Tuota ruoka- ja juomapuolta mäkin olen vähän ihmetellyt, kun korporaation portfoliosta löytyy kuitenkin jo ravintolat, niin siihen nähden aika kehnoissa kantimissa mennään hallilla. Nyt sentään fuckoffiin on saatu Miller's toimittamaan, mikä on mahtava juttu!
Ja noin muutenkin kun mietitään, että meillä on tälläkin hetkellä olemassa tuote, joka saa noin 3000 henkilöä saapumaan fyysisesti paikalle sen 30 kertaa vuodessa, pitäisikö niiltä pystyä myös repimään enemmän rahaa irti kuin sen naurettavan 6€ per perse? Onko hallilla yhtään mitään tekemistä ennen tai jälkeen pelin? No ei ole, paitsi ne todella harvat teemapelit. Meidänkin varsin harvoin peleissä käyvä äijäporukka tuhlaa tästä huolimatta joka reissulle älyttömät erätauko/kaljakatsomo-rahat, mutta kaikki muu mytty menee sitten ennen ja jälkeen peliä johonkin muualle. Laittakaa nyt vaikka Rane ajaan bussilla keskustaan pelin jälkeen, niin menisi edes taksirahat Kerholle!
Voisin myös veikata, että jos lähtee myymään "yhteistyökumppanille" jotain hallilla tapahtuvaa toimintoa sillä kärjellä, että "meillä on tässä 90 000 asiakaskohtaamista vuodessa tehtaan takuulla, minkäslaista pakettia rakennellaan?", niin voisi yllättäviltäkin tahoilta olla kiinnostusta. Tai sitten ei, en minä mistään mitään tiedä. Fiilis on kuitenkin, että ihan kaikkia kiviä ei ole vielä käännetty.