YouTuben parhaat

  • 810 454
  • 1 806

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Varmasti!

Lienee ainut kerrostalo Suomessa jossa ei ole niinkutsuttuja "kyyliä".

Ei varmasti. Vapaasti saa tehdä ihan mitä haluaa. Ainoa miinus mikä tuossa on, on se että postit saattaa tulla pikkasen myöhemmin kuin normaalisti.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Löysin sattumalta tänään eräältä muistitikultani nämä tiedostot ja suuressa innostuksessani olin jo lataamassa niitä Youtubeen, kun huomasin ilokseni niiden jo löytyvän sieltä. Nyt on tiedossa ihan aidosti kovaa kamaa:

Rock'n rollin maailma, A-puoli

Rock'n rollin maailma, B-puoli

Rock'n rollin maailma on Seinäjoen helluntaiseurakunnan nuorisotiimin vuonna 1986 julkaisema c-kasetti. Kovvoo hommoo!
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Hysterical Literature-sarja on aika hypnoottista katseltavaa. Varsinkin tuon ensimmäisen osan olen katsonut jo useampaan kertaan alusta loppuun.

Sarjassa naiset lukevat kirjaa kameralle samalla kun pöydän alla surisee.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Jos ei ole lavastettu tilanne, niin aika hauska video kyllä kyseessä, sai hymyn huulille.

Itse olen ollut heräämössä, kun tyttöystäväni heräili leikkauksen jäljiltä. Sen verta sekavia ja outoja oli hänen juttunsa silloin, että voin hyvinkin uskoa myös kyseisen videon olevan aito:

Seeing her for the first time again - YouTube
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Fuckin' owned.

ps. ei oo youtube-linkki.

Heh, sama läppä taisi olla Tenkasen tai Kulli-Olli Granströmin kertomana Koe-eläinpuistossa viitisentoista vuotta sitten. Ihan hyvä, ei siinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös