Otteluseuranta 4.–5.5.2024

  • 3 394
  • 78

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Bruins ei ansaitse kyllä mennä tästä jatkoon, ihan karmeaa pelailua Swaymania lukuunottamatta.

Ei sillä että Leafs juurikaan parempi olisi.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tätä tuomarointia mä oon aina miettinyt pallopeleissä. Samanlaisia rikkeitä menee ohi oikealla ja vasemmalla jääkiekossa ja futiksessa. Sieltä nyt yhtäkkiä keltanen kortti, sieltä pari minsaa samasta mitä kaveri teki 30 sekuntia aiemmin. Ei voi ymmärtää.
Kyllähän tässä varmistellaan Tampere-finaaleja.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hehheh, siellä Bostonin isot miehet myskää lisenssillä hehheh. Toronton kikkapojat ku tosta vähän parantaa hehheh. Pelin vaade kasvaa toisella kierroksella hehheh, se on eri jatsia se, hehheh.
 

Ccrb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
No ei ole tuomarit ainakaan Toronton puolella :D vittu miten karmeita vihellyksiä.
Kotiinpäin on kyllä vedetty tänään. Kyllä se rike Kniesiinkin olisi ollut rankun paikka, sanoi Viaplayn selostaja mitä tahansa.

Tuo Bruinsin 1 ylivoima koostumus ihmetyttää. Siellä on vanhukset Shattenkirk ja Van Riemsdyk ja kuka ihme edes on Brazeau? Eikö todella ole parempia miehiä siihen, ihmekään ettei tule tulosta.
 

Oranssia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MLSE
Hehheh, siellä Bostonin isot miehet myskää lisenssillä hehheh. Toronton kikkapojat ku tosta vähän parantaa hehheh. Pelin vaade kasvaa toisella kierroksella hehheh, se on eri jatsia se, hehheh.
Tämän takia en kykene katsomaan änäriä suomalaisten selostamana.
Vihtilää nyt voisikin kuunnella pakon edessä, mutta Mäkisen selostamissa peleissä itselläni katoaa kaikki kyky nähdä itse peli, kun suurin osa energiasta menee ”selostuksen” saamiseksi ulos pääkopasta. Hyvät ystävät jne.

Onneksi nykyään saa itse valita.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kyllä tää on Toronton peli nyt.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Maali roikkuu ilmassa Bostonin päähän.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Se joukkue kumpi tekee varsinaisella peliajalla maalin on lähellä voittoa, tosin yhtä hyvin on mahdollista sekin ettei varsinaisella peliajalla tule maalia ja tarvitaan jatkoaika.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Jäähyjä ei vihellettä ilmeisesti oikein mistään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hehheh siellä Toronton kikkapojat ymmärtää pelin vaateen hehheh, samalla kun hehheh Bostonin isot miehet myskää lisenssillä hehheh ja välillä vähän varastaa hehheh.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Jos Toronto tämän häviää niin on kyllä Torontomaisinta touhua ikinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös