Yleisurheilun EM-kisat Berliini 2018 – liveseuranta

  • 221 004
  • 4 003

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mika Halvarissa oli jotain kapinallista. Hän oli kuularinkien Jouni Hynynen, Pentti Linkola ja Juice.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olin Tampereella hallikisoissa paikalla, kun Halvari työnsi sen 22,09 m. Kasvuhormoni oli siihen aikaan huippujen vakiokamaa. Mitään en väitä, enpä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä en aina oikein Halvaria viittinyt, kun se Rädyn kanssa vittuili Ulmalalle ja muille kestävyysjuoksijoille.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Halvari olisi pukannut doopinkillaan 23m jos olisi se ruokavalio ollut vähän fiksumpi.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Olin Tampereella hallikisoissa paikalla, kun Halvari työnsi sen 22,09 m. Kasvuhormoni oli siihen aikaan huippujen vakiokamaa. Mitään en väitä, enpä.

Ja otti niissä työnnöissä kielletysti vauhtia ringin takaosan sisäreunasta. Rainer Stenius -vainaa nosti asian esille Urheiluruudussa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ja otti niissä työnnöissä kielletysti vauhtia ringin takaosan sisäreunasta. Rainer Stenius -vainaa nosti asian esille Urheiluruudussa.

Voi koittaa moista meidän työntäjämme mielellään jos sillä kuulan saa noille Halvarin mitoille. Hyväksyn tuon vippaskonstin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt odotellaan naisten satasta ja sitä että voittaako seitsenottelija... Tai kai se Schippers nykyään on pikajuoksija. Mustaa vai valkoista? Kohta nähdään...
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Dafne oli ruudussa jo monta sekuntia sitten, eikä kukaan muu muka huomannut?
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuikasta en tiedä mutta sorsaan kylläkin. En ole kokeillut mutta kuullut juttuja...

Sorsa naisten - Piateekki

Eikös tuo muuten sovi mitä parhaiten myös miesten käyttöön, erityismaininta litran vetoisuudesta. Mutta nyt tulee kova kisa kun naisten 100 metrin finaali alkaa. Kiinnittäkää huomio keskivartaloiden tiukkuuteen - urheilijoita ehdottomassa huippukunnossa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Siinä on lämminveristä rivissä, vain Teivainen puuttuu……
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Paska.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No nyt... Musta, valkoinen, valkoinen... Näin vielä Euroopassa
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuinka paljon olympiakylään jaettiin tällä kertaa kortsuja. Ehkä siellä on muut juoksut ollut mielessä hollantilaisella.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Katsokaapa Facebookista Halvarin profiilikuva. Mitäs helvettiä. :D

Ei voi olla.. missä on se sympaattisen lihava mököttäjä? Eihän se ole oikeesti tuon näkönen nykyään? Näyttää joltain Taru sormusten herran örkkipomolta.

Minua pelottaa. En varmana saa unta kun pelkään että ikkunan takana on Mika Halvarin facebook-kuva.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Ei voi olla.. missä on se sympaattisen lihava mököttäjä? Eihän se ole oikeesti tuon näkönen nykyään? Näyttää joltain Taru sormusten herran örkkipomolta.

Minua pelottaa. En varmana saa unta kun pelkään että ikkunan takana on Mika Halvarin facebook-kuva.

Samaa katoin kans, ensin luulin et se oli joku nosferatu-kuva mut sit piti tarkentaa ja zoomata ja vittu Halvarihan se !
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös