Otteluseurantaketju 20.4.2006

  • 39 318
  • 364
Tila
Viestiketju on suljettu.

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Pauliina kirjoitti:
HPK on enemmän tehnyt ylälyöntejä!!

Kun olen katsonut peliä olen huomannut todella sen minkä Ässä-pelaajat ovat sanoneet. HPK itkee jokaisesta tilanteesta. Siinä kun Ramsay veti jotain naamalle hanskalle, niin ei voinut kuin nauraa pelaajan itkemiselle ja Favorinin tuomiolle. Tuollaisii tilanteita on ollut pelissä monia. Säälittävää, taas!

Sitten se tilanne kun Ramsya vedettiin poikittaisella! Suoraan poikittaisella mailalla alaselkään. Ja Spurtk veti. Säälittävää taas!

Mä toivon sydämmestäni Ässien vielä nousevan! Ei tuollaista "itkevää" porukkaa eli HPK:ta voi päästä voittaa! Ei todellakaan!


Ei Ramsay, vaan Hisey
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Vanha Len kirjoitti:
Eipä nyt kannata kuitenkaan puuttua kenekään ulkonäköön...kun täällä jengi anonyymeinä kirjoittaa vailla kasvoja. Kaveri on kalju ja ylipainoinen, thats it. Selvä peilaus HIFK-faniin...sillä erotuksella, että HIFK-fanilla on yleensä lisäksi "pilluparta"....:)

Enhän minä häntä haukkunut, luulin, että herralla on olemassa joku lempinimi. Mainitsemani saattaisi sopia Sikakatsomon johtajalle? No insults intented.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
ukkometso kirjoitti:
Moneen kertaan on eri ketjuissa ihmetelty näitä teatterimiehiä, siis nopeita parantumisia. Voi kun sattuu ja kaverille 2+2, ja yllättäen itse yv-peliin mukaan. Mitä v***n pellejä sitä onkaan! Mutta nyt...

Nyt on löydetty oikein jumalallinen itseparantumisten äiti; Leo "mua sattuu" Komarov! Ei tämä voi olla totta! Nenämurtuma (paha), aivotärähdys (melko paha), tajunnanmenetys.... ja taas kentälle. Ei tällaisia pellejä Suomen jääkiekko tarvitse. Seuraava kiinnitys (tai draftaus) on selkeä: Moskovan Sirkukseen. Siis sinne takaisin. Ja pikaisesti!Tämä muutti kyllä finaalisuosikkia Ukkometsolla ja varmaan monella muullakin!

Eli jos on nenä murtunut niin ei pelaamaan?? Ei oikein aukee... Onhan se kyllä aika pellemäistä tulla pleksi päässä pelaamaan....
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
ukkometso kirjoitti:
Nyt on löydetty oikein jumalallinen itseparantumisten äiti; Leo "mua sattuu" Komarov! Ei tämä voi olla totta! Nenämurtuma (paha), aivotärähdys (melko paha), tajunnanmenetys.... ja taas kentälle. Ei tällaisia pellejä Suomen jääkiekko tarvitse. Seuraava kiinnitys (tai draftaus) on selkeä: Moskovan Sirkukseen. Siis sinne takaisin. Ja pikaisesti!!

Ei nyt oikeen aukea. Mitä haet takaa? Kaveri tulee pää kainalossa pelaamaan ja on ämmä? Olisiko pitänyt jäädä kotiin dokaamaan?
 

JTK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Kama
Voi Jesse. Kyllä oli taas hölmö jäähy. Näihin jos kaadutaan niin voi perkele...jaha, sieltä se maali tuli...
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaks huonoa matsia jo putkeen Riksmanille. Sitä kiekkoa vois kans seurata, kato.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Riksman on todella pihalla tänään, seuraako peliä edes?

EDIT: HPK:n fanikatsomo on aika naurettava...
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
kone82 kirjoitti:
Kaks huonoa matsia jo putkeen Riksmanille. Sitä kiekkoa vois kans seurata, kato.

Ja Jokereihi vielä tulossa.

DOUH!
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mulli kirjoitti:
Ja Jokereihi vielä tulossa.

DOUH!
Se on präntiä se! Pitäkää toi!
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Salama44 kirjoitti:
Komarov ei ole vielä täysin hereillä.

No koska se olisi? Mutta kyllä on ollut sekava peli.

Laatufinaali.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Prt Sc kirjoitti:
Ei nyt oikeen aukea. Mitä haet takaa? Kaveri tulee pää kainalossa pelaamaan ja on ämmä? Olisiko pitänyt jäädä kotiin dokaamaan?


Ei vaan, Lääkäriltä aivotärähdystodistus, sitten nauhat Muudille ja vasta sitten seuraavaan peliin..
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kuten tässä ketjussa jo mainitsin, Kerholla käy ilmiömäinen tuurikin näissä pompuissaa taas tänään.

Ämmälauma=Kerhon maalivahdit? Loikkimista ja itkustusta kuin Markkanen vs. Norrena aikanaan.

EDIT: lisäämme listaan Riksmannin. Melkoinen esitys.
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
ukkometso kirjoitti:
Nyt on löydetty oikein jumalallinen itseparantumisten äiti; Leo "mua sattuu" Komarov! Ei tämä voi olla totta! Nenämurtuma (paha), aivotärähdys (melko paha), tajunnanmenetys.... ja taas kentälle. Ei tällaisia pellejä Suomen jääkiekko tarvitse. Seuraava kiinnitys (tai draftaus) on selkeä: Moskovan Sirkukseen. Siis sinne takaisin. Ja pikaisesti!

Tämä muutti kyllä finaalisuosikkia Ukkometsolla ja varmaan monella muullakin!

Itse en kyllä löydä pellen vikaa tuosta äijästä mutta ehkäpä tällainen taistelutahto ja joukkueelle pelaaminen on sitten vierasta siellä teillä päin.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Dee Snider kirjoitti:
Ei vaan, Lääkäriltä aivotärähdystodistus, sitten nauhat Muudille ja vasta sitten seuraavaan peliin..
Vähän niinkuin intissä "kovat jätkät" kävi hakemassa VMTL:ään ennen marsseja...

Ässäpakka on aivan sekaisin, ota Toivola se homma haltuun! Siellä junnut hyppii silmille ja ottaa vääränlaista roolia.
 

maggie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vastustajat vaihtuu, mutta rinkelissä vaan huudetaan ämmälaumaa. Sen on pakko olla omille tarkoitettua.
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Torsti kirjoitti:
Kuten tässä ketjussa jo mainitsin, Kerholla käy ilmiömäinen tuurikin näissä pompuissaa taas tänään.

Ämmälauma=Kerhon maalivahdit? Loikkimista ja itkustusta kuin Markkanen vs. Norrena aikanaan.

Ja Weakmannilta ihme pomppuja ympäriinsä. Masa tässä taas laatukamaa.

Vielä tulee myllytystä. Nyt se aito pata tulee esille!
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Kyllä täytyy ihmetellä, mitä helvetin porukkaa tuolla kerhon fanikatsomossa on ? Keskittyvät jatkuvasti pelkästään vittuilemaan vastustajalle, keskisormet vaan heiluvat.

Mitä lienevät koulukiusattuja raukkoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös