YouTuben parhaat

  • 808 975
  • 1 806

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Kaksi the Carpentersin konserttia alkuvaiheilta; ensimmäinen Lontoossa syyskuulta 1971 ja toinen Sydneyssä toukokuulta 1972.
Karen Carpenter oli oikein nätti tapaus (ainutlaatuisen äänensä lisäksi) ollessaan vielä hyvässä hapessa, sääli ettei sitä itse tainnut nähdä. Näissä videoissa myös sitä vähemmän tunnettua rumpalipuolta hänestä.








Kannattaa tsekata myös Tokion konsertti vuodelta 1974, varsinainen konsertti alkaa kahdeksan minuutin kohdilla:


 
Viimeksi muokattu:

KooPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Anssi Kelan KITT-projektista on tehty dokumentti. Ihailen miehen omistautumista ja pieteettiä kaikille pienille yksityiskohdille rakkaassa projektissa. Mielenkiintoista katsottavaa. En edes halua tietää paljonko rahaa tähän paloi.


Kaduttaa kun katsoin. Nyt YouTube suosittelee mulle Anssi Kelan musiikkia. Uskomattoman hieno dokkari.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
En oikein löytänyt tälle sopivaa ketjua, joten tulkoon nyt tähän. Loistava luento koskien hyvinvointiyhteiskuntaa kriisejä ja maailman tilaa kun tarkasteltaessa pidemmän aikavälin perspektiivillä. By Teemu Keskisarja




Olen itse oppinut hyvin pienen aikaa elettyäni historiasta sen, että aina eletään aikaa, jota ei vielä ole. Ihmiset miettii mitä on tulossa tai mitä on tapahtunut. Tämä on tällaista limbossa leijumista. Vasta tulevaisuudessa koittaa se hetki, jolloin ajatus syntyy, ja sen ajatuksen realisoituessa ollaankin lopulta jo kaukana menneisyydessä. Okei, tämä on hirveän filosofista, mutta eipä meillä olisi todella teräväkielisiä historioitsijoita, jollei menneisyyttä sellaisenaan jonain konkreettisena kokonaisuutena arvioitavana olisi.

Keskisarjasta olen kuullut vain ja ainoastaan hyvää, ja oli kyllä sellainen myyntipuhe, että pitäisi mennä perille kaikille niille, jotka tosiaan niiskuttavat, kun joku jauheliha nyt olikin kaupassa euron kalliimpaa. Aistin miehestä lievää pettymystä ja snadia ihmisvihaa, mutta sillain se menee, kun käsitellään inhimillisen lähihistorian totuuksia. Vasta viimeiset reilut sata vuotta on käytännössä eletty "tätä" aikaa, ja ylipäätään aikaa, jota jostain asti laskemaan alottaneet ovat eläneet, eli "sitä" aikaa. Ilman lääketiedettä me oltaisiin vieläkin siellä 1600-luvulla. Sodat ja taudit, nuo alusta asti vaivanneet ongelmat kun on kurissa, niin ihmiskunta elää ja voi paljon paremmin. Mutta minkäs teet sotien kanssa, kun aina jollain on dorkamainen tarve siihen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Turkkikuski-Klaus toimii edelleen, kun hetken mielijohteesta sen äskettäin Youtuben uumenista etsin.

Edit. Näköjään ikärajoitus, ehkä ihan aiheesta. Niin, ja jos ei tämä klassikko ole tuttu, mutta hirtehinen huumori osuu kuin mattopuukko päälakeen, kannattaa katsella loppuun saakka.


 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP




Tän Heikki Rannan videoita on täällä ollut ennenkin mutta ei lisä haittaa kun on niin hyviä... Nyt tekee biisiä kuin Tuomari Nurmio ja menee kyllä ihan kärkeen näistä. Huippu veto kyllä...
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Mulle oli kyllä ihan uutta tietoa tämä...
Tiesin kyllä, että tuolle seudulle muutti paljon suomalaisia, mutta tästä ei ollut mitään hajua...


 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös