YouTuben parhaat

  • 810 409
  • 1 806

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ikinä en ole kauhuleffoja tai muita pelännyt, mutta nyt ainakin säikähdin jostain syystä. Varpaista asti kouraisi. Wau!

En tiedä olenko jotenkin epänormaali mutta mua tuo pätkä lähinnä nauratti. Se lopun "örkki" oli jotenkin huvittava. Jotenkin nautin kun tuo videon muija oli peloissaan.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
En tiedä olenko jotenkin epänormaali mutta mua tuo pätkä lähinnä nauratti. Se lopun "örkki" oli jotenkin huvittava. Jotenkin nautin kun tuo videon muija oli peloissaan.

En tiedä epänormaaliudesta, mutta hyvällä mielikuvituksella varustettuna se alku oli loistava. Kun itsekin näen pimeässä kaikenlaista, joka sitten osoittautuu naulakoksi, takiksi tms.
Omasta mielestäni hyvä pätkä.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Jatkoajan Moderaattoreiden hätäkokous - YouTube

Hahaha! Ei helvetti, kuka myöntää tehneensä tämän videon? Huvitti kyllä niin vietävästi. Tuli ihan puskista, kun siellä oma nimimerkkikin mainittiin. "Jaws, tuo turkulainen abina". Hahah :D (laitoin hymiönkin, näettekö?)

Jyrki Järvilehto -kohta viimeistään tiputti lopullisesti. Toivottavasti eivät arvon moderaattorit vallan kiukustu, kun tämän linkkaan. Mahtavaa, kuka lienee tehnytkään.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Joku bannattu ja katkera abina taas vauhdissa? Video oli ihan hauska, taas sen huomaa kuinka paljon scholl merkitsi palstalle.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Jatkoajan Moderaattoreiden hätäkokous - YouTube

Hahaha! Ei helvetti, kuka myöntää tehneensä tämän videon? Huvitti kyllä niin vietävästi. Tuli ihan puskista, kun siellä oma nimimerkkikin mainittiin. "Jaws, tuo turkulainen abina". Hahah :D (laitoin hymiönkin, näettekö?)

Jyrki Järvilehto -kohta viimeistään tiputti lopullisesti. Toivottavasti eivät arvon moderaattorit vallan kiukustu, kun tämän linkkaan. Mahtavaa, kuka lienee tehnytkään.
Nauroin vedet silmissä tälle. Ihan loistavaa! Jokainen nimimerkki joka tuohon "videoon" pääsi, tulisi ottaa se kunnianosoituksena.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Tämä video vaan jaksaa hymyilyttää kerta toisensa jälkeen. Joku neekeri lähtee aukomaan päätä vanhalle herralle, noh katsokaa itse.

Old man beats young guy AC transit bus fight w/ subtitles - Full story + interview HD - YouTube

Tuosta videosta oli myös se hyöty että saatiin todella löyhästi tositapahtumiin perustuva elokuva, jossa Danny Trejo mätkii porukkaa turpaan vyölaukku lanteillaan.

Bad Ass-elokuva arvostelu

Tosin koko leffahan keskittyy siihen että Trejo pistää porukkaa tatamiin, mutta onpahan tuosta videosta saatu joku aasinsilta tähän Trejon noppavitosen heilutteluun ja leffa tehdyksi.

Niin ja todetaan vielä että itse en kovasti mieltäni pahoittanut videon tapahtumista...
 
Viimeksi muokattu:

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jatkoajan Moderaattoreiden hätäkokous - YouTube

Hahaha! Ei helvetti, kuka myöntää tehneensä tämän videon? Huvitti kyllä niin vietävästi. Tuli ihan puskista, kun siellä oma nimimerkkikin mainittiin. "Jaws, tuo turkulainen abina". Hahah :D (laitoin hymiönkin, näettekö?)

Jyrki Järvilehto -kohta viimeistään tiputti lopullisesti. Toivottavasti eivät arvon moderaattorit vallan kiukustu, kun tämän linkkaan. Mahtavaa, kuka lienee tehnytkään.

Täytyy kyllä myöntää että osui ja upposi, en ole vähään aikaan nauranut vedet silmissä. Bannataan ensiksi 10 mukavaa nimimerkkiä!

Hienoa työtä, tämän videon tekijälle iso käsi.

_
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Hymyilyttää? No minussa on sitten varmaan jotain vikaa, kun ei hymyilyttänyt tarpeeton väkivalta yhtään. Ei yhtään.

En itsekään löytänyt mitään huvittavaa tästä. Mikä tässä oli edes idea? Tumma mies ymmärsi papan puheet rasistisena vittuiluna ja tilanne kärjistyi lyömiseen? Kerrassaan hulvatonta joo.. no ehkä olen liian tosikko.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Yritin olla nauramatta, mutta Sakari Pietilän ja P.Sihvosen kohdalla ei enää pystynyt. Hyvin oli tekijä perillä "palstahahmoista", oli niin henkeen sopivia läppiä.

Nyt vaan huolestuttaa, että oonko mä noiden mukavien nimimerkkien joukossa, jotka bannataan ensiksi. Pitäisiköhän alkaa vittuilemaan ja sihisemään joka ketjussa ihan vaan kaiken varalta?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Oli ihan kekseliäs, tosin odotin jonkinlaista koukkua siihen kohtaan, jossa suurin osa jengiä laitetaan huoneesta veks. "Huoneeseen saavat jäädä vain ne modet, jotka eivät itse ole saaneet koskaan yhtään pelikieltoa" tms. Ja siihen kohtaan, jossa naiset lohduttelevat toisiaan, olisi käynyt montakin mehukasta viittausta palstamme kauniimpaan sukupuoleen.

Mutta joo, oli ihan hauska noinkin! Älkää pahastuko.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Oli ihan kekseliäs, tosin odotin jonkinlaista koukkua siihen kohtaan, jossa suurin osa jengiä laitetaan huoneesta veks.

Minusta tuossa kohdin joukkio poistui, kun schollin bannit mainittiin. Vähän kuin Evil-tyyliin porukka lähti boikotoimaan. Tämä toki oma tulkintani. Jäljelle sitten jäivät modet, jotka olivat schollin poispotkimisen takana.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Olen tuossa välillä katsellut näitä "vines" videoita (Obama's elf jne.) ja ajattelin, että voisi tilata vines-kanavan jotta voisi tv:stä katsella ilman hankalien hakujen käyttöä. No noita vines-kanavia onkin sitten aivan helkutisti great vines, best vines jne. Katsooko yksikään jatkislainen kyseisiä videoita?

Onko jatkoaikalaisilla minkälaisia kokemuksia mistä löytyy parhaat jutut?

Mikä kanava kannattaisi "tilata"?
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
A Womans Day #throughglass - YouTube

Ehkä mä palan helvetissä, mutta repesin tuolle lopulle.

Haluan myös selventää, että mielestäni väkivalta on väärin ja pidän perheväkivaltaa erittäin vakavana asiana, erityisesti sitä naisiin kohdistuvaa.

Samanlainen repeäminen tapahtui täälläkin eli taidan myöskin palaa helvetissä. Vakavalla asialla ollaan kuitenkin videolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös