Sport & media

  • 628 196
  • 2 055
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, VPS
Ja tähän sitten kysymys,laitan tähän kun oikein tiedä mihin sen tyrkkäisin....
Kuinka montaa teistä kiinnosti finaalien katsominen?

Itse taisin katsoa yhteensä 15 min.
Kun itse vanhaksi tulee niin Premier League ja vastaavat alkaa menemään huonon kiekkopelin edelle.
Ja kun itse kokenut aikoinaan esim Jokerit/HIFK-TPS finaalisarjoja niin olihan ne ihan eri maailmasta.

Etenkin fyysisyyden osalta mutta silloin oli liigassakin tähti pelaajia.
Tosiaan...tämän saa poistaakin jos ei saa olla tässä.
SM-Liigan finaaleja en katsonut lainkaan.

Kuningas jalkapallo, eli Veikkausliiga vie voiton ja siellä eri toten VPS:n mainiot otteet ja toisekseen koripallossa Kauhajoen Karhu Basketin mitalli otteet taas kerran.

Jääkiekkoa sitten kun miesten Mm-kisat alkavat ja Sporttia loppukesästä.
 

Rocco

Jäsen
Ja tähän sitten kysymys,laitan tähän kun oikein tiedä mihin sen tyrkkäisin....
Kuinka montaa teistä kiinnosti finaalien katsominen?
Katsoin tulokset teksti-tv:stä. Livekuvaa, tai sen tallennetta, katsoin vain sen verran kuin MTV3 oli laittanut nettiin tapauksesta Salminen - Heljanko.
 

flanderi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ja tähän sitten kysymys,laitan tähän kun oikein tiedä mihin sen tyrkkäisin....
Kuinka montaa teistä kiinnosti finaalien katsominen?

Itse taisin katsoa yhteensä 15 min.
Kun itse vanhaksi tulee niin Premier League ja vastaavat alkaa menemään huonon kiekkopelin edelle.
Ja kun itse kokenut aikoinaan esim Jokerit/HIFK-TPS finaalisarjoja niin olihan ne ihan eri maailmasta.

Etenkin fyysisyyden osalta mutta silloin oli liigassakin tähti pelaajia.
Tosiaan...tämän saa poistaakin jos ei saa olla tässä.
Oma Liigan seuraaminen pyörii käytännössä vain Sportin ympärillä. Saatan sieltä täältä katsoa pelin satunnaisesti. Kun Sportin pelit loppuu niin seurannassa bundesliiga, veikkausliiga ja änärin pleijarit. Eipä noi MM-kisatkaan ole sama asia enään kun nuorempana. Jos Leppänen on joukkueessa, katson joitakin pelejä.
 

teukka2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ja tähän sitten kysymys,laitan tähän kun oikein tiedä mihin sen tyrkkäisin....
Kuinka montaa teistä kiinnosti finaalien katsominen?

Itse taisin katsoa yhteensä 15 min.
Kun itse vanhaksi tulee niin Premier League ja vastaavat alkaa menemään huonon kiekkopelin edelle.
Ja kun itse kokenut aikoinaan esim Jokerit/HIFK-TPS finaalisarjoja niin olihan ne ihan eri maailmasta.

Etenkin fyysisyyden osalta mutta silloin oli liigassakin tähti pelaajia.
Tosiaan...tämän saa poistaakin jos ei saa olla tässä.
Kyllä oon kaikki finaalimatsit kattonu.
Etenkin KalPan matsit tuli seurattua, täytyy todeta, ettei Sport huonolle jengille hävinnyt sääleissä.
Pelicansin tekemistä oli myös ilo katsoa. Ei riittänyt partaveijarin miljoonamiehiä vastaan, mutta tykkäsin Pelsujen tavasta pelata.
Nyt alkaa tylsät kuukaudet, kun ei oo mitään seurattavaa urheilua vähään aikaan, potkupalloa kun en jaksa katsoa kovin montaa minuuttia. Aina on joku neiti kiemurtelemassa tuskissaan nurmella, kun vähänkin on hipaistu.
Toisaalta Pariisin olympialaisia varmaan tulee kesällä väijyttyä ennen kuin lätkäkausi taas alkaa.
 

Redandwhite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ja tähän sitten kysymys,laitan tähän kun oikein tiedä mihin sen tyrkkäisin....
Kuinka montaa teistä kiinnosti finaalien katsominen?

Itse taisin katsoa yhteensä 15 min.
Kun itse vanhaksi tulee niin Premier League ja vastaavat alkaa menemään huonon kiekkopelin edelle.
Ja kun itse kokenut aikoinaan esim Jokerit/HIFK-TPS finaalisarjoja niin olihan ne ihan eri maailmasta.

Etenkin fyysisyyden osalta mutta silloin oli liigassakin tähti pelaajia.
Tosiaan...tämän saa poistaakin jos ei saa olla tässä.
En katsonut sekuntiakaan. Kaksi kertaa katoin ottelusarjan tilanteen. Toisen pelin ja ratkaisupelin jälkeen.
 

Bastard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei koskaan mitään voittava se on Sport
Kyllä oon kaikki finaalimatsit kattonu.
Etenkin KalPan matsit tuli seurattua, täytyy todeta, ettei Sport huonolle jengille hävinnyt sääleissä.
Pelicansin tekemistä oli myös ilo katsoa. Ei riittänyt partaveijarin miljoonamiehiä vastaan, mutta tykkäsin Pelsujen tavasta pelata.
Nyt alkaa tylsät kuukaudet, kun ei oo mitään seurattavaa urheilua vähään aikaan, potkupalloa kun en jaksa katsoa kovin montaa minuuttia. Aina on joku neiti kiemurtelemassa tuskissaan nurmella, kun vähänkin on hipaistu.
Toisaalta Pariisin olympialaisia varmaan tulee kesällä väijyttyä ennen kuin lätkäkausi taas alkaa.
Hyvä kun kaikille riittää mielenkiintoisia lajeja seurattavaksi.
Itselleni käynyt iän myötä niin,ettei jääkiekossa tahdo mielenkiinto enään riittää kuin oman joukkueen peleihin ja tiettyihin mm--kisojen ja muiden arvoturnauksien otteluihin. Jotenkin jalkapallo tosiaan nostaa mielenkiinnon suhteen profiiliaan kun vanhaksi tulee. Itselläni tuli futiksen suhteen mitta täyteen kun puoli elämää sitä harrastin ja pelasin mutta nyt se on taas tullut takaisin.Ja mikäs siinä,molemmat lajit hienoja , turha kehitellä mitään viha suhteita.

:-) ja sitten siihen futareiden kuolemaa muistuttaviin loukkaantumisiin. Taatusti sitä on ja halveksin minäkin noita ja toivoisin siitä näille vähintään varoitusta tai jopa punaista korttia.(esim Pepe Portugalin joukkueesta,tod. vastenmielinen tyyppi).

Toki ei kaikki sitä harrasta,esim Messi tai Lewandowski....ei nämä pyöri 100 metriä pitkin nurmea vaikka taatusti tulee kipeää joskus.
Ja vaikka loukkaantuminen ei aina näytä livenä miltään mutta kaikki jotka sarjapelejä ovat pelanneet tietävät ,että toimintakyky katoaa hetkeksi kun saat 100 km/h tulevan pallon rintaan tai vatsaan....
tai vastustajan nappulat uppoavat jalkaasi....tai vastustaja polkaisee jalkapöytään...tai se josta itse kärsin eniten ..."mukavan" potkun sääriluuhun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös