Pokerikeskustelu

  • 901 860
  • 6 377

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Nyt kun alettiin listaamaan niitä vittumaisia käsiä, niin tästä saatte...

Tuulettelin tuossa turnilla jo, että nyt osui meikäläisen täyskäsi tripsejä vastaan, mutta toisin kävi:)

Prima Poker skin
No Limit Holdem Ring game
Blinds: $0.50/$1.00
5 players
Converter

Stack sizes:
UTG: $93.25
CO: $108.00
Hero: $90.45
SB: $118.50
BB: $205.35

Pre-flop: (5 players) Hero is Button with 4s 4d
UTG raises to $4, CO folds, Hero calls, 2 folds.

Flop: 3c Jd 4c ($9.5, 2 players)
UTG checks, Hero bets $7, UTG calls.

Turn: Jh ($23.5, 2 players)
UTG checks, Hero bets $18, UTG raises to $36, Hero raises all-in $61.45, UTG calls.

River: 7d ($164.4, 1 player + 1 all-in - Main pot: $146.4, Sidepot 1: $18)


Results:
Final pot: $164.4
UTG shows Jc Js
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Morgoth kirjoitti:
Tosin kun katselee käsihistoriaa niin pelikin on hirvittävää, vaikka korttikaan ei käy. Ihan hyödyllisiä nämä pokeriohjelmat. Huomaa, että ei se tappio ihan pelkästään huonoista korteistakaan johdu vaan näköjään koko pelikin menee ihan hirveäksi.

Itselläni tuo tulee ilmi, jos tulee kunnon maniac pöytään, eikä kortti käy millään. Tappiota tulee oikein kunnolla, kun ei pää tuppaa kestämään. Eiköhän tuo kokemuksen kautta parannu, mutta kärsivällisyys ei meinaa riittää, kun muutamat buy-init napsahtaa ensin kaverin taskuun.
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Morgoth kirjoitti:
That's poker! :) Itse sain vihun all-in preflop. Itsellä AA ja vihullaa KK. Eikö pyötään tulee suora ja potti jakoon. Mikäköhän tuonkin todennäköisyys on?
Eilen pelasin 30 pelaajan turnausta. HU menossa, jossa kummallakin jotakuinkin 15 000 stackki ja seuraava jako:

Minä (SB 250): Ah Ac
Toinen (BB 500): As Qs
Minä calls
Toinen bets 500
Minä all-in
Toinen calls all-in
Extra chips returned to Minä

Kaveri saa tietenkin riveriltä patavärin. Yleensä nielen tappiot kuin mies, mutta otti päähän, kun kaveri oli kuittaillut muille koko ajan tyyliin chicken jne. Nyt sitten kysyin että lucky? Niin vastaus, että it was suited...
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Milhouse Nixon kirjoitti:
I had aces! Koin tässä yhden pahimmista tilanteista mitä pokerissa voi tapahtua. Saan käteen ässät.

Kyllä se vaan vittumaisinta pokerissa on saada käteen se KK, ja kaverille AA. Näin on lähteny allekirjoittaneelta kerran tunnin sisään kaksi buy-iniä.

Tässä yksi päivä tuli taas sellainen table coach vastaan että meinasi melkein vituttaa. Käteen KK, korotin reilummin, kaveri maksaa. pöytään AXX, löin kaksi taalaa selvittääkseni onko siellä se ässä. No kaveri maksoi, eli näyttää olevan.

Turnilla pöytään kolmas pata, pöydässä As, kaveri checkaa edellä. Päätin myös checkata, neljäs pata riveriltä. Löin potin, kaveri maksaa. Sitten alkoi koulutus.


TC: lucky
OBR: You gave the free card

TC:betting with KK on A board is pretty stupid anyway

No minä olen vähän eri mieltä, korotukseni PF kertoi hyvästä kädestä, ja jos vastassa olisi jotain muuta kuin Ax, tulisi potti kotiin. Vettä myllyyn:

OBR: gee, you're right. i should have folded...

Kaveri nokitti:

TC: nevermind, stupid play will get you soon

Nämä siis ulkomuistista, lisäsin tuon jälkeen vielä kyllä bensaa haukkumalla kaverin maksua, vaikka sillä oli Qs. Siitä sitten sateli vielä kaikennäköistä urpottelua.
 

Morgoth

Jäsen
There is no justice in poker

Fosse kirjoitti:
Eilen pelasin 30 pelaajan turnausta. HU menossa, jossa kummallakin jotakuinkin 15 000 stackki ja seuraava jako:

Karvain tippuminen turnauksessa on, että mulle käteen AKo ja kaverilla myös AKo, mutta eikö tämä saa värin! Voiko huonommin enää juuri käydä preflop all-in tilanteissa?

Heh, lisäksi muutaman kerran kun on pelannut useampaa pöytää ja on sohlannut hiiren kanssa ja vahingossa painanut FOLD, kun kädessä on AA tai KK ja on jo rahaa on jo kivasti kiinni... Lisäksi joskus mennyt hole cardsit ja floppi sekaisin eri pyödissä ja on tullut mielenkintoisia korotuksia mielenkiintoisilla käsillä :)

Muuten kumma juttu, että ei tule juuri niitä onnekaita ohivetoja mieleen, mutta tuollaiset karvaat tappiot muistaa turhankin hyvin...
 
Viimeksi muokattu:

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olin tuossa mäännäpäivänä vähän jäljessä ennen ja itseasiassa jälkeenkin floppia. Pelattiin kavereiden kanssa livepokeria pikkurahasta ja päätin huijata potin itselleni 27 offareilla (niitä on niin kiva näyttää kun muut kippaa). Harmi vaan että kaverilla oli AA kädessä ja hilut lähti keskelle. Sain floppiin seiskan, mutta ihan ohi en päässyt. Olisin mennyt kyllä all-in vaikka olisin tiennytkin että siellä on naulat vastassa. Olisi se ollut niin legendaarista vetää ohi :)
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Morgoth kirjoitti:
Karvain tippuminen turnauksessa on, että mulle käteen AKo ja kaverilla myös AKo, mutta eikö tämä saa värin! Voiko huonommin enää juuri käydä preflop all-in tilanteissa?

Samankaltaista on nähty. Ei osunut omalle kohdalle, mutta samaan pöytään turnauksessa. Muutama pelaaja reissutteli toisiaan pre-flop, kunnes toinen löi hilut keskelle ja toinen perässä. Molemmilla oli AA, toinen voitti värillä. Hävinneellä kaatui vati ihan totaalisesti.

Itseni karvain tippuminen on ehkä kärkikortilla flopattu setti rainbow-floppiin, jossa ei suoran riskiä. Edeltä betattiin, nykäisin pienemmällä stackilla all-in, toinen mietti hetken ja katsoi. Kaksi ylikorttia samaa maata kuin yksi flopin korteista, vihu sai runner-runner-värin. Ja minä ulos. Oddsini oli muistaakseni 97,6% voittoon tuossa flopin jälkeisessä tilanteessa.

Mutta pokeri on välillä tällaista. Turha näitä on jäädä sen enempää jauhamaan. Faktaa on kuitenkin se, että hyvä pelaaja antaa muille bad beateja huomattavasti harvemmin kuin huonot hyville. Hyvät pelaajat nimittäin harvoin maksavat tilanteissa, jossa ovat julmetusti perässä.
 

Morgoth

Jäsen
E kirjoitti:
Mutta pokeri on välillä tällaista. Turha näitä on jäädä sen enempää jauhamaan. Faktaa on kuitenkin se, että hyvä pelaaja antaa muille bad beateja

Näin on se. Alussa kun ei ollut hirveästi pelannut tuollaista tilanteista meni 'kuppi ihan täysin nurin', mutta mitä enemmän sitä pelaa ja näkee tilanteita niin noihin osaa jo suhtautua vähän paremmin, vaikka tosin ainahan se kirpasee kun omalle kohdalle osuus.

Onko joku voittanut muuten näitä bad beat-potteja? Nordicilla tai primallahan pitää ilmeisesti vain pelata erikseen 'bad beat'-pöydissä, jotta sen voisi edes saada? Pokerihuoneella ilmeisesti mahdollista saada se kaikista pyödissö? Jotenkin ne ehdot tuntuu niissä vain aika toivottomilta. Esim, olenkohan itse saanut puolen vuoden pelailun aikana yhden värisuoran.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lauantaina joku yritti varastaa blindit turnauksen loppuvaiheessa vähän ennen rahasijoille pääsyä 26o -kädellä menemällä all in. Vastaan asettui KK hieman pienemällä stackilla. Floppiin tuli x66 ja turn sekä river jotain roskaa. Aika paha bad beat!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Päivän huumoripläjäys, eli temppu nimeltä väärä namiska...

Prima Poker skin
No Limit Holdem Ring game
Blinds: $0.50/$1.00
6 players
Converter

Stack sizes:
UTG: $18.80
UTG+1: $62.75
CO: $117.85
Button: $102.80
Hero: $238.76
BB: $70.50

Pre-flop: (6 players) Hero is SB with As 6s
2 folds, CO raises to $4, Button folds, Hero calls, BB folds.

Flop: 4d 7h 5c ($9, 2 players)
Hero bets $6, CO raises to $18, Hero calls.

Turn: 3d ($45, 2 players)
Hero checks, CO bets $23, Hero folds.
Uncalled bets: $23 returned to CO.

Results:
Final pot: $45
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Hohhoijjaa... Nyt ei mene putkeen, ei.

Veti sitten pokerroomin daily turnauksessa kaveri kolmella outilla multa riverillä väh. 1000$ tienestit... Ei vaan tunnu nyt perkele mikään natsaavan. Tarttee varmaan siirtyä vitutusketjuun.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
peno kirjoitti:
Hohhoijjaa... Nyt ei mene putkeen, ei.

Veti sitten pokerroomin daily turnauksessa kaveri kolmella outilla multa riverillä väh. 1000$ tienestit... Ei vaan tunnu nyt perkele mikään natsaavan. Tarttee varmaan siirtyä vitutusketjuun.

Ei mene täälläkään, viime tunnin saldoa.

Kaksi kertaa turnauksessa kaikki hilut tiskissä pre-flop,

Ensimmäinen:

minulla KJrb, kaverilla KTrb. Flop: roskaa, turn roskaa, river T. Minä ulos turnauksesta.

Toinen kerta: Maksoin ison blindin, lähdin mukaan 29rb:llä checkillä. Flop: Qc2d9s. Kaveri all in. Minä tietenkin mukaan. Hänellä Ks7s. Turn: roska-s, vielä näytti hyvältä, ainoa mahku kaverilla saada riverillä joku pata. Sieltähän sekin tuli. You were placed 400 something... Paska pata perkele.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voitettuja turnaus-buy-inejä ei varmaan primalla saa muutettua rahaksi? Voitin O8-turnauksessa paikan seuraavaan WSOP-satelliittiin, mutta turnauspäivänä mulla taitaa olla muuta menoa.

Olisi perkele pitänyt yrittää pudota kolmantena, ja saada rahaa.

Kyseessä nyt oli kuitenkin vasta satelliittin satelliitti, eli palkintoturnauksesta voittaa vasta paikan turnaukseen josta mennään WSOP:hen. Sitä en kyllä jättäisi pikkumenojen takia käyttämättä, sen verran hotsittaisi mennä Vegasiin pelaamaan omppua fisujen kanssa.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
OneBigRed kirjoitti:
Voitettuja turnaus-buy-inejä ei varmaan primalla saa muutettua rahaksi? Voitin O8-turnauksessa paikan seuraavaan WSOP-satelliittiin, mutta turnauspäivänä mulla taitaa olla muuta menoa.

Olisi perkele pitänyt yrittää pudota kolmantena, ja saada rahaa.

Kyseessä nyt oli kuitenkin vasta satelliittin satelliitti, eli palkintoturnauksesta voittaa vasta paikan turnaukseen josta mennään WSOP:hen. Sitä en kyllä jättäisi pikkumenojen takia käyttämättä, sen verran hotsittaisi mennä Vegasiin pelaamaan omppua fisujen kanssa.

Koeta siirtää osallistumista myöhempään satelliittiin. Pitäisi onnistua, kannattaa ainakin kokeilla.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
OneBigRed kirjoitti:
Voitettuja turnaus-buy-inejä ei varmaan primalla saa muutettua rahaksi? Voitin O8-turnauksessa paikan seuraavaan WSOP-satelliittiin, mutta turnauspäivänä mulla taitaa olla muuta menoa.

Olisi perkele pitänyt yrittää pudota kolmantena, ja saada rahaa.

Kyseessä nyt oli kuitenkin vasta satelliittin satelliitti, eli palkintoturnauksesta voittaa vasta paikan turnaukseen josta mennään WSOP:hen. Sitä en kyllä jättäisi pikkumenojen takia käyttämättä, sen verran hotsittaisi mennä Vegasiin pelaamaan omppua fisujen kanssa.
Kieltämättä kuulostaa vähän omituiselta, että lippu on juuri seuraavaan satellittiin. Luulisi, ettei sillä ole merkitystä, onko se seuraava vai sitä seuraava satelliitti.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikko78 kirjoitti:
Koeta siirtää osallistumista myöhempään satelliittiin. Pitäisi onnistua, kannattaa ainakin kokeilla.

Näyttää olevan viimeinen satelliitti, ja varmaan onkin, kun finaali on viikon päässä tuosta (10.6/17.6).

Hauptmann kirjoitti:
Kieltämättä kuulostaa vähän omituiselta, että lippu on juuri seuraavaan satellittiin. Luulisi, ettei sillä ole merkitystä, onko se seuraava vai sitä seuraava satelliitti.

Turnauksen palkintona oli osallistuminen turnaukseen nro:xxxxxxx, ja heti turnauksen päätyttyä oli nimeni tuon palkintoturnauksen osallistujalistassa.

Kysyin asiaa myös NordicBetiltä, ei kuulemma Primalla onnistu vaihto käteiseen. "Sorry for any inconvinience".

No, tappiota ei tullut kuin osallistumisen n.6$, tai sitten reilu 60$, miten tuon nyt haluaa laskea. On tosiaan kaverin häät tuona päivänä. Täytynee juoda ilmaista viinaa tuon edestä.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
OneBigRed kirjoitti:
Onko kiinnostusta pelata tänään JA-turnausta?

Ehdotukseni olisi potkaista liigaa käyntiin, ja vaikkapa O8-turnaus Poker Roomin verkossa?

Miten olisi tänään Omaha Hi (full table) ja Texas Hold'em heads-up-turnaus Pokerroomin verkossa?

EDIT: Ei pistetä vielä liigaa käyntiin kun varoitusaika niin lyhyt, jää moni halukas rannalle. Mutta nämä turnaukset saavat toimia harjoittelukautena ja teen näistäkin erilliset rankinglistat.
 
Viimeksi muokattu:

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Hyvä ideahan tuo on, ilmoitelkaa vaan kellonaika niin teidän osallistunko vaiko enkö. Omppua en hirveesti ole pelaillut, mutta perusasiat on kunnossa.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
lintu kirjoitti:
Miten olisi tänään Omaha Hi (full table) ja Texas Hold'em heads-up-turnaus Pokerroomin verkossa?

Pistin Omaha Hi-NL-turnauksen Pokerroomin verkkoon. Buy-in 5,5$ ja se alkaa 21.30

JHelppi's ja salasana tuttu ja turvallinen jatkis.

Edit: Jonkun toisen tehtävä Texas NL-HU-turnaus kun jokainen saa yhden turnauksen kerrallaan tonne verkkoon tehdä. Eli pistäkää 5,5$ buy-in, players per table 2 ja alkamisajankohdaksi vaikka 22:30, prize structure mieluiten flat, normaalit levelit ja freezeoutti.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
lintu kirjoitti:
Pistin Omaha Hi-NL-turnauksen Pokerroomin verkkoon. Buy-in 5,5$ ja se alkaa 21.30

JHelppi's ja salasana tuttu ja turvallinen jatkis.

Edit: Jonkun toisen tehtävä Texas NL-HU-turnaus kun jokainen saa yhden turnauksen kerrallaan tonne verkkoon tehdä. Eli pistäkää 5,5$ buy-in, players per table 2 ja alkamisajankohdaksi vaikka 22:30, prize structure mieluiten flat, normaalit levelit ja freezeoutti.

Mukana jos luoja suo. Olisin luonut jo tuon toisen, mutta Hollywood Pokerin client väittää ettei ainuttakaan private-turnausta ole, joten taitaa olla jotain häikkää. Luon myöhemmin nimellä 1BR's, samalla salasanalla, ellei joku muu ehdi ensin.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Ompussa ollaan mukana, mielelläni tulen myös Texas holdemin turneeseen jos joku saa kyhäiltyä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
mikähän tuo olis....
joo

voin kyhätä tuon holdemiturnauksenki, jos nyt löyty innoikkaita (ilmoittautukaa ensin alapuolella...), pelaan myös tuon ompun, vielä en ole rekisteröitynyt. Ensimmäistä kertaa kokeilla palstan tietäjien tasoa ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös