerakin tärisi silloin pahasti...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nyt on minulle läheinen aihe. Tino Singh on nimittäin useita kertoja tervehtinyt minua. Jos näette hänen tervehtihvän jotakuta, niin minä saatan olla lähistöllä ja tällöin anonymiteettini olisi mennyttä. Täytynee ryhtyä käyttämään irtoviiksiä, jotta Tino Singh ei tunnista minua ja kukaan ei arvaa Tinon avulla minun olevan minä.

Tino Singh on niin hyvä ja jalo ihminen, että hän itse oli ohjelman parasta antia.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pelicansin kauden päättäjäisristeilyllä Jason Melong valittiin mukaan kisailuun. Mutta sitten jonkun mainoskatkon jälkeen ilmoitettiinkin, ettei Kanadan passi kelpaakaan. Täysi farssi koko ohjelma!

Linkki vie Jaskan tilastoihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös