Pokerikeskustelu

  • 901 860
  • 6 377

ticotico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Ny Rangers
No niin, tulipahan kokeiltua tota partypokeria, ja nopeasti tuli toi 250 rakekättä täyteen..aika uskomatonta että ilman penninkään panostusta on nyt 230 taalaa partyn pelitilillä, nyt sitten voisin kokeilla kotiutusta eli neuvokaas mikä olisi helpoin tapa kotiuttaa, luottokorttia kun en omista...
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Noose kirjoitti:
Ai puoli vuotta? Aika kovat vaatimukset.

Nettimaailmassa jakoja saa niin paljon aikaiseksi, että kyllähän tuo nyt parissa kuukaudessa selviää. Livessä sitten tietysti eri asia.
Toki tässä vertasin omaan pelitahtiini. En sitten osaa sanoa nopeasti, että kuinka monta kättä pelaan puolessa vuodessa.
 

Morgoth

Jäsen
'Psyykkaminen' netissä?

Pelailen tuossa viime yönä short NL50-pyödässä ja olin hieman väsynytkin ja kortti ei käynyt ollenkaan ja pelaaminen oli lähes pelkkaa foldailua, kun vain 27o lappuja tuli kuoraan.

Pöydän iso stack heittää koko ajan jotain läppää chattiin ja aloin itsekin kirjoittamaan jotain ja vähän vittuilemaankin tälle tyypille. Yllätys oli melkoinen, kun kaveri selvästi hiiltyi kirjoittelusta. Voitin pari pottia kaverilta ja kirjoittelu vain yltyi ja ko. sankarin peli lähti ihan lapsasista. 20 minuutissa mies oli jo menettänyt koko stäkkinsä josta itse onnistuin riistämään ison osan ja vimeisessä potissa sain vielä naulat käteen ja sain kaikki rahat sisään ennen preflop ja kaverin kädestä paljastuu huikea 58o. Sen jälkeen chatti tuli niin täyteen tekstiä, että menin nukkumaan :)

En ole ikinä harrastanut tuollaista tai edes lukenut chatteja, mutta kieltämättä aika huvittava kokemus, kun sai yhden pelaajan ihan pois tolaltaan.

Onko muilla vastaavia kokemuksia?
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Morgoth kirjoitti:
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
On. Oma peli voi seota ihan totaalisesti jos lähtee näihin hommiin mukaan. Pelasin täydessä pöydässä yhtä maniakkia vastaan, joka jatkuvasti kävi sananvaihtoa toisen pelaajan kanssa. NL50-pöydässä raha liikkui kummasti ja potit olivat pahimmillaan lähes kaksisataa dollaria. Lopulta lähdin itsekin mukaan sanailuun ja olin siihen asti pitänyt pääni lähes kylmänä ja voittoa oli yli sata dollaria kyseisestä pöydästä. Sitten kävi niin, että floppasin täyskäden, riverille asti lievää korotusta, jonka jälkeen kuumakalle veti yli sata dollaria hiluja keskelle. Ajattelin, että homma selvä, väri tai suora vastassa ja maksoin. Siellä oli sitten riverillä tullut akka yseillä täyskäsi ja kaikki meni. Heti tuli mieleen, että mitäs menin mukaan jauhamaan shittiä. Ego pääsi irti ja lopputulos oli ansaittu. Yleensä kun hilut oli keskellä, oli maniakilla paras käsi.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Eipä näytä ilmestyvän niitä bonuksia PartyPokerille. Kaikki tein niinkuin pitikin, ainakin mielestäni. Mailiin ei vastata. Taitaa olla viisainta jättää koko saitti rauhaan. Vaikuttaa tosi epämääräiseltä...
 

Morgoth

Jäsen
Jukan takahiukset kirjoitti:
Eipä näytä ilmestyvän niitä bonuksia PartyPokerille. Kaikki tein niinkuin pitikin, ainakin mielestäni. Mailiin ei vastata. Taitaa olla viisainta jättää koko saitti rauhaan. Vaikuttaa tosi epämääräiseltä...

Itse sain ne noin muutamassa tunnissa eli teit jotain väärin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Tarkoitus oli pelata PAF Freeroll maltilla ja fiksusti. Vituiksi meni.

Ekaan käteen AA. Ajattelin että en mokaa tätä laittamalla all-in ja häviämällä ilmaisturnauksen maniaceille. Laitan bet 100. Neljä maksaa.

Floppiin 37T. Joku laittaa 400, vastaan all-inilla toivona pudottaa kaikki.

Muut tippuvat, betsaaja kallaa. Mulla siis AA, sillä KT, turniin 2 ja riveriin T.

The end, prkl.
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
En tiedä onko sittareissa olemassa jonkinlainen herrasmiessääntö sitout-pelaajia kohtaan. Tästä huolimatta huvitti, kun jatkuvasti sitouttina ollut pelaaja oli big blindillä ja small blindiin mennessä kaikki muut olivat foldannet. SB kiltisti maksoi erotuksen ja checkaili riverille häviten käden. Oli siinä taas ihmettelemistä. Sama jannu tsemppasi useampaan kertaan samalla lailla.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Milhouse Nixon kirjoitti:
En tiedä onko sittareissa olemassa jonkinlainen herrasmiessääntö sitout-pelaajia kohtaan. Tästä huolimatta huvitti, kun jatkuvasti sitouttina ollut pelaaja oli big blindillä ja small blindiin mennessä kaikki muut olivat foldannet. SB kiltisti maksoi erotuksen ja checkaili riverille häviten käden. Oli siinä taas ihmettelemistä. Sama jannu tsemppasi useampaan kertaan samalla lailla.

Helvettiin vaan kaikki herrasmiessäännöt, kun pelataan rahasta. Jos jollakin on varaa olla herrasmies rahapeleissä, niin olkoot minun puolesta. Itse kyllä käytän tuommoiset tilanteet joka kerta hyödykseni.
 

Sid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Maple Leafs, Liverpool F.C.
Milhouse Nixon kirjoitti:
En tiedä onko sittareissa olemassa jonkinlainen herrasmiessääntö sitout-pelaajia kohtaan. Tästä huolimatta huvitti, kun jatkuvasti sitouttina ollut pelaaja oli big blindillä ja small blindiin mennessä kaikki muut olivat foldannet. SB kiltisti maksoi erotuksen ja checkaili riverille häviten käden. Oli siinä taas ihmettelemistä. Sama jannu tsemppasi useampaan kertaan samalla lailla.
ISH:n tavoin pelasin tänään PAFfin freerollia. Ihmettelin, kun yhdessä pöydässä oli 5/10 away -pelaajaa ja jengi limppasi/checkasi jopa buttonista. Ihmettelen, jos ei pöytää seurata sen vertaa.

Tänään pelasin ensimmäisen kerran PAFfilla, enkä välttämättä ainakaan freerolleja toiste pelaa, jos ei ihan ajantappona. Ehkä voittaja pääsee kohtuullisille liksoille tuossa, mutta 500$/1700 pelaajaa (top 200 paid) kuulostaa aika turhalta.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
InSideHockey kirjoitti:
Tarkoitus oli pelata PAF Freeroll maltilla ja fiksusti. Vituiksi meni.

Ekaan käteen AA. Ajattelin että en mokaa tätä laittamalla all-in ja häviämällä ilmaisturnauksen maniaceille. Laitan bet 100. Neljä maksaa.

Floppiin 37T. Joku laittaa 400, vastaan all-inilla toivona pudottaa kaikki.

Muut tippuvat, betsaaja kallaa. Mulla siis AA, sillä KT, turniin 2 ja riveriin T.

The end, prkl.

Ja kyllä prkl laitat, ja tarvittaessa häviät niille jotka maksavat ollessaan kaukana jäljessä. Tai vaihtoehtoisesti voit sulkea clientin ja kirjoittaa päiväkirjaan että et pidä pokerista.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Gallup

Sellaista ajattelin tiedustella arvon pelaajilta, että mikä mahtaa olla vaikein osa Hold'emia? Pre-flop, flop, turn vai river? Itse olen vakaasti kallistumassa turnin puolelle.
 

Morgoth

Jäsen
Sid kirjoitti:
Ehkä voittaja pääsee kohtuullisille liksoille tuossa, mutta 500$/1700 pelaajaa (top 200 paid) kuulostaa aika turhalta.

Ihan turha hommaa ovat tuollaiset freerollit jossa ei ole mitään kunnon palkintoa. Pahimmassa tapauksessa pelataan yli neljä tuntia ja palkka on pari euroa ja siihekin yltää kerran kymmenestä yrityksestä. En ymmärrä miksi porukka jaksaa tahkota noita. Rahapyödässä tuon saa hetkessä kasaan....

Ainoat freerollit joissa on järkeä on sellaiset joissa on oikeasti isot palkinnot, mutta niitä on kovin harvoin.
 

Morgoth

Jäsen
sopuli kirjoitti:
Sellaista ajattelin tiedustella arvon pelaajilta, että mikä mahtaa olla vaikein osa Hold'emia? Pre-flop, flop, turn vai river? Itse olen vakaasti kallistumassa turnin puolelle.

Yleensä floppi ja sen jälkeinen peli. En väitä ole mikään mestari pre-flop pelissä, mutta se on jotenkin aika suoraviivaista ja ratkaisut eivät ole niin vaikeita, floppikin menee vielä, mutta turnissa tuntuu joskus tulevan ihan mahdottoman hankalia tilanteita.

Joku voisi kirjoittaa kirjan turnista. Tulisi varmaan melkoinen raamattu :)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Morgoth kirjoitti:
Joku voisi kirjoittaa kirjan turnista. Tulisi varmaan melkoinen raamattu :)

Melkeinpä inhottavin tilanne on sellainen, jossa pelaat OOP kaveria vastaan, joka osaa ns. floatingin. Korotat pre-flop, toinen maksaa ja floppi on sen näköinen, että ei osunut. Vedät flopilla continuation betin ja kaveri maksaa. Turnilla on tuon jälkeen hirvittävän vaikeaa lähteä enää lyömään, ja toinen vie usein potin ilman juuri minkään näköistä kättä. Toimii tuo tosin positiossakin. kaveri checkaa, sinä betsaat ja toinen maksaa. Sitten tulee turnilla 3/4 pottia ja meikäläiseltä foldi perään.
 

ticotico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Ny Rangers
shekin lunastus

Onko kellään kokemusta rahojen nostosta shekillä? Voitin partypokerista 300 taalaa ja nostin rahat shekkinä. Fedex toi shekin äsken kotia, ja shekissä lukee: If you live outside England, please allow 2-3 weeks after deposit for you funds to clear into your Bank Account. eli ei toi shekillä nostaminen sitten kovin nopeaa taida ollakaan...?
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Pitänee kehua Paffia.

Täällä olikin joskus aikaisemmin puhetta siitä, jos kone/palvelin jumii voiko saada rahojaan takaisin. Itselläni Paffin 50+4 turnauksessa palvelin jumi sen verran pahasti etten nähnyt kortteja tarpeeksi ajoissa tai sitten en edes kerennyt tekemään ratkaisuja.

Lähetin Paffille asiallisen palautteen ja nyt antavat minulle uuden ilmaisen osallistumisen. Olen todella tyytyväinen miten hoitivat asian.

Tämä nyt tiedoksi kaikille, joilla ongelmia pelifimojen kanssa. Asiallisella palautteella olen aina ollut tyytyväinen ratkaisuun jolla asian hoitavat.
 
Paffin risteily

Miten laivaturnaukseen osallistujilla meni pelit? Omalla kohdalla turnaus loppui suhteelliseen lyhyeen, kun typerän bluffiyrityksen jälkeen vastustajalla oli flopatut neloset. Ansaitusti tuli lähtö huonon pelin jälkeen. Tulipahan ainakin vähän kokemusta isommista live-peleistä.

Paffille päin menee kyllä kiitokset turnauksesta. Järjestelyt toimivat epäilyistä huolimatta erinomaisesti. Näitä lisää.
 
Suosikkijoukkue
mikähän tuo olis....
Primalla (nordicbet, royal vegas....) pelaavat...

Jos joku kaipailis kohtalaisen hyvää (+36%) rakebacktarjousta, niin minun kautta voi yv:llä moista kysyä. Siis tämä niille, jotka jo pelaavat nordicbetillä tai muualla (www.primapoker.com) priman verkoissa, eivätkä omista rakebakkia ollenkaan (eli tuhlaavat rahaa) . EN jaksanu koko nettiä tonkia, onko tämä edes hyvä tarjous,mutta kun kerran mulla on mahku jatkaa sitä eteenpäin, niin pannaan nyt ainakin se tähän näytille. Kiitos!
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
JHT kirjoitti:
Miten laivaturnaukseen osallistujilla meni pelit? Omalla kohdalla turnaus loppui suhteelliseen lyhyeen, kun typerän bluffiyrityksen jälkeen vastustajalla oli flopatut neloset. Ansaitusti tuli lähtö huonon pelin jälkeen. Tulipahan ainakin vähän kokemusta isommista live-peleistä.

Paffille päin menee kyllä kiitokset turnauksesta. Järjestelyt toimivat epäilyistä huolimatta erinomaisesti. Näitä lisää.
Persiillehän se meni. Jossain parin kympin tienoilla pihalle ja jäi ekan illan sittarit pelaamatta. Olihan tuo aika eri meininkiä kuin missään aiemmin livenä pelaamassani turnauksessa. On ihan eri asia lätkiä GCH:n 300 alkustackilla turboturnauksessa, kun tuossa 4000 alkustackin hitaassa blindien nousussa.

Alussa pari hyvää kättä (AA ja KK) ja stäckki kasvoi ihan kivasti. Välillä taas ihan selkeästi paremmat pelaajat veivät kuin (sitä kuuluisaa -A Mertaranta) litranmittaa. Ihan hauskaa oli. Ja parin viikon päästä uusi yritys.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
JHT kirjoitti:
Miten laivaturnaukseen osallistujilla meni pelit? Omalla kohdalla turnaus loppui suhteelliseen lyhyeen, kun typerän bluffiyrityksen jälkeen vastustajalla oli flopatut neloset. Ansaitusti tuli lähtö huonon pelin jälkeen. Tulipahan ainakin vähän kokemusta isommista live-peleistä.

Paffille päin menee kyllä kiitokset turnauksesta. Järjestelyt toimivat epäilyistä huolimatta erinomaisesti. Näitä lisää.

Tuosta kädestä taisimme laivalla keskustellakin.

Itse taas lähdin periaatteessa myös omaa tyhmyyttäni lauluun. Alussa stack kasvoi jonnekin 7000+, mutta sitten pari huonompaa kättä söi huolella stackia. Ruokailun alkaessa (neljän tason jälkeen) stack oli himpun yli alkustackin ja sitten kuudennella tasolla tuli lähtö. En sitten ole ihan kaikista kipeistäni ihan varmoja, kaksi perättäistä AKo:a käteen, molemmissa normireissut ja pari katsojaa, ja pikkukorttien flopissa alkaa vihut puskemaan urakalla. Hyvin söi stackia myös BB:ssa saatu KK SB:n mentyä pre-flop all-in vajaalla parilla tonnilla A6o:lla, toimihan se ässämagneetti taas. Sijoitus oli jossain kakkosella alkavien keskivaiheilla, mutta eipä niitä taidettu kirjata sen suhteen.

Toisaalta taas toisinpäin kävi tuuri sittarissa, kun puskin short-stackina pre-flopissa K3s:lla merkit keskelle, vastassa oli KK - floppiin 238rb, turn 3, river joku roska.
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, mitä itsekukin tekisi seuraavassa tilanteessa:
Kaikki kortit jaettu, pöydällä kolmoset ja pieniä kortteja, itsellä kurkopari kourassa ja vastapuoli pistää all-in.

Kuten kysymyksestä voi päätellä, mukaan mentiin ja hävittiin ässäparille. Todennäköisyyshän tuolle on aika pieni, mutta silti harmittaa...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
tty_01 kirjoitti:
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, mitä itsekukin tekisi seuraavassa tilanteessa:
Kaikki kortit jaettu, pöydällä kolmoset ja pieniä kortteja, itsellä kurkopari kourassa ja vastapuoli pistää all-in.

Kuten kysymyksestä voi päätellä, mukaan mentiin ja hävittiin ässäparille. Todennäköisyyshän tuolle on aika pieni, mutta silti harmittaa...
Riippuu ihan siitä, mitä preflopissa on tapahtunut. Mutta jokainenhan voi laskea todennäköisyydet sille, että toisella olisi ässät. Kymmenen hengen pöydässä se on noin 5%, joten kohtuullisen epätodennäköistä. Ihan allright call.

edit: Vittu, ässät hanskaan ja kone kaatui..
edit2: tuon ässien todarin vetäsin n. 10/220, joka ei ole ihan oikea, mutta pertit antavat toivottavasti tarkemman luvun..
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös