Pokerikeskustelu

  • 901 113
  • 6 377

Morgoth

Jäsen
Milhouse Nixon kirjoitti:
Olipas mahtava turnaus. Sain hyvia kortteja, mutta aina joku veti ilmeisesti ohi ja en voittanut yhtaa pottia. Sitten AJ kateen ja short stackina all-in.

Ihan kiva tuo oli, mutta nopeastihan se meni. Ei nelos-setti pitänyt väri&suoran vetoa vastaan. Sen jälkeen oltiinkin sitten "dead zonella" ja homma oli käytännössä menetetty, vaikka kerran tuplasin onnekkaasti mutta sitten 99 ei sitten pitänyt kahta vihua vastaan.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Tykkäsittekste mun all-inistä JTs:llä turneen alkupuolella? :) No juu, se oli vaan semmonen kehnohko varastusyritys, ei ehkä mikään fiksuin liike.
 

jerry

Jäsen
OneBigRed kirjoitti:
Juuh, voitto tuli. Aika pitkä HU oli spruktsia vastaan.
wp

Mulla kulki alussa mutta sitten tyssäs. Joutu heittää allin paskoilla flopin jälkeen.

Btw alussa vein sinua kun istuit mun takana, joten siitä jatketaan kohta.
 

Morgoth

Jäsen
sopuli kirjoitti:
Tykkäsittekste mun all-inistä JTs:llä turneen alkupuolella? :) No juu, se oli vaan semmonen kehnohko varastusyritys, ei ehkä mikään fiksuin liike.

Itseasiassa joo, koska muuten siihen pottiin olisi tullut tosi monta pelaajaa ja nyt mulla oli hyvät mahdollisuudet pysyä jatkossa, vaikka sitten J tulikin :) Enpä muista miten stäkkien koot meni ja paljonko oli potissa, mutta ehkä vähän turhan riskialtis liike siinä vaiheessa vielä...
 

jerry

Jäsen
Footless kirjoitti:
Mulle ainakin tuli ensimmäinen tilisiirto tilille saman tien, vartti tais mennä et tuli vastaus meiliin. Siitä on nyt pari kuukautta tosin jo, ehkä ovat muuttaneet käytäntöään.

Tällainen vastaus mulle tuli:

Hi jerry,

Because of security reasons we can`t predeposit the money, since this is
your first bankdeposit.

The money will be credited as soon as we have received them to our
bankaccount.

Have a nice day!

Best regards,

Anders-Jøran Nerheim
Team Nordicbet
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
jerry kirjoitti:
Btw alussa vein sinua kun istuit mun takana, joten siitä jatketaan kohta.

No niin tietysti. Olin kyllä ihan hukassa alkuun, mutta kun oli suht tiukkaan alkuun pelannu, niin sai myös korotuksille ja rereissuille kunnioitusta loppupuolella. Niillä nilkutettiin sitten ensin rahoille, ja lopulta voittoon.
 

jerry

Jäsen
OneBigRed kirjoitti:
No niin tietysti. Olin kyllä ihan hukassa alkuun, mutta kun oli suht tiukkaan alkuun pelannu, niin sai myös korotuksille ja rereissuille kunnioitusta loppupuolella. Niillä nilkutettiin sitten ensin rahoille, ja lopulta voittoon.

Joo, ei huonosti pelattu.
Mä uskalsin alkuun laittaa AJ:llä 500 betin vaikka pöydässä oli QQ. No liian rohkea peli kusee aina ennen rahasijoja.
 

eboz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,SUOMI,Ducks
Ekaa kertaa jatkoajan turnauksessa mukana ja ihan mukava kokemus oli, vaikka pelaajia oli vain 10. Korttikin tuntui osuvan kankean alun jälkeen ihan hyvin. Noutaja tuli sitten QQ:lla kun OBR:lle osui ässä floppiin, suurimman osan stackistani menetin hieman aikasemmin KQo:lla, kun metsästin väriä, joka OBR:lla osui jo floppiin. Jälkeenpäin ajateltuna ei mikään kovin fiksu liike.

Aloitin pokerin peluun "tosissani" noin 2vko sitten ja sijoitin Nordicbettiin 40$, joka sitten reilussa viikossa kasvoi 450 dollariin. Siitä ollaan sitten tultu alas ja lujaa ja nyt bankrolli näyttää 200 dollaria... Todella turhauttavaa ja tuntuu että kortti ei tahdo millään osua tai itellä on aina se toiseksi paras käsi tai kaveri vetää riverillä ohi. Toki on tullut tehtyä muutamia idioottimaisia ratkaisujakin. 5 tappiollista päivää putkeen sai minut sitten kirjakauppaan ja kouraani tarttui Pyysingin Pokerin käsikirja. Nyt yritän tosissani opiskella, jotta saisi taas rollin nousuun. Kuinkas pitkiä tappioputkia on jatkoajan pokeripelureille tullut?
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Perkule, oli likellä etten päässyt Pokerroomin Big-deal turnaukseen. Siellä pelaavat tietävät, kuinka isoista rahoista tuossa turnauksessa on kyse. 40+4$ qualifying turneessa olin hilkulla saada tuon 300+20$ lipun kyseiseen pääturnaukseen, mutta ei väkisin stna!

Niin, Big-dealissahan on quaranteed 80 000$, ja jos turnee tulee täyteen, niin tuo potti kohoaa 450 000$. Voittajahan saa tuosta n.10-40%(?) riippuen pelaajamäärästä, joten olishan se turnaus maistunut...

Ja älkää sanoko, että osta suoraan itsesi sisään, sillä tuo 320$ on hiukan liikaa meikäläiselle. =)
 
Viimeksi muokattu:

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Kivaahan tuo turnauspelaaminen oli, ja kun korttikin kävi mukavasti, niin päästiin loppukahinoihin asti. Varsinkin ensimmäisessä turneessa HU:ssa OBR alisti meikäläistä. En oikein päässyt irti rahapöytämeiningistä ja tuloksena oli nöyristelyä aggressiivisen pelin edessä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Mitenkäs mennään flopilla...

Buttoni pelaa kuutta pöytää yhtä aikaa. Ei tosin kannattaisi, sillä on n. 20min aikana foldannut kolme kättä, kun ei ole kerinnyt reagoimaan:)

Prima Poker skin
No Limit Holdem Ring game
Blinds: $0.50/$1.00
5 players
Converter

Stack sizes:
UTG: $12.95
CO: $50.22
Button: $317.25
SB: $206.23
Hero: $107.35

Pre-flop: (5 players) Hero is BB with Ad 3d
UTG folds, CO raises to $2, Button calls $2, SB folds, Hero calls $2.

Flop: 5d Jc 4d ($6.5, 3 players)
Hero bets $5, CO folds, Button raises to $15...
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Luultavasti sinulla on 17 outtia, jos oletetaan että kaverilla on jätkä tai ylipari ilman ässiä. Itse luultavasti maksaisin, sillä osumalla väriin tai suoraan(yksi outti jopa värisuoraan), olisi saletit kädessä. Niillä luultavasti saisit putsattua vihun, koska on sitoutunut pottiin aika hyvin. Tottakai täytyy ottaa huomioon myös se, että jos kaverilla on triplat tai kaksi paria(tuskin on kahta paria, ellei maksa pre-flop korotuksia millä tahansa), niin outit vähenevät jonkin verran. Tuo pre-flop korotus ei tosin mikään päätähuimaava ollut.

Paha paikka. Jos tietää vihun pelityylistä niin helpottaa huomattavasti valintaa, mutta itse saattaisin jopa kokeilla. Sen verran hyvät rahat tiedossa jos osuu.
 
Viimeksi muokattu:

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
sopuli kirjoitti:
Pre-flop: (5 players) Hero is BB with Ad 3d
UTG folds, CO raises to $2, Button calls $2, SB folds, Hero calls $2.

Flop: 5d Jc 4d ($6.5, 3 players)
Hero bets $5, CO folds, Button raises to $15...

Itse kippaisin. Värin ja välisuoran vedolla en yli potillista maksaisi.

edit: Tai siis potillista. En siltikään.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
peno kirjoitti:
Mahdollisuus myös vihun valmiiseen suoraan on olemassa, mutta taas voidaan miettiä, että maksaako kaveri sellaisilla korteilla pre-flop. Tosin tuo korotus ei mikään päätähuimaava ollut.

Kerrotko minullekin miten se on mahdollinen?
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
lintu kirjoitti:
Kerrotko minullekin miten se on mahdollinen?

Juu sori! =) Meni ajatus sekaisin... sitä se teettää kun yrittää liikaa kirjoitella putkeen, vilkaisematta välillä tuota alkuperäistä kirjoitusta.
 
Suosikkijoukkue
mikähän tuo olis....
sopuli kirjoitti:
Buttoni pelaa kuutta pöytää yhtä aikaa. Ei tosin kannattaisi, sillä on n. 20min aikana foldannut kolme kättä, kun ei ole kerinnyt reagoimaan:)

Prima Poker skin
No Limit Holdem Ring game
Blinds: $0.50/$1.00
5 players
Converter

Stack sizes:
UTG: $12.95
CO: $50.22
Button: $317.25
SB: $206.23
Hero: $107.35

Pre-flop: (5 players) Hero is BB with Ad 3d
UTG folds, CO raises to $2, Button calls $2, SB folds, Hero calls $2.

Flop: 5d Jc 4d ($6.5, 3 players)
Hero bets $5, CO folds, Button raises to $15...

selvääkin selvempi maksu, perustelen hieman... jos vastuksella esim KK-TT,olet suosikkina jo tuollaisen flopin jälkeen, 17 outtia riittää siihen (noin 53 prosenttinen suosikki) Joten, vaikka kaikki merkit keskelle!



ässäpariakin vastaan olet vain pari prossaa takana (48/52) joten silloinkin kannattaa EHDOTTOMASTI maksaa




MUTTA, MUTTA, outtejahan ei tietenkään ole 17 kappaletta, pitäisi näköjään itsea aina ensin laskea, jos vastassa on KK-TT, niin outteja on jäljellä:

9 ruutua

3 muuta kakkosta, ruutukakkonen jo laskettu

3 ässää

joten 15 tuosta tullee...Anteeksi sähläykseni (johtui kyllä nyt jostain muustakin pelurista :) )
 
Viimeksi muokattu:

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
JOKERITJYRÄÄ!!! kirjoitti:
s
MUTTA, MUTTA, outtejahan ei tietenkään ole 17 kappaletta, pitäisi näköjään itsea aina ensin laskea, jos vastassa on KK-TT, niin outteja on jäljellä:

9 ruutua

3 muuta kakkosta, ruutukakkonen jo laskettu

3 ässää

joten 15 tuosta tullee...Anteeksi sähläykseni (johtui kyllä nyt jostain muustakin pelurista :) )

+runner-runner kolmoset kolmosilla. turnille 18 parantavaa korttia, minkä jälkeen riverille joko 17 tai 15 riippuen turnista.
 
Suosikkijoukkue
mikähän tuo olis....
E kirjoitti:
+runner-runner kolmoset kolmosilla. turnille 18 parantavaa korttia, minkä jälkeen riverille joko 17 tai 15 riippuen turnista.



Nyt kyllä tuntuu, että kirjoitat aivan epäoleellisesta asiasta. En tosin ole ihan varma siitä, tarkoitatko, että JOS turnilla tulee kolmonen, niin sitten vielä parannusta toisella kolmosella? Ei tuo ole millään tapaa oleellista edellämainitussa tilanteessa, sillä siinähän vain kysytään, maksanko edellämainitussa tilanteessa, eli flopilla 15 taalan korotuksen. Minun mielipiteeni siitä on, ettei makseta, vaan lyödään lisää päälle, että tuntuu! Turnin spekulointi ei kuulu millään tapaa outtien laskentaan tällaisessa tilanteessa, tosin kun kaikki mahdolliset yhdistelmät mitä korteista tuossa tialnteessa saadaan, tulee tuo mainitsemasi kolmosetkin vastaan. Tähän se ei silti liity millään tavalla...

turnille ns. parantavia kortteja ei tarvi millään muotoa ottaa huomioon. Eikä sitäpaitsi 3 ole toivottu osuma turnille, milläään muotoa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös