Miksi kausikortti?

  • 30 683
  • 131

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
44 kautta paikan päällä nähtynä ja pitkään on tuo kausikorttikin jo ollut. Tarkoitus oli lopettaa tähän kauteen, mutta todella paljon jäi kaivelemaan tämä sesonki, eikä tällaiseen haluaisi pitkää taivalta päättää.
Ihan vakavasti jatkaminen on taas kerran mielessä, jos vain saisi asiat järjestymään. Olisiko se on sittenkin one more year kausikorttilaisena?
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Ei ole varsinaisesti yhtään syytä tullut lunastaa kausikortti, ainakaan näin etäkannattajana. Ennen viime kautta oli lähellä, että palaan kausariasiakkaaksi, nyt ei ole ollut.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ole varsinaisesti yhtään syytä tullut lunastaa kausikortti, ainakaan näin etäkannattajana. Ennen viime kautta oli lähellä, että palaan kausariasiakkaaksi, nyt ei ole ollut.
Mulla ois nyt syksyllä edessä paluu kotikonnuille monen vuoden jälkeen, ja oon miettinyt tuota kausarin ostoa. Ja nyt tämä "Hämäläinen on veks, osta kausari" -markkinointikampanja on saanut mut miettimään sitä kausarin ostoa vielä enemmän.
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siksi kausikortti, koska mun elämä alkaa syksyllä ja loppuu kun kausi loppuu. Joka kerta kauden jälkeen on ollut olo, että mietin uusinko vaiko en, mutta aina näin kesällä kuitenkin sen uusin.
Kesä on kerran vuodessa ja sehän on elämän ja ihmisen parasta aikaa.
Varsinkin keskitalven synkillä hetkillä tuntuu monesti, että tähän kauteen tämä homma loppuu. Jossain vaiheessa se one more year ajatus alkaa muotoutumaan. Näin tässä kävi taas tänäkin vuonna, eli syksyllä homma jatkuu ja ensi keväänä mietitään taas, että mihin muuhun sitä voisi aikansa ja rahansa käyttää.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Koska tämä sisäänpäin kääntyneen ja sulkeutuneen oloisen seuran ele antoi viitteitä paremmasta toista seuraa somessa komeasti onnitellessa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös