Naisasiat

  • 7 510 208
  • 26 558

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Pistin tuonne vitutusketjun puolelle, mutta isketään nyt sitten tännekin:

Olen suht' paskaisessa duunissa ja ainoa valopilkku tuolla on eräs todella nätti ja sievä tyttö. Olen hänen kanssaan työskennellyt yhteisesti jo jonkun aikaa ja tauoilla on aina hengailtu kahdestaan.

Nyt tänään pomo ilmoitti että kyseinen tyttö on eronnut ja siirtynyt jonnekin toiseen duunipaikkaan. Vituttaa. Olisi pitänyt olla ajoissa jo siinä mielessä liikenteessä, sillä opin pitämään tuosta tytöstä aika paljon. Nyt jäljelle jää entistäkin paskemmat duunit ja todella tylsä seura. Noh, pitää tsempata vaan ja toivoa että tämä uusi paikkaaja olisi yhtä sievä - mikäli on tyttö.

No hei, oletetaan että tiedät kyseisen tytön nimen niin ei tartte olla kovinkaan suuri Sherloch Holmes jotta saa ongittua numeron ( jos ei sitä vielä tiedä ), ja eikun soittamaan. Tunnustat rohkeasti vaan niin kyllä se siitä.
Ja onhan se jotain positiivistä, että kun pääsee p*skasta duunista illalla pois, jotain positiivistä odottaa jossain muualla ?
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Tähän väliin kysymys, mikä helvetti on "äijä"? Puhutaan äijistä, äijäilystä ja äijämäisyydestä. Itselläni tulee mieleen reippaasti elämän ehtoopuolella oleva miespuolinen, joka ei hyväksy muita mielipiteitä kuin omansa ja pitää niistä kiinni (olkootkin vaikka kuinka faktoja vastaan sotivia) jopa agressiivisesti, multapalttooseensa saakka. Eli sangen luotaansatyöntävä on "äijä" kuvana mielessäni.

Nämä äijätkös sitten ovatkin niitä alfa-uroita jotka siittävät koko maan?

En todellakaan ymmärrä naisia, enkä heidän hormonitoimintansa oikeutusta käsittämättömyyksiin.

No nämä "Alfaurokset" joita tuntuu olevan maa puolillaan ovat oikeasti niitä pahnan pohjimmaisia.. uhoavat pellet, pullistelevat agressiiviset bodarit.. näitä riittää. Usein muuten menee näilläkin jauhot kurkkuun kun antaa kovaa vastaan tai ei taivu uhkailuun.
Katsokaa vaikka susilaumaa. Siellä ne jotka ovat argessiivisia ja tappelevat ovat tosiaan lauman hierarkiassa melko alhaalla ja yrittävät tällä käytöksellä nousta sisäisessä arvoasteikossa ylöspäin.
Oikea alfauros susilaumassa on lähes aina hyvin rauhallinen, jo pelkällä läsnäololla tai paikalle saapumisella rauhoittaa tilanteen. Jos tarve vaatii niin oikea alfa uros lopettaa pullistelijoiden aikeen nopeasti, tehokkaasti ja kovaa..

Oikeat "äijät" ovat sitten asia erikseen ja heitä voisi kutsua alfauroksiksi.
Ja ei, en lue Nikulaa ja vastaavia tapauksia äijiksi, vain uhoaviksi nulikoiksi.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pahoittelen jos kysymykseni menevät jankkaamiseksi tai näsäviisasteluksi, mutta mikä sitten tekee miehisen miehen, jos ei ne lihakset, ulkonäkö ja jäyhä käytös? Voiko esim. tämä miekkonen olla yhtä äijä ja miehinen mies kuin tämä? Antamiesi tuntomerkkien perusteella kallistun sille kannalle, että miltei jokainen mies on miehinen mies.


.


No onpa sinulla suppea käsitys miehisyydestä. Ei minun ykkösprioriteettejä ole lihakset, ulkonäkö ja jäyhä käytös. Tarkoitin miehisyydellä/äijämäisyydellä tiettyä asennetta. Että mies on ns. turvallinen, hänellä on hyvä itsetunto, hän on päättäväinen ja kunnioittavainen. Ja jokainen mies ei TODELLAKAAN ole tällainen. Esim. hyvä itsetunto on harvinainen herkku. Minä ainakin tykkään että mies on se vahvempi osapuoli.

Ja mikä viha lihaksissa? Itse urheilen, käyn salilla... Kyllä mieskin saa olla timmissä kunnossa.
 
No onpa sinulla suppea käsitys miehisyydestä.
Voi olla, koska en ole vielä seurustellut yhdenkään miehen kanssa.

Tarkoitin miehisyydellä/äijämäisyydellä tiettyä asennetta. Että mies on ns. turvallinen, hänellä on hyvä itsetunto, hän on päättäväinen ja kunnioittavainen. Ja jokainen mies ei TODELLAKAAN ole tällainen. Esim. hyvä itsetunto on harvinainen herkku. Minä ainakin tykkään että mies on se vahvempi osapuoli.
Tämän kun olisit heti osannut sanoa. Mielestäni "miehinen mies" tai "äijä" on aika hemmetin laaja käsite.

Ja mikä viha lihaksissa? Itse urheilen, käyn salilla... Kyllä mieskin saa olla timmissä kunnossa.
Ei kait lihaksissa mitään "vihaa" ole, halusin vaan tietää mitkä ominaisuudet tekevät mielestäsi miehestä miehekkään. Näköjään pelkkä asenne riittää.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tässä taidetaan nyt hakea ainakin vahvan itsetunnon painotuksella tätä erästä termiä joka on se überseksuaali. Siis miestä joka on tämän ajan naisen ihanne, monipuolinen, miehekäs mutta ajan hermolla. Osaa suunnilleen kaiken. Selkeästi eri asia kuin edellinen termi metroseksuaali. Samoja hyviä puolia mutta fägäriys minimissä.

Urbaanin ajan sanakirjan määritelmä.

Here are six quick and easy ways to tell the difference between being ubersexual and metrosexual:

1. Both are passionate, but the ubersexual is passionate about causes and principles.

2. The ubersexual spends more time grooming his mind than his hair.

3. Both treat and respect women as equals, but the ubersexual considers other men, and women, his best friends.

4. The ubersexual is more sensual and not at all self-conscious. He doesn't need other people to tell him he's sexy.

5. The metrosexual gets his design tips from the Fab Five, the design gurus from Queer Eye for the Straight Guy. Ubersexuals get their ideas from travels and interest in art and culture.

6. The ubersexual knows the difference between right and wrong and will make the right decision regardless of what others around him may think. The metrosexual knows the difference between toner and exfoliant.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hoh, pitänee nyt sitten itsekkin tänne avautua..

Tutustuinpa tossa jussina erääseen naishenkilöön. Ei aluksi sillein toisiin kiinnitetty juurikaan huomiota (kaveriporukoissamme kun liikuttiin). Noh, siinä sitten hieman juteltiin niitä näitä ja meikäläisen kiinnostus ko. naista kohtaan liisääntyi. Nyt sitten, kun juhannukset on vietetty, niin ollaan tässä netin välityksellä pidetty yhteyttä. Tämä henkilö vaikuttaa todella viehättävältä ja mukavalta tyypiltä ja ei meikäläinen pahakseen panisi, jos tästä vielä jotain kehittyisi.

Mutta nyt astuu kuvaan muutama seikka jotka aiheuttavat tämmöistä lievää asiaan kuuluvaa hajoilua :-P
Ensinnäkin kun tässä nyt ollaan pari päivää juteltu niitä näitä, niin herää kysymys, että olisiko neitokainen halukas yrittämään ylipäätään mitään vakavampaa meikäläisen kanssa, kun tuota välimatkaa hieman on. Meikäläistä se ei sinällään haittaisi, koska auton omistan ja julkisilla pääsee...
Sitten tämä legendaarinen kysymys, onko tämä ko. naishenkilö ns. vapaata riistaa? Ainakaan hän ei meikäläisen nähden liikkunut kenenkään mieshenkilön seurassa, eikä hänellä juttujensa perusteella ole ketään muutakaan, suoraan en viitsi ainakaan vielä kyseisestä asiasta udella mitään.

Ei tässä muuten mitään, mutta nuo perusasiat tuppaavat herättämään kysymysmerkkejä ja hajoilua näin alussa. Saas nähdä kuinka äijän käy, olisi se kyllä ihan jees, jos tästä jotain tulisi, kun pitkästä aikaa vastaan tulee joku jonka kanssa voisi jotain vakavampaa harkita.

Edit. Taisi olla kyllä melkoisen turha postaus, mutta oli nyt pakko päästä purkamaan tunteitaan jonnekkin :-P
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ja ei, en lue Nikulaa ja vastaavia tapauksia äijiksi, vain uhoaviksi nulikoiksi.
Meillä taitaa olla varsin erilainen käsitys äijistä, mutta kerropa omat esimerkkisi noista alfauroksista. SamSpade ei kelpaa, julkkista kehiin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kysy suoraan, niin vältyt monelta harmilta. Eihän tuo ole sen kummempi asia kuin kysyä esim. että omistatko autoa. Sitäpaitsi olen satavarma, että hän odottaa sinulta juuri tuota kysymystä (oli varattu tai ei). Puhun kokemuksesta (=en itse kysynyt ajoissa).
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kysy suoraan, niin vältyt monelta harmilta. Eihän tuo ole sen kummempi asia kuin kysyä esim. että omistatko autoa. Sitäpaitsi olen satavarma, että hän odottaa sinulta juuri tuota kysymystä (oli varattu tai ei). Puhun kokemuksesta (=en itse kysynyt ajoissa).

No joo pitänee kysyä suoraan vaan. Ainahan saa kysyä eikä sellaisesta todellakaan saa suuttua, jos joku tuosta asiasta utelisi. Niin ja ainakaan ei tule elätettyä mitään turhia toiveita, jos hän sattuisi olemaan varattu.

Edit. Voi jum*lauta että typottaa näin iltasin/öisin.
 
Viimeksi muokattu:

Cube

Jäsen
Ja mikä viha lihaksissa? Itse urheilen, käyn salilla... Kyllä mieskin saa olla timmissä kunnossa.
Tämän ketjun keskusteluun en ota kantaan, mutta noin yleisesti ottaen olen varmasti monen muun tavoin huomannut sen, että rumat miehet eivät tykkää siitä, että kauniit naiset pitävät komeista miehistä. He kun eivät haluaisi tyytyä rumiin naisiin.

On toki myös olennaista, että kauneus on hyvin subjektiivinen käsite.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niin ja ainakaan ei tule elätettyä mitään turhia toiveita, jos hän sattuisi olemaan varattu.
Jeps, kunhan teet sen niin sanotusti "tyylillä." Hienovaraista, eikä suoraan töksäytä kysyen, että: 'seukkaatko' ja jos nyt kuitenkin kysyy sitä asiaa, niin kannattaa kysyä ehkä ihan face-to-face rohkeasti, eikä esim. netissä tai puhelimitse (varsinkaan tekstarilla), koska voi vaikuttaa turhan hätäiseltä ja nössöltä.

Teet vaikkapa niin, että pyydät häntä nyt ulos kohteliaasti ja yleensä tässä vaiheessa nainen vastaa jotakin ja oman kokemukseni mukaan täsmentävät erityisesti vielä sen, jos ovat varattuja. Jos näin osoittautuu, niin sitten toteat, että olet käsittänyt asian väärin ja vetäydyt suosiolla syrjään. Jos nainen ei sano tässä mitään seurustelukuvioistaan ja suostuu treffeille, niin kimppuun kuin sika limppuun. Tosin silloinkin tavatessa kannattaa viedä puhe vaivihkaa seurustelukuvioihin ja ottaa siten selvää, onko sillä jo mies tai joku viritys olemassa. Osa naisista kun tapailee miehiä ihan noin muuten vaan, ilman mitään syvempiä virityksiä, kaverimielessä, tai testaten sopivia kandidaatteja.

Ei muuta kuin onnea matkaan ja pilkettä silmäkulmaan! =)
 
rumat miehet eivät tykkää siitä, että kauniit naiset pitävät komeista miehistä. He kun eivät haluaisi tyytyä rumiin naisiin.
Puhutko nyt kokemuksen syvällä rintaäänellä?
 

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Meillä taitaa olla varsin erilainen käsitys äijistä, mutta kerropa omat esimerkkisi noista alfauroksista. SamSpade ei kelpaa, julkkista kehiin.

No entäs Suomen ainoa oikea Äijä, Seppo Räty.

Ja että pysytään aiheessa:
Olen tässä jo vähän aikaa ollut eräänlaisessa suhteessa, ja ensimmäistä kertaa vuosiin tunnen itseni onnelliseksi vakituisen naisen kanssa, vaikka noita on kierrossa ollutkin...
 

Benny S.

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Seppo Räty on juntti.

Clint Eastwood on alfauros.

Clint Eastwoodia pidetään kovana jätkänä kun se aina kuvitellaan siksi kovaksi gringoksi mitä se esitti westerneissä. En nyt tunne Clinttiä, mutta luulen että ei taida aivan olla niin kova luu kuin ne hahmot mitä esittää leffoissa.

Tom Cruise taasen on alfauros, ja näin.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Tänään YLEn Aamu-TV:n Jälkiviisaissa oli yhtenä vieraana Jukka Kuikka ja itse kiinnitin huomiota hänen "mielenkiintoiseen" käytökseensä. Voisitteko viisaammat kertoa, mihin tämä mies kuuluu äijä-juntti-alfauros-idootti-nelikentässä tämänaamuisen käyttäytymisensä puolesta, kiinnittämättä huomiota hänen mielipiteisiinsä jne?

http://areena.yle.fi/toista?id=262200
 
Porukalla on selkeästi hakusessa tämä äijä-käsite, joten on selkeä tilaus esimerkeille.

Äijiä (vähän jokasorttia):
Seppo Räty
Timo Soini
Matti Vanhanen
Jone Nikula
Arsi Harju
Tommi Evilä

Ei-niin-äijiä:
Esim. pistesijoja tavoittelevat urheilijat (kuka pöljä lähtee häviään kisaa??)

Oli aika vaikea keksiä hyviä esimerkkejä tuosta ei-niin-äijä-puolesta.. (koska tarvisi olla nimenomaan anti-äijä) ehkä joku Tuiskun Antti.. Mutta nyt tiedetään kaikki ketä on äijiä. Perusteluja ei anneta eikä tarvita.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ei perkele Jatkoajan miehet mistä te väittelette.

Käsilaukut heiluu, "ei toi oo oikea äijä!" "No ei oo kyllä toi sunkaan!".

"Sä oot ruma!" "Sä oot ite rumempi!"

Alfa sitä ja alfa tätä. Pyritään nyt itse parhaaseen eikä mietitä liikaa, "oonkohan mää oikea äijä vai en?"

Kokoo ittes Puppe, ole mies!

*****

GA:n naisasioissa tulossa vloppuna dramaattisia tilanteita ja käänteitä. Tarjolla tänään silmänruokaa Tallinnassa ja huomenna rocknäkösällä kaikkea paikallista, sekä todnäk. sunnuntaina uutta rehviä. Käytettävä tilanteista jokainen mahdollinen on.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Porukalla on selkeästi hakusessa tämä äijä-käsite, joten on selkeä tilaus esimerkeille.

Äijiä (vähän jokasorttia):
Seppo Räty
Timo Soini
Matti Vanhanen
Jone Nikula
Arsi Harju
Tommi Evilä

Itse en äijistä perusta mutta Timo Soini on noista ainoa joka voi mun mielestä varauksetta käyttää miesten housuja. Tommi Evilä tyytyköön vielä poikain shortseihin, tosin olen melko varma että hänkin jo lähitulevaisuudessa on housukelpoinen.
Listan muut tyypit saavat vapaasti olla vaikka äijiä jos sellaisia haluavat olla.

terveisin koo
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli muuten kumma miten tuosta ulkonäöstä tuli niin iso juttu. Eivätkö miehetkin tykkää kauniista naisista, kai naisetkin saa tykätä komeista miehistä? Itseeni ainakin puree paremmin ns. äijä-look, eikä sliipattu metroseksuaali.Esim. Jere Karalahti ulkonäöltään vastaa miesihannetta aika hyvin.
 
Tarkoitin miehisyydellä/äijämäisyydellä tiettyä asennetta. Että mies on ns. turvallinen, hänellä on hyvä itsetunto, hän on päättäväinen ja kunnioittavainen.
Itseeni ainakin puree paremmin ns. äijä-look, eikä sliipattu metroseksuaali. Esim. Jere Karalahti ulkonäöltään vastaa miesihannetta aika hyvin.
Vielä hetken aikaa sitten kirjoitit, että äijämäisyys on tietty asenne joka tulee sisältäpäin, eikä ulkokuoresta (kuva). Eli miehestä tekee äijän se, että tämä on hyväkäytöksinen tai näyttää Jereltä.
Oli muuten kumma miten tuosta ulkonäöstä tuli niin iso juttu. Eivätkö miehetkin tykkää kauniista naisista, kai naisetkin saa tykätä komeista miehistä?
Käsittääkseni kukaan ei ole tässä ketjussa kieltänyt tykkäävänsä kauniista naisista tai kieltänyt naisia tykkäämästä komeista miehistä.

http://www.leuku.fi/_LEUKUKUVAT/200x200/leuku_ja_0176.jpg
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös