Fiilistelyketju

  • 135 860
  • 793

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Nyt kuulolla! Muutamat täällä tuntevat minut ja tietävät, että mulla on liki 30 vuotta ollut pitkäkarvainenmäyräkoira. Noin 13v he elävät, viimeisin parikuukautta yli, menehtyi 21.4 2022. Puoli vuotta mulla on ollut se suruaika, ettei enää koiraa ja sitten se uusi tulee kuitenkin.

Ostin siis joku aika sitten pitkäkarvaisen mäyräkoiran, joka on luovutusiässä ensi keskiviikkona, haemme hänet Jouluksi kotiin.

Ai niin, asiaan. Koiran virallinen rekisteriin merkitty nimi on Justkiding. Emäntä kyseli, "mikä hänen kutsumanimensä olisi". Minä siihen armoitettuna yli 50 v Lukkofanina salamaakin nopeammin vastasin, "tietenkin JUSTIN"! Siis onko jonkun mielestä mitään muuta mahdollisuutta tuon uuden tulokkaan kutsumanimeksi? Eriävät mielipiteet torpataan, koska hän on Justin. Tykkää jos olet Justinin kannalla.

ps. Justin hän on kaikesta huolimatta,
Itsellä oli juniorina kissa jonka nimi oli Kulonen. Armoitettu katti oli nimensä veroinen.
Iso, hidas mutta kankea kissaksi. Ai vanhoja hyviä aikoja :)
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Nyt kuulolla! Muutamat täällä tuntevat minut ja tietävät, että mulla on liki 30 vuotta ollut pitkäkarvainenmäyräkoira. Noin 13v he elävät, viimeisin parikuukautta yli, menehtyi 21.4 2022. Puoli vuotta mulla on ollut se suruaika, ettei enää koiraa ja sitten se uusi tulee kuitenkin.

Ostin siis joku aika sitten pitkäkarvaisen mäyräkoiran, joka on luovutusiässä ensi keskiviikkona, haemme hänet Jouluksi kotiin.

Ai niin, asiaan. Koiran virallinen rekisteriin merkitty nimi on Justkiding. Emäntä kyseli, "mikä hänen kutsumanimensä olisi". Minä siihen armoitettuna yli 50 v Lukkofanina salamaakin nopeammin vastasin, "tietenkin JUSTIN"! Siis onko jonkun mielestä mitään muuta mahdollisuutta tuon uuden tulokkaan kutsumanimeksi? Eriävät mielipiteet torpataan, koska hän on Justin. Tykkää jos olet Justinin kannalla.

ps. Justin hän on kaikesta huolimatta,

480km ajettiin tänään. Justin on kotona ja asettunut taloksi. Nukkui melkein kokonaan kotimatkan. Kotiintultua kiersi huushollin, söi ja kakki keittiöön. Nyt taas nukkuu. Justin on huipputyyppi ja mä olen onnellinen. Ostin hänelle auton koiraboxiin semmosen pentupesän missä on kiva nukkua. Nyt hän otti sen nukkumapaikakseen olkkarissakin, kuten tarkoitus oli.
 

Jukisto

Jäsen
480km ajettiin tänään. Justin on kotona ja asettunut taloksi. Nukkui melkein kokonaan kotimatkan. Kotiintultua kiersi huushollin, söi ja kakki keittiöön. Nyt taas nukkuu. Justin on huipputyyppi ja mä olen onnellinen. Ostin hänelle auton koiraboxiin semmosen pentupesän missä on kiva nukkua. Nyt hän otti sen nukkumapaikakseen olkkarissakin, kuten tarkoitus oli.
Veikkaisin, että parisen vuotta menee, kunnes Justinin otteet lenkipolulla ja koirapuistossa ovat herättäneet mielenkiinnon useassakin osoitteessa Pohjois-Amerikan rahakkaissa koiraperheissä. Tarkkaile faksiasi ja hommaa Justinille hyvä agentti.
 
Viimeksi muokattu:

upreo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jouluaatto, muutama pukkikeikka, ruokailut vanhemmilla ja sitten ajelu naisystävän kanssa hänen luokseen Poriin (tulee sieltäkin hyviä asioita). Pieni rauhoittuminen ja vaihdan farkut jalkaan, Lukko-hupparin päälle. Vähän sitä ihmetellään, miksikö vaihtaa mukavat lököhousut farkkuihin, kun muutenkaan kotona farkut jalassa olla. Sen verran joululle pitää arvoa antaa, ettei nyt ihan missä vaan vaatteissa lahjoja jaeta.

Lahjat jakoon, lahjakortti Raum Rome Paris -tuotteelle, pitäähän sitä tehdä kaikkensa naisystävän raumalaistamiseksi. Saa hyväksyvän vastaanoton. Käydään sitten välipäivinä hakemassa. Viimeinen paketti. Käsken sulkea silmät ja polvistun. Tulee myöntävä vastaus. Kaikki tämä Lukon logo rinnassa. On ihan hyvä fiilis tällä hetkellä.

Sitä vaan kokeneemmilta ja miksen kokemattomimmilta kysyn, että moniko teistä on kyseiseen tilanteeseen saanut Lukon jollain muotoa sovitettua?
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Sitä vaan kokeneemmilta ja miksen kokemattomimmilta kysyn, että moniko teistä on kyseiseen tilanteeseen saanut Lukon jollain muotoa sovitettua?
Kyseiseen tilanteeseen en mitenkään, mutta häät pidettiin mestaruus"kevään" jälkeisenä kesänä, jossa kengänpohjiin Lukon mestaruustarrat liimattuna, sai sitten kirkkokansa ihastella alttarille polvistuessa.

Kirkosta poistuttiin tietysti Final Countdownin tahtiin.

Edit. Kuvamateriaalia.
 

Liitteet

  • häät.JPG
    häät.JPG
    458,1 KB · kertaa luettu: 199

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Lahjat jakoon, lahjakortti Raum Rome Paris -tuotteelle, pitäähän sitä tehdä kaikkensa naisystävän raumalaistamiseksi. Saa hyväksyvän vastaanoton. Käydään sitten välipäivinä hakemassa. Viimeinen paketti. Käsken sulkea silmät ja polvistun. Tulee myöntävä vastaus. Kaikki tämä Lukon logo rinnassa. On ihan hyvä fiilis tällä hetkellä.

Sitä vaan kokeneemmilta ja miksen kokemattomimmilta kysyn, että moniko teistä on kyseiseen tilanteeseen saanut Lukon jollain muotoa sovitettua?

Mä en tee mitään kenenkään Raumalaistamiseksi, mutta muuten sama. Mun pojat eivät ole koskaan asuneet Raumalla ja ovat vannoutuneita Lukkofaneja, kiitos minun. Vanhempi pojistani asuu Turussa ja hänellä on nyt 2 vuotias tytär. Mitään epäluottamusta en pojalleni laita, etteikö osaisi hoitaa aivopesua Turussa kasvavalle tyttärelleen, mutta ukkina autan tietysti. Joululahjaksi neidin omaan huoneeseen 140X200 Lukkomatto. Lukkonalle tietenkin kuuluu sisustukseen. Kunhan tyttö kasvaa mennään peleihin, siis Lukkoa katsomaan. Olenko huono Ukki?
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Tamperalaisena Lukko-fanina tilasin joululahjaksi poikani (vannounut Tappara-fani) lapselle (7kk) Lukko-potkupuvun.

Edit. Niin Kokkolassa asuvat tyttärenpoikani (KPV-futis, nyt 11 ja 7v ) ovat aikanaan saaneet Lukko-asuja ja heille Liigassa Lukko on nro 1.
 

Liitteet

  • dsc_1771_1-680x907.jpg
    dsc_1771_1-680x907.jpg
    51,3 KB · kertaa luettu: 86

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko




Jätän tämän tähän ja haen takkini... laulut soivat

Tuu Ville kotiin. Ensikaudella 2+65 Taren kaverina ja seuraavalla 27+85 sitten. Olihan tuo Villen viivatyöskentely ihan älyttömän kovaa... Joni Lehto olis painanut 44 maalia kauteen tuosta tarjoilusta.
 
Viimeksi muokattu:

IVXIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toistaiseksi oon käynyt katsomassa vain Turussa Lukun pelejä syksyllä. Tänään ekaa kertaa paikan päälle tällä kaudella Raumall. Alkais jo!
Toivottavasti ei tule pettymystä. Kauden edetessä on minusta Äijänsuolla tunnelma mennyt melko aneemiseksi & negatiiviseksi, hyvin huomaa, että Lukko on selvästi sarjan keskivälin alapuolella - viime pelin jälkeen meinasin isolla kiukulla tulla jo kirjoittamaan, että Liigan varmaankin toisiksi paskin yleisö löytyy Äijänsuolta. Noille palkkansa kiekon pelaamisesta saaville, ja lähes joka kotipelin voittaneille ammattilaisille neuvottiin katsomosta, että ”peliä!”, ”se on saatana, Sport vastassa”. No, toivottavasti tänään meitä positiivisia olisi se merkittävästi äänekkämpi enemmistö. Olisi niin hienoa, jos vaikka kannustus sytyttäisi joskus joukkueen pelaamaan, tällä hetkellä on jatkuvasti niin, että vain joukkueen superhyvä esitys saattaa sytyttää yleisön kannustamaan.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pohdiskelin tänään toljottaessani ikkunasta ulos, että pitäisikö irtisanoa Cmore tilaus, kun kiireinen arki antaa niin vähän mahdollisuuksia katsoa ottelulähetyksiä. Samassa hetkessä kettu juoksenteli kotikatuani pitkin ikkunani ohitse. Oookei....ehkä mä pidän sen kanavapaketin.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Pohdiskelin tänään toljottaessani ikkunasta ulos, että pitäisikö irtisanoa Cmore tilaus, kun kiireinen arki antaa niin vähän mahdollisuuksia katsoa ottelulähetyksiä. Samassa hetkessä kettu juoksenteli kotikatuani pitkin ikkunani ohitse. Oookei....ehkä mä pidän sen kanavapaketin.
Minua cmore kiitteli uskollisuudesta ja sain kaksi lippua matsiin. Ihan kattavat vaihtoehdot pl. ässät.

Kyllä tuo cmore sitten on ollutkin yhtäjaksoisessa tilauksessa vuosia.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Minua cmore kiitteli uskollisuudesta ja sain kaksi lippua matsiin. Ihan kattavat vaihtoehdot pl. ässät.

Kyllä tuo cmore sitten on ollutkin yhtäjaksoisessa tilauksessa vuosia.
Mitenkäs osasivat "palkita" sinut? Itse myös ollut (aina Urhon ajoista lähtien) Telian & CMoren asiakas, mutta eipä ole mitään allekirjoittaneelle tarjottu. Olen ilmeisesti ollut LIIAN uskollinen asiakas? :-)
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Mitenkäs osasivat "palkita" sinut? Itse myös ollut (aina Urhon ajoista lähtien) Telian & CMoren asiakas, mutta eipä ole mitään allekirjoittaneelle tarjottu. Olen ilmeisesti ollut LIIAN uskollinen asiakas? :-)
Sähköpostilla lähestyivät.

En osaa sanoa kauanko asiakas olen ollut, mutta vuosia. Tuo liian uskollinen asiakas on varmaan se sun ongelma.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Sähköpostilla lähestyivät.

En osaa sanoa kauanko asiakas olen ollut, mutta vuosia. Tuo liian uskollinen asiakas on varmaan se sun ongelma.
No on niitä toki muitakin! :-)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: carr

upreo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Työviikko takana, illalla ei aikataulutettua tekemistä, huomenna ei töitä tiedossa, tänään saa kellahtaa sohvalle ja keskittyä vain ja ainoastaan Lukon vierasmatsiin. Hyvä odottava fiilis päällä, kun kovin harvoin vastaava tilanne on tällä kaudella toistunut. Kaiken tämän kerron silläkin uhalla, että tällä kaudella on kyseinen kuvio toistunut vierapeleissä kahdesti; Jukurit ja KalPa. Siitä voi jokainen laskea miten tänään tulee käymään, mutta fiilistellään varmuudeksi etukäteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös