Hölölle kenkää!

  • 82 131
  • 603

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Moi, olen Tommi Niemelä.

Sain laitettua ensimmäiseen vaihtoon 3v3 jatkoajalla kentälle sysipaskan Petteri Riihisen ja hitaanpuoleisen Anton Myllärin. Kaveriksi sentään oikein hienosti pelanneen jetlagisen sentterin.

Vittu, ihanko oikeasti?
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Moi, olen Tommi Niemelä.

Sain laitettua ensimmäiseen vaihtoon 3v3 jatkoajalla kentälle sysipaskan Petteri Riihisen ja hitaanpuoleisen Anton Myllärin. Kaveriksi sentään oikein hienosti pelanneen jetlagisen sentterin.

Vittu, ihanko oikeasti?
Naurahdin tälle, vaikka itkettääkin tän pelin jälkeen :D Hölö jotain rotia nyt tähän paskaan, ei helvetti oikeesti.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Moi, olen Tommi Niemelä.

Sain laitettua ensimmäiseen vaihtoon 3v3 jatkoajalla kentälle sysipaskan Petteri Riihisen ja hitaanpuoleisen Anton Myllärin. Kaveriksi sentään oikein hienosti pelanneen jetlagisen sentterin.

Vittu, ihanko oikeasti?
Jos fanit käy vittuilemaan, ensi kerralla pistän Patrikaisen sentteriksi, terveisin Hölö.
 

Le Deal

Jäsen
Moi, olen Tommi Niemelä.

Sain laitettua ensimmäiseen vaihtoon 3v3 jatkoajalla kentälle sysipaskan Petteri Riihisen ja hitaanpuoleisen Anton Myllärin. Kaveriksi sentään oikein hienosti pelanneen jetlagisen sentterin.

Vittu, ihanko oikeasti?
Onneksi sinä sen jo ehdit kirjoittaakin mitä varmaan me kaikki ihmettelimme, ei jumalauta.

Viimepelin haasto ja tämän pelin jatkoaika idiotismi. (+ edelleen vituttaa tuo Horkyn kohtelu)
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Kyllä kiinnostais välillä päästä Hölön pään sisään että mitä vittua se oikein ajattelee. Hämäläinen + Mylläri samalla ylivoimalla, annetaan Aatulle ihan jämäminuutteja yv:llä. Puution itsepäinen yli 20 min per peli peluutus, ihme haastot, ja kirsikkana kakun päällä tän jatkoajan alussa Riihinen Mylläri kentälle.
 

Le Deal

Jäsen
Kyllä kiinnostais välillä päästä Hölön pään sisään että mitä vittua se oikein ajattelee. Hämäläinen + Mylläri samalla ylivoimalla, annetaan Aatulle ihan jämäminuutteja yv:llä. Puution itsepäinen yli 20 min per peli peluutus, ihme haastot, ja kirsikkana kakun päällä tän jatkoajan alussa Riihinen Mylläri kentälle.
Ihmetellyt myös mitä helvettiä se Hämäläinen siinä ykkös yv vetäjän paikalla tekee??? Jämsen siihen ja siinä on loistava ykkös yv (Kral viivaan aikanaan) toiseen sitte rakentaa niin että Vilen pyörittää ja HORKY sinne vetäjän paikalle missä Ovechkin änärissä ja Hämeenaho ässissä tälläkaudella on muutaman repun tehnyt… ei se jumalauta ole niin vaikeaa. Lasch pyörittäjä —> Jämsen vetäjä, Vilen pyörittäjä —> Horky vetäjä. Sitten noiden ympärille rakentaa muut palikat. Huoh!
 

Ylikypsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Telfs Knights
Moi, olen Tommi Niemelä.

Sain laitettua ensimmäiseen vaihtoon 3v3 jatkoajalla kentälle sysipaskan Petteri Riihisen ja hitaanpuoleisen Anton Myllärin. Kaveriksi sentään oikein hienosti pelanneen jetlagisen sentterin.

Vittu, ihanko oikeasti?
Tuosta viestistä saat varmaankin bänniä kun kehtaat noin hassutella, mutta olipahan vain hyvin sanottu siellä perällä
 
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Ihmetellyt myös mitä helvettiä se Hämäläinen siinä ykkös yv vetäjän paikalla tekee???
Ettei vaan olisi jotkut A ja C-oikeudet? Mitä helvettiä Hämäläinen ja Roisto tekee YV:llä muuten? Kumpikaan ei ole mitään rutinoituneita maalintekijöitä. Roisto on hyvä maalinedusta pelaaja, mut YV:lle kyllä kaivattaisiin niitä, jotka laittaa sen lätyn reppuun vaikka silmät kiinni ja perssilmällä tähdäten.
 

Ezama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Moi, olen Tommi Niemelä.

Sain laitettua ensimmäiseen vaihtoon 3v3 jatkoajalla kentälle sysipaskan Petteri Riihisen ja hitaanpuoleisen Anton Myllärin. Kaveriksi sentään oikein hienosti pelanneen jetlagisen sentterin.

Vittu, ihanko oikeasti?
Erittäin kehittyneiden tilastojen mukaan, alkukauden pisteillä ei ole niin väliä. Siis periaatteessa on, mutta kevään pisteet tuntuu jälkikäteen mukavammalta sekä haastavammalta saavuttaa.

Kopissa ei varmasti ole kivaa tällä hetkellä, mutta kyllä Tommi hoitaa hän vielä kuntoon. Pienistä viilauksista kiinni.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä kiinnostais välillä päästä Hölön pään sisään että mitä vittua se oikein ajattelee. Hämäläinen + Mylläri samalla ylivoimalla, annetaan Aatulle ihan jämäminuutteja yv:llä. Puution itsepäinen yli 20 min per peli peluutus, ihme haastot, ja kirsikkana kakun päällä tän jatkoajan alussa Riihinen Mylläri kentälle.
Hölön on hyvä tehdä tälläisissä jämäseurassa nämä päättömät kokeilut ennen kuin siirtyy isompiin ja tärkeämpiin ympyröihin virheistä oppineena. Kuinka paljon voi venyttää kuminauhaa ennen kuin se napsahtaa poikki? Noh tällä kaudella se on napsahtanut poikki aika monta kertaa.

Toivotaan kuitenkin että tälle kaikelle löytyy järjellinen selitys keväällä ja meillä on taas silloin monta syytä ylistää Hölöä.
 

Tori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En muista miten teillä viimekausi lähti käyntiin, mutta loppulento oli sellainen mikä edelleen tekee kipeetä. Pelicans oli kova ylittäen odotukset näin ulkopuolisena vaikkakin finaalipaikka olisikin ollut normi odtustaso Lahdessa.

Tälle kautta on tullut vahvaa nimeä sisään nostaen Pelsut ennakkosuosikin asemaan Tapparan ja HIFKn kanssa. Varmaan eka kertaa Niemelä lähtee kärkipaketilla kauteen altavastaajan aseman sijaan niin jännä nähdä miten hanskaa kasvaneen odotustason.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Annetaan nyt Hölölle sen verran aikaa, että Jordan ja Kral saadaan yhtä aikaa jäälle. Puolustus vuotaa osittain siitä syystä, että liian heikot kaverit joutuvat liian kovaan vastuuseen.

Mun mielestä tänään pelattiin ihan hyvin, mutta hävittiin isoihin virheisiin. TPS oli pelillisesti jäljessä koko illan.

Hyvä tästä tulee.
 

PHG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tesla bensakoneella
Aina voi tietty olla inhimillisiäkin syitä, miksei työnteko suju ihan samaan malliin kuin ennen. Voihan olla vaikka koliikkivauva kotona, yöunet ja fokus hukassa. Mistä näistä tietää...
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
En muista miten teillä viimekausi lähti käyntiin, mutta loppulento oli sellainen mikä edelleen tekee kipeetä. Pelicans oli kova ylittäen odotukset näin ulkopuolisena vaikkakin finaalipaikka olisikin ollut normi odtustaso Lahdessa.

Tälle kautta on tullut vahvaa nimeä sisään nostaen Pelsut ennakkosuosikin asemaan Tapparan ja HIFKn kanssa. Varmaan eka kertaa Niemelä lähtee kärkipaketilla kauteen altavastaajan aseman sijaan niin jännä nähdä miten hanskaa kasvaneen odotustason.
Niemelässä eniten hämmästyttänyt peluutus tällä kertaa, jatketaan samoilla ja odotetaan että kyllä se napsahtaa kohdilleen.

Reagointia kaivannut itse eniten, testaa niitä joilla luistin kulkee yhdessä eikä odota että tietyillä henkilöillä vihdoinkin osuu kaikki kohdalleen.
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Huvittavinta ikinä tässä saagassa että Hämäläinen maalintekijä saappaissa ylivoimalla.. Voi tuhannet pyssyt sentään
Pelaa tismalleen samaa roolia, mistä Jämsen tykittelee kaikki yv maalinsa. Tietty sillä erolla, ettei osu edes kiekkoon.
 

Kankolan Kane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Horky kuitenkin on käyny höyläämässä Hölön muijaa ekana viikonloppuna. Riihinen varmaa bustannu ne ja palkitaan siitä Jatkis-peliajalla...

Lupasin itselleni, että suhtaudun kylmänviileään rauhallisesti hitaaseenkin starttiin ja luotan prosessiin, mutta nyt mulla on mitta täynnä. Mä ymmärrän, että peli ei ole valmista. Sitä mä en sen sijaan ymmärrä et me hävitään tahallaan näitä pelejä aivan päättömällä peluutuksella. Eikä siinä mitään jos kyse ois pelkästään sarjapisteistä, mutta tällä sekoilulla kaivetaan kokoajan hiekkaa perustusten alta. Tää sekoilu ja täysin perusteeton tiettyjen pelaajien suosiminen tappaa meiän kärkijätkien peli-ilon, tuhoaa joukkueen yhteishengen, tekee kuumista pelaajista kylmiä ja saa kohta varmaan ensimmäiset sen isoimmat uhrit (Horky) vaatimaan siirtoa.

En vaadi Hölölle kenkää, mutta nyt tarvis tosi nopeasti katsoa oikein kunnolla peiliin ja tulla alas sieltä itse rakennetusta pilvilinnasta. En nimittäin keksi tälle mitään muuta selitystä ku äärimmäisestä ylimielisyydestä kumpuavan harhasen uskon omien ratkaisujen nerokkuuteen.
 

Kaidekuningas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, #16, #87
En vaadi Hölölle kenkää, mutta nyt tarvis tosi nopeasti katsoa oikein kunnolla peiliin ja tulla alas sieltä itse rakennetusta pilvilinnasta. En nimittäin keksi tälle mitään muuta selitystä ku äärimmäisestä ylimielisyydestä kumpuavan harhasen uskon omien ratkaisujen nerokkuuteen.
Erinomaisesti sanottu. Tässä on kiteytettynä juuri se miltä tämä tällä hetkellä näyttää, mikä on käsittämätöntä.
 

Le Deal

Jäsen
Lupasin itselleni, että suhtaudun kylmänviileään rauhallisesti hitaaseenkin starttiin ja luotan prosessiin, mutta nyt mulla on mitta täynnä. Mä ymmärrän, että peli ei ole valmista. Sitä mä en sen sijaan ymmärrä et me hävitään tahallaan näitä pelejä aivan päättömällä peluutuksella. Eikä siinä mitään jos kyse ois pelkästään sarjapisteistä, mutta tällä sekoilulla kaivetaan kokoajan hiekkaa perustusten alta. Tää sekoilu ja täysin perusteeton tiettyjen pelaajien suosiminen tappaa meiän kärkijätkien peli-ilon, tuhoaa joukkueen yhteishengen, tekee kuumista pelaajista kylmiä ja saa kohta varmaan ensimmäiset sen isoimmat uhrit (Horky) vaatimaan siirtoa.

En vaadi Hölölle kenkää, mutta nyt tarvis tosi nopeasti katsoa oikein kunnolla peiliin ja tulla alas sieltä itse rakennetusta pilvilinnasta. En nimittäin keksi tälle mitään muuta selitystä ku äärimmäisestä ylimielisyydestä kumpuavan harhasen uskon omien ratkaisujen nerokkuuteen.
Kuin omiani ajatuksia olisit kirjoittanut, loistava kirjoitus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös