Yleisurheilun EM-kisat Berliini 2018 – liveseuranta

  • 220 993
  • 4 003

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
n
Kuinka paljon olympiakylään jaettiin tällä kertaa kortsuja. Ehkä siellä on muut juoksut ollut mielessä hollantilaisella.

Jos olen oikein käsittänyt lehtijutuista ja urheilijoiden haastatteluista, osa urheilijoista harjoittaaa akteja nimenomaan Olympialaisissa sen jälkeen kun omat kisat ovat ohi. Eli ei taida niinkään olla EM-kisojen juttu. Olen kuullut myös kerrottavan, että vastaavaa perinnettä esiintyy myös erään Suomessa vuosittain järjestettävän urheilutapahtuman yhteydessä. Tapahtuman nimeä en laita, koska en halua pahoittaa kenenkään lajin harrastajan mieltä.
 

Bacon

Jäsen
Olen kuullut myös kerrottavan, että vastaavaa perinnettä esiintyy myös erään Suomessa vuosittain järjestettävän urheilutapahtuman yhteydessä. Tapahtuman nimeä en laita, koska en halua pahoittaa kenenkään lajin harrastajan mieltä.
Suviseuroissa ei pala kumi vaan lähinnä nahka. Lapsetkin käyvät noiden bileiden jälkeen koulua viikon seisaaltaan. Kyllähän se urheilusta menee.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Nyt kootut selitykset! Lupaava nuori urheilija!
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Olen kuullut myös kerrottavan, että vastaavaa perinnettä esiintyy myös erään Suomessa vuosittain järjestettävän urheilutapahtuman yhteydessä. Tapahtuman nimeä en laita, koska en halua pahoittaa kenenkään lajin harrastajan mieltä.
Sulkavan soutu, Pride-festivaali, Itä-Länsi, Jukolan viesti, Kyröskosken seiväskarnevaalit, u name one more...?
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Olen kuullut myös kerrottavan, että vastaavaa perinnettä esiintyy myös erään Suomessa vuosittain järjestettävän urheilutapahtuman yhteydessä. Tapahtuman nimeä en laita, koska en halua pahoittaa kenenkään lajin harrastajan mieltä.
On se on ollut ainakin Sulkavan souduissa tapana, mutta etköhän viittaa ihan oikeaan urheilutapahtumaan :)
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miesten 100 metrin finaalissa juoksi urheilija nimeltään Ujah, joka palindromina on haju. Keksin tämän aivan itse. Hän oli finaalissa neljäs eli ihan hyvin meni.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
On se on ollut ainakin Sulkavan souduissa tapana, mutta etköhän viittaa ihan oikeaan urheilutapahtumaan :)
Vahvasti uskaltasin väittää että ainakaan e-"urheilun" sm/mm-skaboissa ei ihan hirveetä menekkiä ole.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Vahvasti uskaltasin väittää että ainakaan e-"urheilun" sm/mm-skaboissa ei ihan hirveetä menekkiä ole.
No mieti uudestaan! Jos sälli voittaa vaikka 80k niin saattaa silakka haista aikamoisella varmuudella!

+15000 livekatsojaa joista vaikka 3000 on naista...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ranskalaiset 10-ottelijat astuivat pituushypyssä kaikki hyppynsä yli. Nyt Ranskan Vicout loukkaantui ennen finaalia. Sporde, herää jo!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Wilma Murto ymmällään EM-karsintaflopin jälkeen – ”En tosiaan tiedä, mistä se johtui”

Kummasti tässä ketjussa tiedettiin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Miks muuten näille Turkin mailorder nekruille on lätkästy keksityn ottomaaninimen perään joku länkkärinimi? Harvey? Barnes?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Oliko Murron hypyissä tautia riittävästi takana?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No mieti uudestaan! Jos sälli voittaa vaikka 80k niin saattaa silakka haista aikamoisella varmuudella!

+15000 livekatsojaa joista vaikka 3000 on naista...
Se sama sälli nakkaa ne kortsut nurkkaan ja singahtaa päivittään uutta rautaa konehuaneeseen joka pesolla. Joku ämmänkuvatus jos sattuu tuleen iholle niin se sylkee eeässät ja monsterit silmille.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Neziri suoraan välierissä huomenna, se Nololle tunti lisää turistibussia…
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Se sama sälli nakkaa ne kortsut nurkkaan ja singahtaa päivittään uutta rautaa konehuaneeseen joka pesolla. Joku ämmänkuvatus jos sattuu tuleen iholle niin se sylkee eeässät ja monsterit silmille.
Se oli silloin noin, kun sä olit nuori.

Nykyään saa koneet ja muut härpäkkeet for free, ja saa käyttää rälläämiseen koko summan! :D Tina, Heidi Zoe ja Lily ovat jo varmasti kymmentä vailla kaksi odottamassa.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös