Asia, joka ”avautui” minulle – NHL Edition

  • 51 866
  • 225

Stevie Why

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Red Wings, Rams, Blue Jays
Huhtikuun seitsemäntenätoista armon vuonna 2024 sain vastaanottaa tiedon että Brendan Smith ja Reilly Smith ovat veljeksiä. Hämmentävää että näiden sukulaisuuteen ei ole tullut törmättyä kertaakaan aiemmin vaikka molemmat ovat pelanneet jo pitkään NHL:ssä ja vieläpä seuroissa joiden pelejä on tullut katseltua keskimääräistä enemmän. Kyllä sitä on laput silmillä osannut mennä.
Todella hyvä viesti! Ei oo itellekään ikinä tullut vastaan.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Skinnerin joukkuekaveri Evan Bouchardia olen kanssa pitänyt naamaa katsomalla joltain 15 kauden veteraanilta. Bouchard näyttää suunnilleen Jordan Eberlen isoveljeltä. Eberle on 33v.
Matty "Partalapsi" Beniers näytti jo draft-tilaisuudessa veteraanilta.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Matty "Partalapsi" Beniers näytti jo draft-tilaisuudessa veteraanilta.
Yleisurheilussa näitä ikähuijauksia näkee afrikkalaisilta, mutta en tiedä mitä oikeasti 58-vuotias Beniers tällä oikein hakee.
 

Liitteet

  • matty-beniers-2024-8981.jpg
    matty-beniers-2024-8981.jpg
    39,7 KB · kertaa luettu: 320

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Näistä veljeksistä niin itselle aukesi series previewtä lukiessa että Rangersin Ryan Lindgren ja Washingtonin Charlie Lindgren ovat myös veljeksiä.

Eivät aio puhua toisilleen kun vasta sarjan päätyttyä.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Carter Verhaeghe on jaetulla kolmannella sijalla kaikkien aikojen pudotuspelien jatkoaikamaaleissa. Edellä ovat vain sellaiset legendat kuin Joe Sakic ja Maurice Richard.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ja vielä kun katsoo pudotuspelien määrää niin kova on suoritus



Ja lisätään vielä se seikka, että Verhaeghe on pelannut yhteensä 14 jatkoerään/eriin päätynyttä ottelua urallaan. Hän on siis yksinään ratkaissut yli kolmanneksen näistä otteluista (35,7 %).

Listan ykkösen eli Joe Sakicin vastaava lukema on 8/44 (18,2 %) ja kakkosen eli Maurice Richardin 6/29 (20,7 %).

CLUTCH!
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Vähän sarkasmia mukana, kun nämä Bettmannin lottopallot tuppaa kasautumaan aina isoille ja halutuille markkinoille...

Enpä muuten koskaan tiennyt, että Aki-Petteri Berg varattiin lotterypickillä. Aina sitä oppii.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime päivien aikana on avautunut, että aiemmin suuresti arvostamani kiekkolegenda Mark Messier olikin pesunkestävä mulkku kyynärpäineen.
 

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Viime päivien aikana on avautunut, että aiemmin suuresti arvostamani kiekkolegenda Mark Messier olikin pesunkestävä mulkku kyynärpäineen.
Tätä se elämä on. Sivistymisen myötä ihminen voi aina arvioida menneitä barbaarisia tapoja nykyisyydestä käsin. Tuolloin Messier oli aivan kuningas ja erittäin arvostettu, mutta nykyisin näitä ei arvosteta. Yllättävän nopeassa ajassa ruumillinen kuritus ja väkivalta on saatu kitkettyä pois näin niinkuin teoriassa. Ite oon saanut aika lailla syntymälahjana lain, jossa kiellettiin lasten ruumiillinen kuritus ja sitä ennen se oli ihan ok.

Sitä yritän sanoa, että aikansa tuotteita nämä entisajan hokipelaajat ja arvomaailma ei kestäisi nykyisen kaltaista perkausta. Varmaan ovat puhuneet joukkueen kesken myös ihan höpöjä jotka nyt olisi lööppikamaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitä yritän sanoa, että aikansa tuotteita nämä entisajan hokipelaajat ja arvomaailma ei kestäisi nykyisen kaltaista perkausta.
Sitä yritin itse sanoa, että jotenkin on mennyt ohi meikäläiseltä tämä Messierin ns. pimeä puoli. Tiesin, että pelasi kovaa, mutta en ollut tietoinen tästä kyynärpäätaklausten melkoisesta kavalkadista.
 

SYL Aps67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Toronto,Real Madrid,Jaquars
Mä tiesin kyllä noi Messierin elpow jutut ja oon arvostanut silti pelaajana/johtajana.On tässä itsekin alkanut enemmän miettii lätkä muuttuu enkä oikee tahdo pysyä aina perässä.Juurikin noi kasari/ysäri jutut mitkä tuntu silloin et kuuluu peliin ei ne taida kuulua.Devilssin kapteenin suoraan päähän ja Ässien Niko Mikkolan koko kentän vauhdilla jne.
 

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Sitä yritin itse sanoa, että jotenkin on mennyt ohi meikäläiseltä tämä Messierin ns. pimeä puoli. Tiesin, että pelasi kovaa, mutta en ollut tietoinen tästä kyynärpäätaklausten melkoisesta kavalkadista.
Juu ite en ole seurannut vielä sitä Oilersin dynastiaa, vaan vasta sitä ysäriä. Mulle Messier on aina ollut vain johtaja. Jotain kertoo ajasta, että multa on mennyt myös tuo sikailupuoli ohi. Tiesin Messierin olevan kovaa ja sääntöjen rajamailla pelaava pelaaja, mutta ei noista kyynärpäistä meuhkattu aiemmin. Taikka noista muista puun takaa annetuista tööteistä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Markus Granlund oli kaudella 2016-2017 Vancouverin toiseksi paras maalintekijä. Jäi vain yhden maalin Bo Horvatista vaikka pelasi 12 ottelua vähemmän.

Pisteissä hävisi Daniel Sedinille vain 12 pistettä, vaikka pelasi 13 ottelua vähemmän.

Mutta pahasti kesken jäi NHL-ura.
 
Viimeksi muokattu:

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Siitä en tiedä mutta ainakin kokonaisvaltaisempi.

Mutta kummasta ketjusta löytyy enemmän väittelyn voittaneita viestejä? Entäs kumpi pelaaja mainitaan useammin mj-osion viesteissä/viestiketjuissa? Katsoisin itse, mutta sen verran avautui itsellenikin, ettei minua oikeastaan edes kiinnosta kumpi noista on parempi, koska molemmat ovat oman aikakautensa huippuyksilöitä. Se riittää kyllä minulle.

P.S Aleksander Barkov on silti parempi, koska sen nimessä on enemmän kirjaimia ja pelinumerokin on tuplaten isompi kuin Teemulla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös