Yleisurheilun EM-kisat Berliini 2018 – liveseuranta

  • 220 483
  • 4 003

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Huomattavasti todennäköisempää on että riittää kuin ei. Viimeiseen 10 vuoteen missään karsinnassa vain yhden kerran on tuollainen eurooppalaiselta jäänyt riittämättä 12 joukkoon, eli viimeksi EM-kisoissa, kun vaadittiin 80.70. Jopa viime MM-kisojen hurjassa karsinnassa 12:nneksi paras eurooppalainen heitti vain 79.68.
Sieltä tulee Kirt, Röhler, Vetter, Helander ja Vadlejch jotka kaikki on tällä kaudella olleet 88 tai paremmassa kunnossa. Siitä kun lasket noi käytännössä varmoina niin mitä jää jäljelle? Sieltä ei sitten enää kauheasti ole varaa yllätyksiin.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Sieltä tulee Kirt, Röhler, Vetter, Helander ja Vadlejch jotka kaikki on tällä kaudella olleet 88 tai paremmassa kunnossa. Siitä kun lasket noi käytännössä varmoina niin mitä jää jäljelle? Sieltä ei sitten enää kauheasti ole varaa yllätyksiin.

Kolme jää jäljelle. Eli kolme noiden lisäksi pitäisi heittää ohi Ruuskasesta.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Sieltä tulee Kirt, Röhler, Vetter, Helander ja Vadlejch jotka kaikki on tällä kaudella olleet 88 tai paremmassa kunnossa. Siitä kun lasket noi käytännössä varmoina niin mitä jää jäljelle?

Jää jäljelle vielä kolme, jonka pitäisi ylittää, että tuosta viitossijalta putoaisi.

Ensimmäisessä ryhmässä Romanian Novac oli 86+ metrin mies, kokenut Frydrych hiukan alle 84 metrin tällä kaudella jne. Toinen ryhmä ei ole sen tasokkaampi ainakaan paperilla noiden jälkeen, pääosin kauden parhaat 81-82 m kulmilla.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kolme jää jäljelle. Eli kolme noiden lisäksi pitäisi heittää ohi Ruuskasesta.
Niin ja 80m riittää. Ei nyt vaadita mitään kasiykköstä. Siellä on lopuista vaan 2 jäänyt tällä kaudella alle kahdeksankympin.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Niin ja 80m riittää. Ei nyt vaadita mitään kasiykköstä. Siellä on lopuista vaan 2 jäänyt tällä kaudella alle kahdeksankympin.

Ensimmäisessä ryhmässä oli niin ikään kaksi, jotka olivat jääneet alle kahdeksankympin tällä kaudella.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin ja 80m riittää. Ei nyt vaadita mitään kasiykköstä. Siellä on lopuista vaan 2 jäänyt tällä kaudella alle kahdeksankympin.
Niin. Pitää muistaa että ne ei ole suomalaisia Helanderia lukuunottamtta joten pistävät kaikki ennätyksensä tauluun. Turha on suomalaisia finaaliin odottaa.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Niin ja 80m riittää. Ei nyt vaadita mitään kasiykköstä. Siellä on lopuista vaan 2 jäänyt tällä kaudella alle kahdeksankympin.

OK, no mä olen 90% varma että Ruuskasen tulos riittää finaaliin, kun sä puolestasi olet melko varma että ei riitä. Täähän on nyt kiva kattoa sitten miten käy. Reilun tunnin päästä tiedetään.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Niin ja 80m riittää. Ei nyt vaadita mitään kasiykköstä. Siellä on lopuista vaan 2 jäänyt tällä kaudella alle kahdeksankympin.

No mut nyt jäävät joukolla alla kasikympin. Kumminkin arvokisojen karsinta kyseessä. Ei siellä ole ennenkään kesän kärkitulosta hätyytelty paitsi Kimmo Kinnunen.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Niin. Pitää muistaa että ne ei ole suomalaisia Helanderia lukuunottamtta joten pistävät kaikki ennätyksensä tauluun. Turha on suomalaisia finaaliin odottaa.
Olet asian ytimessä.
OK, no mä olen 90% varma että Ruuskasen tulos riittää finaaliin, kun sä puolestasi olet melko varma että ei riitä. Täähän on nyt kiva kattoa sitten miten käy. Reilun tunnin päästä tiedetään.
Näin tapahtuu.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Paljonko lyöt vetoa sen puolesta että Ruuskanen ei ole finaalissa?
Mene sinä lyömään johonkin sivustolle vetoa että se pääsee, jos olet niin varma. Hae helpot rahat pois.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Oliskohan Rädyllä mennyt korkeudessa tuo 190 cm, jonka Helander on hypännyt?
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Jos tuosta todennäköisyyttä ja trendiä haarukoi, näemmä keskimäärin -5,10 metriä jäätiin kauden parhaasta karsinnan A-ryhmässä. Jos jättää Hofmannin pois tulos on -4,74 m.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Eihän se varmaa ole, todennäköisyyksiä vaan tässä maalailen. Ilmeisesti et siis usko provoihisi edes itse.
Mihin provoihin? Mene veikkaamaan jos sellaista harrastat, minua ei moinen kiinnosta. Minä olen ihan samalla tavalla katsonut todennäköisyyksiä ja aika heikoksi lasken ne.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Riittäähän tuo Ruuskasen kiskaisu kerta kerrasta finaaliin.

Nyt vain Helander sellainen kasikymppinen ja kunnon paukut esille vasta, kun mitaleja jaetaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Savola lämpenee!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös